Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Lotte leeft echt haar beste leven. Echt leuk om te zien

42 likes

100% met Bonnie! Ik wil echt haar vriendengroep!

Met Mascha samen zou ik het ook echt wel goed kunnen vinden denk ik. Beetje geld uitgeven aan onzinnige dingen en sushi eten. Maar dan wel zonder Gregor. En Joey zou ik het sowieso gezellig mee kunnen hebben, maar een middag met Elise en Wouter is m’n nachtmerrie.

15 likes

Kom maar door met de glittersteentjes.

16 likes

Vond de vlog heerrrlie :heart:

10 likes

Ik heb even de vlog gekeken en vond het wel gezel mozerell. Maar goed ik ben dan ook een millenial verkleed als zoomer.

10 likes

Expectations vs Reality

113 likes

Ik weetniet eens of ik het mag vragen maar die annic? Leeft ze nog?
Daar heeeft boos ooit een item gemaakt.

3 likes

Die is volgens mij van de radar verdwenen na die aflevering.

5 likes

“JELPOES” de hele tijd tegen Jelle :face_with_symbols_over_mouth:

5 likes

Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Wat Annic nu voor werk doet en of ze nog samen is met Robbert etc? Kan helemaal niks meer over haar vinden, volgens mij heeft ze na BOOS al haar profielen/websites verwijderd.

7 likes

Ik denk dat Mascha eigenlijk een veel interessantere vriendengroep heeft dan bonnie.

Meer verschillende achtergronden, vooral. En wat minder
middelbare school? Zou liever met die mensen hangen dan met Bonnie, zou dan toch het gevoel hebben dat ik met kinderen hang ofzo.

20 likes

Fixed that for you

22 likes

Hahah bij de foefjes krijg je niet die kleine kinderen vibe?

10 likes

Als Mascha tegenwoordig met andere mensen iets doet vlogt ze het niet eens dus ik zou niet weten wie haar vrienden tegenwoordig zijn. Ik vond die Tat altijd arrogant maar Awisa heel leuk.

4 likes

Niet van Awisa enzo, dat lijken me gewoon leuke normale mensen

3 likes

De Foefjes zijn in ieder geval volwassenen met interesses die ik ook heb; Amerika, kind, huizen, media, beauty. Daar kan ik het best mee uithouden. En dan neem ik die groupies van Foefie jr. voor een foto wel voor lief.

2 likes

Breaking News vanuit Claire Lucia. Je gelooft het niet maar ze gaat weer een tijdje naar New York!

Misschien heeft dit iets te veel juice/roddelgehalte maar ik zie de laatste tijd echt nooit meer haar vriend voorbij komen. Zou het nog aan zijn? Of heeft die arme man eindelijk door dat Claire’s allergrootste liefde New York is🙈

7 likes

Zat hij niet in z’n eentje in Thailand voor een paar maanden? (Ik kijk haar niet dus geloof dat ik dat hier ergens heb gelezen).

11 likes

Die kwam laatst nog voorbij. Gewoon beter opletten. Niet alle koppels zijn 24/7 aan elkaar vast geplakt.

21 likes

Nouja ze zei pas wel dat het niet zo lekker ging :grimacing:

10 likes