Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ja post ff een foto ervan

8 likes

Luiiiiii :stuck_out_tongue_winking_eye: :joy:

Hier kookt hij dus al eeuwen op omdat hij ā€œhet heeft opgegevenā€ om het nog schoon te krijgen.
ik bedoel, ik ben ook de schoonste niet maar dit is echt zo goor.

36 likes

Die had hem dan vast allang stapsgewijs uitgelegd hoe het schoongemaakt moet worden of het zelf gedaan, maar natuurlijk wel in ruil voor een voetmassage en het bouwen van een tuinoverkapping

20 likes

Wij hadden dit ook in mn studentenhuis

En een keer hadden mn huisgenoten toen een los aangebakken stuk in mā€™n eten gegooid hahahah echt smerig maar had het niet eens door.

Ach goed voor de weerstand dit hoor

18 likes

Herkenbaar!! Wij zijn op den duur aluminium folie eronder gaan leggen en die dan steeds verwisselen. Ik heb het idee hierachter nooit begrepen want dat was minstens net zoveel werk al even een doekje over het fornuis halen

16 likes

Echt al die bruidsjurken staan mooi bij Bonnie. Prachtig is ze zeg.

7 likes

gadverdamme zeg, weet hij niet dat HG bestaat? Dit is echt ranzig

4 likes

Welke Bram?

3 likes

Ladage

69 likes

Ik moest hardop lachen

7 likes

Hier heb je helemaal geen hg voor nodig. Of scrub daddy of weet ik veel wat voor moderne onzin.

8 likes

Ik dacht ff dat dit over HG bij zwangerschap ging :joy:

41 likes

Wel respect dat hij het durft te laten zien, net als een paar maanden geleden zijn beschimmelde douchedeur voordat die werd vervangen. :rofl: Hij moet gewoon een schoonmaakster nemen. :sweat_smile:

1 like

Jarenlang met 14 huisgenoten in een studentenhuis gewoond, totaal niet onder de indruk van deze foto helaas

11 likes

Hahaha ik heb gister ook nog gepost over HG bij zwangerschap dus begrijpelijk :joy:

3 likes

Die heeft hij zelfs.

10 likes

Ongelooflijk :flushed: Die persoon kan toch prima 1x in de zoveel tijd zijn fornuis schoonmaken lijkt me. Maar ja, blijkbaar niet anders zag het er niet zo uitā€¦

5 likes

Als je tijdens het koken hebt geknoeid kun je dat toch ook zelf schoonmaken? Je veegt toch ook je billen af na het poepen šŸ« 

13 likes

Misschien is het hier al voorbij gekomen, dat weet ik niet zeker. Maar wist helemaal niet dat Elise Boers ging verhuizen? Ben benieuwd waar ze heen gaan, misschien toch dan een huis op Ibiez?

2 likes

Wow ze wonen toch nog helemaal niet lang in dat huis in Amsterdam?

4 likes