Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Nou zo ongeloofwaardig komt het op mij niet over, ik heb in mijn directe omgeving meerdere mensen die het in de koffie gedaan hebben of in ieder geval geproefd. De man van een vriendin van mij vond het heel lekker en dronk het zelfs vaker in zijn koffie omdat het zo gezond was volgens hem😅

10 likes

Haha ja antistoffen enzo. Het smaakt een beetje naar rijstmelk, wat zoeter dan normale melk maar heeft verder niet extreem veel smaak en snap ook niet wat veel mensen er goor aan zouden vinden, het is maar melk geen placenta ofzo🤷‍♀️

14 likes

Heb 'm net zitten kijken en ik heb gewoon een traantje mee gehuild met Lotte haha
Echt zo fijn voor haar, en ze vertelt het allemaal zo open ook, zat echt helemaal met haar mee te leven. Ze straalt ook echt, echt supermooi dat ze zo benadrukt hoe gelukkig ze is en dat dat ook echt van haar af straalt

37 likes

Wat een lieve coole video inderdaad! Zit nu te kijken, ik vind het echt tof dat ze haar escapades gewoon deelt! En het is dus al best een tijdje met deze man, tijdens de verkoop van haar oude huis al.

6 likes

Ik ken iemand die een avocaatje heeft gemaakt met haar eigen moedermelk en een foto daarvan op facebook heeft gezet. Werd er wel een beetje onpasselijk van

3 likes

Ik wou dat ik m’n hele gezin gewoon mijn melk kon geven.

2 likes

Aaaah heel cute en fijn voor haar

4 likes

Ik heb het onlangs geproeft omdat ik benieuwd was wat ik mijn kind elke dag eigenlijk geef, gewoon wat druppeltjes, maar het is oprecht niet vies. Gewoon wat zoetig. Al het andere wat uit je lijf komt is een afvalstof en ik denk dat je dat vies hoor te vinden ofzo, maar borstvoeding niet.
Ik vind kunstvoeding veel viezer, wat een geur komt daar ook af joh :nauseated_face:

8 likes

Zo leuk voor haar! Ze ziet er goed en gelukkig uit, ze straalt helemaal.

5 likes

Tobias zit op Tinder dus :smirk: Beetje jammer dat ie zo oud is, ik wil ook een knuffelbootycall met Tobi 🥹

15 likes

Zo oud?! Tobi is 33 :smiling_face_with_tear:

75 likes

Hahahah janken dit

7 likes

9 jaar ouder dan ik :woman_shrugging:t2: Maar goed, op een oude fiets moet je het leren

6 likes

Wauw wat knap dat ze zo’n diverse groep van genante, niet-grappige en niet-cameragenieke mensen hebben gevonden.

8 likes

Huh dat is toch helemaal niet oud?

5 likes

Ja dat is m’n punt juist

9 likes

altijd ook weer die domme Yuki, snap nooit dat hij altijd als hete hunk™ wordt aangedragen, echt terug in de tijden van de Fancy

29 likes

Ik vond hem heel heet toen zijn boek uitkwam 8 jaar geleden en praatte toen ook een beetje met 'm op FB messenger, maar ik snap zijn appeal nu echt helemaal niet meer. Stereotype popi jopi.

4 likes

Even off-topic (ik zou zeker geen nee zeggen tegen knuffelen met Tobias) maar wat ziet Gaby Blaaser er beter uit zeg! Lijkt alsof ze die lipfillers eruit heeft laten halen of niet? Vind haar veel mooier en natuurlijker overkomen zo. Maar misschien is dit al oud nieuws, ik volg haar niet op insta

5 likes

Pff ik word gewoon een beetje sad van Lotte dr verhaal, ik ben zelf al 9 jaar vrijgezel en ik heb geen dates of kriebels bij bepaalde aanrakingen. Behalve in toxic situationships soms. Hoe doet zij dit en waar haal ik de ballen vandaan

12 likes