Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Haha denk dat je je invloed een beetje overschat

Edit: oh haha @monkeyslut had jouw bericht niet gezien

13 likes

:rofl::sparkles:

2 likes

Waarom hebben alle influencers ineens hun FAVORIETE short gevonden bij de gewapende engelen?

Zijn jullie toevallig ook al jaaaaren op zoek naar een short?

60 likes

Ik vind het hilarisch. Ze gebruiken ook allemaal dezelfde tekst. :rofl:

12 likes

Bij deze dan een Armed.Angels is niet mijn favoriete short:

Ik heb 3 modellen shorts gepast van Armed.Angels en ze zaten alledrie helemaal kut. Ik pas sowieso dat merk slecht. Ik ben 1m79 en draag een maat M/L, 40/42, broekmaat ongeveer 30. Ik had shorts besteld in (zo uit mijn hoofd) maat 30, 31 en 32 en niks paste. Een trui in maat L kwam nog net over mijn ellebogen. Blouse en een tshirt pasten mijn borsten niet in.

Dus tip: ben je lang of heb je niet maatje 36, trap er niet in.

Oh en voor de retour moet je een retourformulier printen. Ook super handig.

14 likes

Ik vind juist dat het ruim valt (nog nooit broek geprobeerd maar heb wat rokjes en shirts) dus blijkbaar verschilt dat dan ook nog eens per artikel :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik kan niet meer anders dan dit merk lezen als Arme Dangels en vind het daardoor al zo’n ontzettend dom kutmerk

34 likes

Ik ben zoooo benieuwd hoeveel geld influencers voor deze campagne krijgen. Die kortingscode is ook echt te skeer want je moet je aanmelden voor de nieuwsbrief.

8 likes

Dat vind ik sowieso echt dom als dat moet, denken winkels dat ik m’n leven op orde heb en een printer thuis heb staan ofzo.

45 likes

Misschien maar beter ook want anders had je waarschijnlijk gedacht dat er een T-Rex buiten rondliep in plaats van een brulaap.

7 likes

Heel weinig. Titia Hoogendoorn heeft een aanbod gekregen en het was €250 (en afgewezen). Maar misschien loopt dat op per aantal volgers.

6 likes

Dat laatste lijkt me wel ja. Ik zag volgens mij ook bijv Rianne Meijer hier reclame voor maken & kan me niet voorstellen dat een post bij haar 250 kost met 1.5 miljoen volgers.

3 likes

Huh hoezo? Ik ben in disneyland in amerika geweest en ben daar gewoon last minute onvoorbereid (suprise) heen geweest en dat ging gewoon prima :joy:

20 likes

Je moet nu sinds corona een reservering maken voor het park dat je wilt bezoeken per dag. En die reserveringen zitten soms al vol omdat er beperkte capaciteit is. Verder hoef je niks te plannen dus snap al die stress ook niet :sweat_smile:

4 likes

Disneyland of World? Land is idd te vergelijken met Parijs maar World niet. Het gaat ook wel uiteindelijk maar bepaalde attracties kun je niet doen mits je zo’n fastpass of hoe het ook heet tegenwoordig hebt.

5 likes

Geen idee eigenlijk… was in Orlando

3 likes

Ik heb JP ook nog nooit gezien

6 likes

Ja, waarom geen idee.

6 likes

ik ga echt stuk om deze quote in combinatie met die lelijke kleur roze, dat lettertype en die slechte jpeg kwaliteit, echt een hoog ~ just girly thingz gehalte ~

6 likes

Tumblr tijdperk

13 likes