Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ja dat is m’n punt juist

9 likes

altijd ook weer die domme Yuki, snap nooit dat hij altijd als hete hunk™ wordt aangedragen, echt terug in de tijden van de Fancy

29 likes

Ik vond hem heel heet toen zijn boek uitkwam 8 jaar geleden en praatte toen ook een beetje met 'm op FB messenger, maar ik snap zijn appeal nu echt helemaal niet meer. Stereotype popi jopi.

4 likes

Even off-topic (ik zou zeker geen nee zeggen tegen knuffelen met Tobias) maar wat ziet Gaby Blaaser er beter uit zeg! Lijkt alsof ze die lipfillers eruit heeft laten halen of niet? Vind haar veel mooier en natuurlijker overkomen zo. Maar misschien is dit al oud nieuws, ik volg haar niet op insta

5 likes

Pff ik word gewoon een beetje sad van Lotte dr verhaal, ik ben zelf al 9 jaar vrijgezel en ik heb geen dates of kriebels bij bepaalde aanrakingen. Behalve in toxic situationships soms. Hoe doet zij dit en waar haal ik de ballen vandaan

12 likes
6 likes

Ik kwam net julien weer tegen(vriend van jenna marbles) maar die heeft ook een make over gehad. Ik had hem gewoon niet meer herkend!

5 likes

Ja volgens mij verkoopt hij alles op Vinted en daar heeft hij personeel voor maar dat komt nooit in de vlogs, of Myron doet dat allemaal dat kan ook. :woman_shrugging: Op Vinted is het vaak direct uitverkocht.

4 likes

Ik vind alle onrecht slecht maar het het ergste onrecht is toch wel een matige vent die wordt verkocht als hottie

18 likes

Hahahahah zo zie je maar hoeveel schade dit kan aanrichten!! Misschien moeten we de Tina en de Fancy aanklagen

12 likes

Net even de storytime van Lotte gekeken, wat super fijn voor haar dat ze een leuke man heeft die haar gelukkig maakt. Die meid straalt!

4 likes

Damn ik googelde net hunk van de week om te zien of daar een overzicht van is ofzo en check deze zoekresultaten

Stelletje geilerds

81 likes

Omg ja, won die Hinne van Only Seven Left niet een keer?

9 likes

Ik vind deze trend zo jammer, lage klasse toe-eigening omdat het er cool uitziet.

5 likes

Wat is dan de lage klasse toe eigening?

8 likes

Hij lijkt op Joe Exotic van Tiger King

8 likes

Dat woord bestaat vast niet maar in de buurt waar ik vandaan kom liepen mannen er zo bij. Matjes, kettingen, trainingspakken en zo wilde je je niet kleden als je wat meer te besteden had.

@ZusjevanJoost Oh, nu zie ik het. Hij is wat eclectischer dus mijn omschrijving past niet. Ik keek te snel en dacht een stijl te herkennen die ik tegenwoordig irl zie bij hippe boys.

4 likes

Woww ik keek even de Wylde pad update op Youtube, maar proberen ze een soort van Eigen huis en tuin na te doen haha? Zo cringe dat de tuinman dan de vlog opent en van alles gaat vertellen over het onkruid. :sweat_smile: Vind dat hij het wel leuk doet trouwens, maar vraag me echt af hoe dat achter de schermen is gegaan en of hij dit wist bij zijn sollicitatie.

5 likes

Weet niet echt waar het hoort, maar las net dat Marketingvrouw zwanger is maar Hg heeft, echt zo zielig. Lijkt me echt vreselijk om zo ziek te zijn en ook nog eens geen inkomsten als ondernemer…

2 likes

Verschrikkelijk! Gewone zwangerschapsmisselijkheid is al zo vreselijk, laat staan als je hg hebt en echt niks kunt binnenhouden. Wat een hel!
Als je dan ook nog al je inkomsten misloopt omdat je niet in staat bent om te werken, lijkt dat me nog extra ziekmakend. Wat een zorgen!
Er komt een wet aan die ondernemers verplicht om een arbeidsongeschiktheidsverzekering af te sluiten. Goede ontwikkeling wat mij betreft want iedereen kan immers ziek worden en met een verzekering word je dan toch (deels) doorbetaald.

1 like