Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Laat mensen gewoon hun boekenkast inrichten zoals ze willen. Komt nu een beetje over alsof je aan het gatekeepen bent. Alsof je alleen een échte lezer bent als je een volle en rommelige kast hebt.

Daarnaast maakt het toch voor jou als gast al helemaal niet uit hoe de kast van iemand anders ingericht is als je even wil neuzen om te kijken wat ze hebben staan? Kan bij mijn kast prima hoor. Uiteindelijk is het bij mij nog deels op soort gescheiden want mijn kookboeken liggen in de keuken, studieboeken verstopt op zolder, etc.

28 likes

“gatekeepen”… Oh, de ironie…

3 likes

He? Jij bent diegene die zegt dat mensen die hun boeken zo sorteren niet lezen :joy: U do u met een rommelige kast, maar genoeg échte lezers die hun kast op een andere manier sorteren. Allemaal prima toch?

11 likes

Nee klopt, maar laten we vooral afstappen van het idee dat je vast niet echt leest als je geen kast hebt staan die geordend is op genre en auteur.

8 likes

Je kan mensen niet van hun ideeën afhelpen, je kan alleen kiezen je er niks van aan te trekken.

7 likes

Laat ik dat dan maar doen :sweat_smile:

6 likes

Lekker praktisch

5 likes

Ik lees alleen Ottolenghi, sorry

5 likes

image

6 likes

Ik vind boekenkasten vooral gigantische stofnesten. Dat krijg je toch amper schoon gehouden. Ain’t nobody got time om elke week zo’n kast te gaan leegruimen, schoonmaken en weer inruimen.

13 likes

Bram heeft je bericht gezien hoor, en gelijk een nieuwe gekocht :rofl:

14 likes

Na alle spijkerbroeken zet armed angels nu vol in op de jurkjes… begint weer van voor af aan.

12 likes

die perfecte korte broek waar ze allemaal al tijden naar op zoek waren? Toevallig he

13 likes

ik draag niets anders meer!!

13 likes

Mijn vriend vroeg of Josh ook echt in dat huis woont. Ja, natuurlijk was het extra opgeruimd op de video maar ik heb vaak zat stories gezien dat Alexis zat te kleuren/waterverven aan die marmeren(!) tafel.
Ik vond het knap dat ze het aandurven met dat super lichte interieur en kleine kinderen.
Ik persoonlijk mis kleur, vind dit veel te onpersoonlijk. Maar ieder z’n ding

5 likes

Ik heb wel wat beters te doen dan elke week m’n boekenkast afstoffen (lezen bijvoorbeeld :yum:)

Een beetje stof hoort nou eenmaal bij m’n leven, kan me er niet druk om maken :sweat_smile:

(Ja ja gelukkig heb ik geen stofallergie ik weet het)

27 likes

Ja ik zou niet eens een glas ranja in dat huis durven te drinken, laat staan iets eten of rode wijn :joy:

9 likes

Als je iets hebt gegeten gewoon met je handen in de lucht gaan staan dan komt Josh ze ontvetten

13 likes

Josh heeft beige ranja in huis denk ik. Scheelt met vlekken

25 likes

Ik heb ook heel veel beters te doen en daarom geen stofnest in huis :ok_hand:

Edit: denk dat veel mensen hier mijn huis ook “onpersoonlijk” zouden vinden. Ik hou niet van prullaria die letterlijk stof staan te vangen. Al heb ik wel veel planten.

2 likes