Het andere YouTubers/bloggers topic #19

:fearful: wat een nepperd dan die gast…

7 likes

@Crusti_Croc Dat is Veras zijn werk. Het is bewust zo in scène gezet om een punt te maken.

13 likes

Op een dag als eerste kerstdag, op specifiek die dag pas mensen bellen. Die (denk ik) kennis/collega zijn at best om te vragen of je nog aan tafel mag aanschuiven of langs mag komen?
Ik vind dat best een vreemde en impertinente vraag op zo’n dag? En dan nog net iets extra dit jaar ivm corona. Vind het alweer anders wanneer mensen het van te voren vragen. Maar zeker ook kerst, waar ik zelf geen zak om geef, is voor veel mensen een dag met familie en tradities. Dat je daar geen extra persoon bij wil hebben die je niet supergoed kent, snap ik echt volledig :woman_shrugging:. Maar dan is dat kennelijk een impopulaire mening.

Edit: lees nu hierboven iets van in scene gezet. Ik sluit me aan bij @grace -diepe zucht-

11 likes

Een punt maken met iets dat niet echt is dus. Dan gaat er toch iets mis zou je denken.

29 likes

Ja dan lijkt het net alsof er dus geen punt is :joy: Terwijl kerst-eenzaamheid wel echt bestaat, alleen niet voor deze man dan?

Ik vind z’n lied met Stefano wel nog steeds leuk en hij maakt toffe clips

1 like

In de gemiddelde serie of film wordt er ook van alles verzonnen, dat is wat fictie is. In boeken is dat net zo. Je kan prima een verhaal schrijven over eenzaamheid zonder het zelf te ervaren. Dat maakt het naar mijn idee niet minder geloofwaardig. Hoewel ik de video eerst keek door een ‘werkelijkheidslens’ die nu niet blijkt te passen, vind ik dat het punt van de video van kracht blijft.

1 like

Ja maar hij doet het wel over de rug van andere mensen die hierdoor in een negatief daglicht komen te staan, terwijl hij ze eigenlijk gewoon in een hele moeilijke positie zet.

13 likes

LifeofYvonne zoekt een FT stagair die voor een stagevergoeding van €345 wel 2 gewone werknemers lijkt in te vullen

4 likes

Je weet natuurlijk niet wat waar is en wat niet in het filmpje, maar hoe JayJay reageert vind ik wel echt naar. “Of je bent te laat of je hebt het zelf niet goed afgehandeld” en dan op die toon…

3 likes

Vind het meest verwarrende hieraan dat ik Emma Wortelboer nu opeens aardig lijk te vinden. (Zal ze vast wel zijn hoor, maar had haar nog nooit zo gezien - volg die hele groep verder ook niet.)

2 likes

Huh heeft ze een erkend leerbedrijf dan? En een kantoor waar ze iemand fulltime kan begeleiden?Vind dat toch bijzonder, ook bij influencers stage lopen. Voor welke opleiding dan enzo?

4 likes

Oplichting en roddelen, is een hbo opleiding.

60 likes

Hoe zou dat met emma zijn gegaan.
“Hoi Emma mag ik kerst vieren bij jou?”
“Ja tuurlijk!”
“Oh… eh nee je moet nee zeggen wacht ik bel je nog eens.”

22 likes

Goede vraag, het is wel voor haar sieraden merk, niet voor haar juicekanaal.

Fijn dat ie dat over Emma nu in z’n stories post, maar als mensen dit later op YouTube kijken komen die daar nooit achter. Had dan op z’n minst een disclaimer aan het eind van de video gedaan ofzo…

17 likes

Mensen zijn in de reacties op Insta ook boos op Emma, terwijl zij dus wel direct had gezegd dat hij welkom is? Vind dat wel beetje lullig.

Als mijn vrienden bellen, zou ik zeker ‘ja’ zeggen. Maar als ik het bij iemand anders zou vieren, vind ik wel dat je het moet overleggen met de gastvrouw/heer. Mensen die ik al heeeel lang niet heb gesproken of uberhaupt niet veel mee heb, zou ik wel lastiger vinden. Mezelf kennende ga ik daar wel mee in m’n maag zitten, maar heb eigenlijk ook niet zoveel zin in mensen met wie ik niet veel heb tijdens Kerst met familie die ik al niet veel kan zien? Zou dan eerder ooit iets willen organiseren met allemaal mensen die alleen zijn, denk ik.

2 likes

@anon50301661 dat zag ik. En ik heb stiekem gegniffeld

1 like

Als die mensen al zijn vrienden waren dan zijn ze dat nu in ieder geval niet meer

4 likes

Nou volgens mij zijn de criteria om erkend leerbedrijf te worden voor bepaalde sectoren zeer makkelijk. Zie het wel eens via m’n werk en dan denk ik echt 🥲 deze mensen kunnen hun eigen kont nog niet afvegen, hoe gaan ze mensen begeleiden?!

5 likes

Wat is dit voor stomme actie. Vond het eerst wel sneu voor Veras maar ook wel vaag wie hij nou uitkiest om hiervoor te benaderen. En dan nu blijkt het in scène gezet te zijn. Zet dat er dan ook meteen bij als aftiteling van dat youtube filmpje.

3 likes