Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Komt wel over alsof de andere mensen aan de lijn hem soms nauwelijks kennen. Wat is redelijk om dan te verwachten? Ik snap heel goed dat mensen met hun gezin dan de boot afhouden. Bezoek is niet alleen eten, zit je straks een ongemakkelijk aan tafel een gesprek over niets te voeren. Helemaal kut lijkt me dat en voor niemand leuk :rofl:

Ben eerlijk gezegd ook niet zo sociaal als ik zou willen als ik langer dan 10-20 min moet communiceren met mensen die ik nauwelijks ken. Dan liever als er een wat grotere groep is of als het meer een feestje is zodat jij als ‘uitnodiger’ niet ook nog de ‘taak’ hebt om een bijna-vreemde te vermaken. Ik word al moe als ik eraan denk.

Verder vond ik het filmpje wel oké totdat bekend werd dat het nep was. De video was niet anders geweest met die paar echte reacties erbij. Echt, wat een fucking dom experiment. Gewoon een video voor shock-value die emoties moet triggeren. Veras lijkt me nou echt iemand die op zichzelf aftrekt en al voor zich zag hoe dit domme experiment bij ‘het publiek’ zou vallen. Het idee dat hij kickt op zulke dingen vind ik echt walgelijk. Hoezo denk je na al die jaren in de industrie gewoon niet even na? :triumph:

6 likes

Ja die krultang snap ik echt niet, helemaal niet in warme landen. Is toch veel te warm om met los haar rond te lopen :joy:

3 likes

als je een authentiek filmpje van veras (en george) wil zien, raad ik deze aan:

11 likes

Daar heb ik ook echt geen zin in op vakantie! Juist op chill vakanties met zon, zee en vreten wil ik zo min mogelijk meenemen en moeite doen. Als het niet in m’n handbagage past blijft het thuis.

4 likes

Hahaha oh ik weet dit nog zo goed. Wat een vage serie was dat zeg.

2 likes

haha ja echt een trainwreck deze hele serie

2 likes

Ik doe dit ook!! :rofl: Ben echt een fashionista op vakantie, sterker nog, ben dan sowieso een week net een compleet ander mens.

Minimaal 2 outfits per dag. 2x douchen per dag, thuis vind ik 1x genoeg. Ik ontbijt dan ook elke dag lekker lang en veel (roerei met bacon, worstjes, rösti/gebakken aardappeltjes, salade, croissantjes, kleine broodjes met lekkere kaasjes, yoghurt met van die zoete gepofte rijst en cornflakes voor de crunch :heart_eyes:, cappuccino en jus erbij en als ze het hebben afsluiten met verse wafels/pannenkoeken). Thuis krijg ik voor 12u hooguit koffie of thee erdoorheen, maar ik kan zo goed eten op vakantie. Op een dag loop ik dan ook makkelijk 10-20km.

Ben alweer bijna op vakantie als ik eraan denk en proef het massageproduceerde hotelvoedsel al in gedachten. Love vakantie :sob: Nu wil ik direct kijken wat in februari/maart een ietwat warme plek is om naartoe te treinen.

17 likes

Jaa ik bedoel je betaald er vaak best wel wat voor dus dan doe ik ook alsof ik high class ben hoor. Even van het luxe leventje genieten en daarna weer thuis plebs zijn.

6 likes

Hahaha ohja dit was zo leuk (nouja, als buitenstaander)

2 likes

Haha ik was een keer op een spaans festival (beetje a la pinkpop zeg maar), maar dan in 40 graden, waar suuuperveel britten bleken te zijn. En die hadden allemaal hun krultang en alles mee, zodat ze in die crappy campingtoiletten daar full glam konden gaan. Ik was destijds meer van: ‘we nemen 2 chille outfits mee en douchen doen we sowieso niet op het festival joe’ dus dat was wel ff schakelen

9 likes

Benicassim?
Zoveel knalrode, straalbezopen Britten gezien daar. Next level.

1 like

Ja :cry: hahah ja was echt een ervaring. Ook nog nooit zoveel drugs gezien op een festival

Ik op ibiza: elke dag haren wassen fohnen krullen / stijlen
Ik thuis: knot met olie op de kop klaar

Maar jij hebt ook prachtig dik lang vol haar, dan snap ik dat je dat niet 2 uur gaat krullen :joy:

4 likes

Ben het hier zo mee eens! En sorry, maar als iemand mij met zo’n semi geïnteresseerde stem tijdens kerst belt van eeh jaa had eigenlijk geen plannen dus mag ik aanschuiven ook echt niet chill en best onbeschoft. Als iemand zou zeggen “ik ben alleen, mag ik komen?” ook echt anders. Hij manipuleert het echt met zijn manier van formuleren.

15 likes

Oké ik heb nu de drie afleveringen gezien en ben echt verbaasd hoe snel ze gaat! Met eigenlijk totaal geen vast idee/concept ; waar de makelaar meerdere keren om heeft gevraagd ook zegt ze zelf. Ook geen ervaring met koken/baristazijn/serveren. Ze heeft nu ook in een weekend tijd besloten het samen te doen met iemand omdat ze het er toevallig over had met diegene. Best wel een groot en resoluut besluit ineens haha.
Ben ontzettend getriggerd wel en volg de afleveringen wel!

6 likes

Ik heb echt genoten van de vlogmas van Bram de Wijs. Ik irriteer me vaak aan vloggers als ik te veel van ze zie maar ik vind Bram echt een leuke man! Hij en Jelle zijn samen ook erg leuk.

14 likes

Ik vind zijn vlogs veel prettiger dan andere youtubers. Hij plant dingen gewoon (en loopt niet zo te zeiken tijdens vlogmas) en maakt mooiere vlogs.

7 likes

Hij is heel positief ja! Leuke gast.

3 likes

Ik heb hem pas tijdens vlogmas ontdekt, maar ik vond zijn vlogs ook super leuk. Hij komt heel oprecht en lief over

6 likes

Ja ik volg dit ook al moet ik de laatste geloof ik nog zien, want ik wist nog niet dat ze het ineens samen met iemand is gaan doen. Ergens wel respect voor haar om je dromen gewoon te volgen. Maar het lijkt me ook wel heel risicovol zonder enige ervaring en dan ook nog in coronatijd. Ben wel heel benieuwd hoe dit verder gaat

2 likes