Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik weet niet wat ik lees :smiling_face_with_tear: door al die cheater verhalen en verhalen over de hort op gaan terwijl je vrouw zwanger thuis zit wil ik al helemaal geen vent meer :joy::wave:

8 likes

Ik heb in dit topic ook wel eerder mijn verwondering over zijn gedrag uitgesproken. Nienke komt terug van een lange dag, Resley ligt in bed met kind voetbal te kijken en Nienke moet haar mond houden en de kamer uit want voetbal. Dat soort taferelen echt constant. Hij is echt zo’n verschrikkelijk alpha mannetje die het gevoel heeft dat ie boven haar staat.

34 likes

Ik heb maar een enkele vlog van haar gekeken omdat ik haar semi-grappig doen niet teruk maar dit viel me ook enorm op, hoe hij vaak denigrerend doet & hij echt De Man wilt zijn.

6 likes

Nou volgens Resley en Nienke is er niks aan het handje. Zie laatste post van Nienke.

https://www.instagram.com/p/Cel6rfpo5Vw/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

6 likes

Ik vind dit eerder gênant om te zien dan grappig :smiling_face_with_tear: ik zal wel niet helemaal haar humor begrijpen

50 likes

Ik vraag me bij dit soort situaties altijd heel erg af (specifiek ook bij BN’ers en juice kanalen), wat hebben anderen daar iets van te zeggen of te vinden? Waarom is dit relevante informatie? Weet niet, snap de ‘discussie’ of meer het gespreksonderwerp niet zo ofzo, laat ze lekker?

Maar wellicht is dat kort door de bocht of heb ik ergens een plaat voor m’n hoofd? Ben best benieuwd eigenlijk hoe jullie daar over denken!

13 likes

Ja dit komt zo geforceerd over.

Beetje zo:

64 likes

En hier gaat yvonne dan weer een story over maken enzo maar door. Hoe hou je sukkels bezig.

2 likes

Nja als mijn vent er een neukbunker op na houd zou ik het fijn vinden dat dit op een of andere manier toch uitkomt🤓

12 likes

Maar ook als dat dus zo publiekelijk zou zijn?

5 likes

Liever zo publiekelijk dan niet. Maar goed dat ben ik🤷🏼‍♀️

7 likes

Ja vond ik toen ook zo stom met Leontien Borsato die een geborduurde kus op de kraag van der blouse had met zo een knipoog. Heb je toch ook geen zelfrespect.

6 likes

Volgt iemand hier Delia (skin)? Heel leuk die verschillende muurschilderingen in de kamer van de jongens. Maar die mini Eric Kusters bedjes (met die grote muur kussens) snap ik niet zo goed? Hotel chic meets islamitische verhalen

10 likes

Natuurlijk, er zijn vast vrouwen die vreemdgaan, alleen dit soort ranzigheid van vrouwen lekt (bijna?) nooit uit en aangezien vrouwen nooit bewust gespaard worden door juice kanalen denk ik dat het vreemdgaan op die manier (bij mannen en de DM sliden, een speciaal appartement huren enz) gewoon niet iets is wat vrouwen doen.
Edit: het kan zijn dat de manner waarmee ze vreemdgaan niet de behoefte voelen dit bij den juicekanaal te melden :grimacing:

5 likes

Niet. Wachten tot het overwaait.

4 likes

Ik denk in deze situatie gewoon niet. Laat ze maar lullen het waait vanzelf wel weer over als een andere bner wat doet.

Je bent in deze situatie als vrouw dubbel de gebeten hond eigk. Want je vent gaat vreemd (of niet) en jij word daar dan gek op aangekeken wat je ook doet.

16 likes

In de brave moedergroep van mijn schoonzusje gingen ze aan de lopende band vreemd.

Het schoolplein is een verdorven plek.

8 likes

Is het wel zo dat vrouwen het vaak doen omdat ze in de knoop zitten met hunzelf of de relatie en hieruit geen waardering of liefde voelen. En mannen vooral vanuit lust?
Geen idee hoor maar vind de redenen erachter wel interessant.

6 likes

Ik denk omdat we dieren zijn en monogamie random is afgesproken als maatschappij.

26 likes

De situatie lijkt me hoe dan ook lastig voor Nienke. Fijn voor haar dat ze het niet gelooft maar zij wordt er idd op aangekeken.

Zou er zelf wel onrustig van worden. Monica had het daar laatst ook over toen er vergelijkbare roddels waren van haar en Robje. Toen zei ze van ja ik wist dat roddel X niet waar kon zijn want hij was die avond elders. Maar dat als er meerdere verhalen van verschillende kanten zouden komen dat ze dat ook niet zomaar aan de kant zou schuiven want stel het is wel waar hoe extra pijnlijk.

8 likes