Er lijkt gewoon veel geknipt te zijn in het filmpje, daarnaast blijkt nu de helft nep te zijn. Dus trek nu alle gesprekken sterk in twijfel.
Slechte en nare actie van die knakker…
Klopt inderdaad.
Maar er zijn nu wel heel veel mensen (denk ik) die nu denken “goh die JayJay, Emma, Daniël Lippens en de rest van het filmpje zijn écht onaardig”.
En dan kan hij het wel in zijn insta story zetten (wat na 24 uur weg is) maar niet veel mensen kijken daar naar… Niet bepaald handig en ik zou het ook écht niet tof vinden als ik zo in zo’n filmpje gezet zou worden als ik een van die mensen was
Wauw. Als je je ‘vrienden’ vraagt om hun reactie nogmaals te filmen voor je artsy statement filmpje snap ik wel dat je alleen bent.
Meest belabberde aan dit filmpje vind ik dat juist eenzaamheid, wat momenteel onder jongeren best een belangrijk thema is. Je kunt zo’n video prima oprecht maken, zonder dingen te hoeven verdraaien
Dat gezeur van Bonnie om die adventskalenders… Jammer Nick, je kiest voor een merk die vooral bekend staat voor zijn marsepein producten, dan kun je dat ook verwachten lijkt me.
Maar wij Nederlanders staan toch ook niet bekend om onze onbeperkte gastvrijheid? En door sommigen wordt dat ook gewoon heel eerlijk benoemd; “ja op mijn voorwaarden etc”. Bedoel meer van, heb niet het idee dat gastvrijheid nou onze usp is.
Juist dat je niet om 18 u moet aanbellen.
Dat krijg je standaard in je eerste jaar
Ja en dat je 1 koekje uit de trommel mag pakken en daarna de deksel erop gesmeten wordt en de trommel weer in de kast gaat.
En uit beleefdheid vragen of iemand het laatste koekje wil terwijl je 'm eigenlijk zelf wil
Ik normaal : chill outfits aan en alleen iets bijzonders als ik uitga ofzo.
Ik op vakantie : Helemaal glam, elke avond gala jurk , overdag 2/3 outfits, vakantie land is mn catwalk.
Haha ik doe dit ook, vind dat leuk op vakantie
Dit heb ik ook maar ik ben zo rete kritisch met kleding kopen dat ik ook gwn maar 5 outifts heb dus ik moet dat wel aan
Ik zou willen dat ik een influencergararobe had
Ik neem het wel allemaal mee om dan uiteindelijk de hele vakantie in 2 outfits en 1 paar slippers te lopen
Lekker flaneren over de boulevard
Komt wel over alsof de andere mensen aan de lijn hem soms nauwelijks kennen. Wat is redelijk om dan te verwachten? Ik snap heel goed dat mensen met hun gezin dan de boot afhouden. Bezoek is niet alleen eten, zit je straks een ongemakkelijk aan tafel een gesprek over niets te voeren. Helemaal kut lijkt me dat en voor niemand leuk
Ben eerlijk gezegd ook niet zo sociaal als ik zou willen als ik langer dan 10-20 min moet communiceren met mensen die ik nauwelijks ken. Dan liever als er een wat grotere groep is of als het meer een feestje is zodat jij als ‘uitnodiger’ niet ook nog de ‘taak’ hebt om een bijna-vreemde te vermaken. Ik word al moe als ik eraan denk.
Verder vond ik het filmpje wel oké totdat bekend werd dat het nep was. De video was niet anders geweest met die paar echte reacties erbij. Echt, wat een fucking dom experiment. Gewoon een video voor shock-value die emoties moet triggeren. Veras lijkt me nou echt iemand die op zichzelf aftrekt en al voor zich zag hoe dit domme experiment bij ‘het publiek’ zou vallen. Het idee dat hij kickt op zulke dingen vind ik echt walgelijk. Hoezo denk je na al die jaren in de industrie gewoon niet even na?
Ja die krultang snap ik echt niet, helemaal niet in warme landen. Is toch veel te warm om met los haar rond te lopen
Daar heb ik ook echt geen zin in op vakantie! Juist op chill vakanties met zon, zee en vreten wil ik zo min mogelijk meenemen en moeite doen. Als het niet in m’n handbagage past blijft het thuis.
Hahaha oh ik weet dit nog zo goed. Wat een vage serie was dat zeg.
haha ja echt een trainwreck deze hele serie