Komt wel over alsof de andere mensen aan de lijn hem soms nauwelijks kennen. Wat is redelijk om dan te verwachten? Ik snap heel goed dat mensen met hun gezin dan de boot afhouden. Bezoek is niet alleen eten, zit je straks een ongemakkelijk aan tafel een gesprek over niets te voeren. Helemaal kut lijkt me dat en voor niemand leuk
Ben eerlijk gezegd ook niet zo sociaal als ik zou willen als ik langer dan 10-20 min moet communiceren met mensen die ik nauwelijks ken. Dan liever als er een wat grotere groep is of als het meer een feestje is zodat jij als ‘uitnodiger’ niet ook nog de ‘taak’ hebt om een bijna-vreemde te vermaken. Ik word al moe als ik eraan denk.
Verder vond ik het filmpje wel oké totdat bekend werd dat het nep was. De video was niet anders geweest met die paar echte reacties erbij. Echt, wat een fucking dom experiment. Gewoon een video voor shock-value die emoties moet triggeren. Veras lijkt me nou echt iemand die op zichzelf aftrekt en al voor zich zag hoe dit domme experiment bij ‘het publiek’ zou vallen. Het idee dat hij kickt op zulke dingen vind ik echt walgelijk. Hoezo denk je na al die jaren in de industrie gewoon niet even na?