Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Fawry wil zelf iets te graag BN’er worden en houdt daarom liever andere BN’ers te vriend denk ik.

38 likes

Ik erger me zo aan hem (volg hem niet maar kom soms nog dingen tegen). Echt de grootste slijmbal en hypocriet die er is. Verschrikkelijk

9 likes

Deze mensen :joy: Waarom doen ze dit met kinderen? Condoom gevuld met water over die kids hun hoofd laten vallen vanaf 37:15

5 likes

Dit was een paar jaar geleden toch zo’n soort rare challenge?

1 like

Ik denk omdat dat hun doelgroep is

3 likes

Wow voor €5.000 krijg je tov de goedkopere opties een t shirt erbij!!!

En ook private diner met de eigenaren bij €10.000. Maak jezelf toch niet zo interessant.

71 likes

Een t-shirt hahahahahaha
Ik kom niet meer bij, wat is dit joh, zijn ze serieus?

57 likes

Hebben ze die shirts nog over van die x dat mensen gratis konden werken daar. In ruil voor een tshirt.

49 likes

Wow haha ik vind dit gewoon gênant, echt plaatsvervangende schaamte. Hoe kun je dit serieus menen :sob:

34 likes

Is dat hetzelfde T-shirt die je kreeg als je een dag kwam klussen voor niets? :upside_down_face:

7 likes

Dit is wel typerend voor hoe ze hun bedrijf runnen denk ik. Eigenlijk is het gewoon een bedevaartsoord voor hun volgers waar ze geld voor kunnen vragen zonder daadwerkelijk echt iets te bieden. En ze komen er blijkbaar mee weg.

Ik heb net voor de gein gekeken of ze ook op booking . com staan en daar zijn ze blijkbaar nieuw dus nog maar 1 beoordeling, een 6. Aii

12 likes

Je naam wordt voor €500 dus ergens op een steen geschilderd, echt wauw wie wil dat nou niet

13 likes

Hoe kan het dat ze sinds een maand alleen nog maar zulke goede reviews hebben? Hebben ze zoveel aangepast??

9 likes

Meest achterlijke is dat ze dus bij geen enkele investering hun werkelijke product weggeven. Hoe gek is het om bij die 10k een nachtje weg te krijgrn.

43 likes

Krijgt iemand na een bepaalde periode ook het geld terug + rente oid of is het alleen voorrang bij evenementen en je naam op een bordje? Bij dat laatste is het toch geen investering, maar een soort inzameling.

3 likes

Rendement is 3,5 procent per jaar, uitbetaald vanaf jaar 2, lening wordt afbetaald over een periode van 5 jaar

7 likes

Ik vind het ergens echt fascinerend dat influencers gewoon een soort van blind gevolgd en aanbeden worden, dat er zo’n enorme schare fans is die of niet eens merken of die het gewoon geen ene drol uitmaakt dat influencers zo vol pure poep zitten, dat die echt zonder enige gêne met de meest idiote dingen weg kunnen komen.

Ik snap het gewoon echt niet.

24 likes

Zelfs voor 10.000 euro mag je nog niet zo’n overhypte blokhut slapen…
Vind het echt armoe. Denk dat geen enkele investeerder hier iets mee kan. Vooral niet met de merchandise, a.k.a het t-shirt…

8 likes

Haha verzin je dit nu ter plekke?

En why why zou je geld lenen aan mensen die blijkbaar geen lening bij een bank kunnen krijgen. Geestig als mensen dit doen en denken dat ze ooit ieys terug zullen zien.

21 likes

Had ik maar de fantasie om dit te verzinnen. Dit is echt.

Ze hebben dus ook al 25% binnen

4 likes