Fijn dat ie dat over Emma nu in z’n stories post, maar als mensen dit later op YouTube kijken komen die daar nooit achter. Had dan op z’n minst een disclaimer aan het eind van de video gedaan ofzo…
Mensen zijn in de reacties op Insta ook boos op Emma, terwijl zij dus wel direct had gezegd dat hij welkom is? Vind dat wel beetje lullig.
Als mijn vrienden bellen, zou ik zeker ‘ja’ zeggen. Maar als ik het bij iemand anders zou vieren, vind ik wel dat je het moet overleggen met de gastvrouw/heer. Mensen die ik al heeeel lang niet heb gesproken of uberhaupt niet veel mee heb, zou ik wel lastiger vinden. Mezelf kennende ga ik daar wel mee in m’n maag zitten, maar heb eigenlijk ook niet zoveel zin in mensen met wie ik niet veel heb tijdens Kerst met familie die ik al niet veel kan zien? Zou dan eerder ooit iets willen organiseren met allemaal mensen die alleen zijn, denk ik.
Als die mensen al zijn vrienden waren dan zijn ze dat nu in ieder geval niet meer
Nou volgens mij zijn de criteria om erkend leerbedrijf te worden voor bepaalde sectoren zeer makkelijk. Zie het wel eens via m’n werk en dan denk ik echt 🥲 deze mensen kunnen hun eigen kont nog niet afvegen, hoe gaan ze mensen begeleiden?!
Wat is dit voor stomme actie. Vond het eerst wel sneu voor Veras maar ook wel vaag wie hij nou uitkiest om hiervoor te benaderen. En dan nu blijkt het in scène gezet te zijn. Zet dat er dan ook meteen bij als aftiteling van dat youtube filmpje.
Er lijkt gewoon veel geknipt te zijn in het filmpje, daarnaast blijkt nu de helft nep te zijn. Dus trek nu alle gesprekken sterk in twijfel.
Slechte en nare actie van die knakker…
Klopt inderdaad.
Maar er zijn nu wel heel veel mensen (denk ik) die nu denken “goh die JayJay, Emma, Daniël Lippens en de rest van het filmpje zijn écht onaardig”.
En dan kan hij het wel in zijn insta story zetten (wat na 24 uur weg is) maar niet veel mensen kijken daar naar… Niet bepaald handig en ik zou het ook écht niet tof vinden als ik zo in zo’n filmpje gezet zou worden als ik een van die mensen was
Wauw. Als je je ‘vrienden’ vraagt om hun reactie nogmaals te filmen voor je artsy statement filmpje snap ik wel dat je alleen bent.
Meest belabberde aan dit filmpje vind ik dat juist eenzaamheid, wat momenteel onder jongeren best een belangrijk thema is. Je kunt zo’n video prima oprecht maken, zonder dingen te hoeven verdraaien
Dat gezeur van Bonnie om die adventskalenders… Jammer Nick, je kiest voor een merk die vooral bekend staat voor zijn marsepein producten, dan kun je dat ook verwachten lijkt me.
Maar wij Nederlanders staan toch ook niet bekend om onze onbeperkte gastvrijheid? En door sommigen wordt dat ook gewoon heel eerlijk benoemd; “ja op mijn voorwaarden etc”. Bedoel meer van, heb niet het idee dat gastvrijheid nou onze usp is.
Juist dat je niet om 18 u moet aanbellen.
Dat krijg je standaard in je eerste jaar
Ja en dat je 1 koekje uit de trommel mag pakken en daarna de deksel erop gesmeten wordt en de trommel weer in de kast gaat.
En uit beleefdheid vragen of iemand het laatste koekje wil terwijl je 'm eigenlijk zelf wil
Ik normaal : chill outfits aan en alleen iets bijzonders als ik uitga ofzo.
Ik op vakantie : Helemaal glam, elke avond gala jurk , overdag 2/3 outfits, vakantie land is mn catwalk.
Haha ik doe dit ook, vind dat leuk op vakantie
Dit heb ik ook maar ik ben zo rete kritisch met kleding kopen dat ik ook gwn maar 5 outifts heb dus ik moet dat wel aan
Ik zou willen dat ik een influencergararobe had
Ik neem het wel allemaal mee om dan uiteindelijk de hele vakantie in 2 outfits en 1 paar slippers te lopen
Lekker flaneren over de boulevard