Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Idd ze deed ook een particuliere hbo dus ze heeft wel wat privileges meegekregen van huis uit.

9 likes

Haha ja, met twee kleine kinderen naar het strand vind ik überhaupt niet matchen met ‘tranquilo, tranquilo’ en het zou me zeker niet emediatly slow downen. Eerder het tegenovergestelde.

16 likes

Ik vond de entree niet zo (trap/ leuningen). Rest van het huis wel heel mooi.

Maar dat komt missch omdat ik bij Action vorig jaar diezelfde print tapijt heb gekocht voor het toilet. Vond dat zwarte hier juist een beetje hard afsteken bij al die lichte kleuren
Maar is verder wel tot in de puntjes afgewerkt.

7 likes

Inderdaad, ik vond dat die trapbekleding het geheel geen goed deed. Daar had dan ook dat ‘cleane’ gepast

8 likes

haar filet American dream

:joy: :joy: :joy:

18 likes

Het is natuurlijk ook persoonlijk of je iets wansmaak vindt. Een visgraatvloer en zwarte stalen deuren zijn ook niet mijn ding, maar het huis van Josh straalt voor mij geen warmte uit en wat mij betreft kitsch. Aan de afwerking zal het idd niet liggen.

3 likes

En nog is dat geen wansmaak.

14 likes

Dit is kitsch en/of eclectisch, het tegenovergestelde van Josh haar huis.
Credits: Eddy Wally zijn huis

35 likes

Kitsch vind ik idd geen juist benaming. Sommige elementen doen wat over the top “hotel chic” aan maar dat past ook heel erg bij haar

6 likes

Damn, ben wel echt jaloers op de ruimte/home gym/babyflesjesvaatwasser.
Verder ben ik oprecht benieuwd hoeveel uur dit per week dit kost om schoon te maken en op te ruimen.
Ik denk dat twee schoonmakers er wel een hele dag mee bezig zijn :broom:

2 likes

Dat huis van Josh V is zo perfect, alsof het uit een magazine komt. Leven mensen daar echt? Zelfs haar kleding is aangepast aan haar huis, alleen beige kleuren. Zijn er echt mensen die zo perfect leven of is dit nep en heeft ze stiekem een joggingpak en een disney grote shirt ergens liggen?

13 likes

Zelfs alle kunst is beige :joy:

2 likes

Ja, het is ook een lifestyle hè.

6 likes

Goh vreselijk zeg, helemaal je bed uit te moeten om naar beneden te gaan en een flesje te maken.

6 likes

Ze draagt ook joggingpakken maar ook in het beige :smiley:

4 likes

Wouter staat op die story voor de gesloten deuren van een supermarkt. Ik denk dat hij met “we” doelt op de mensen op Ibiza, die alles traquilo doen en hun winkel pas openen om 9u.

Heb stiekem wel te doen met Claire. Denk dat ze in Amsterdam is gaan wonen met hond + vriend met het plan om daar even te blijven (dacht dat ze een merk of iets wilde starten?), maar dat ze dus al die tijd haar draai niet kan vinden na een lange tijd in het buitenland. Gok dat ze daarom steeds “vlucht” naar Barcelona, weer een maand naar NY, etc.

7 likes

Ik kijk nooit Josh maar was toch ff benieuwd naar dat huis. Ze hebben geen boekenkast of iets maar alleen een paar decoratieve koffietafelboeken die dan in een open kast liggen. Zou dat zijn omdat ze niet lezen of omdat boeken niet beige zijn? Of misschien allebei.

Valt me trouwens ook op dat er geen werkkamer is. Werken zij nooit thuis? Hoe gaan ze dat doen in de volgende pandemie? (Of heeft Josh een essentieel beroep :rofl:)

Nou ja t gaat mij geen reet aan verder maar ben gewoon nieuwsgierig.

5 likes

Dat huis van Josh is wel groot zeg. En ze krijgt nog een eigen spa, mega chill. Ik haat beige.

1 like

In de speelkast van Alexis stonden wel wat boeken op kleur geselecteerd. Dat waren geen kinderboeken voor zover ik dat snel kon zien.

5 likes

ik mis vooral een beetje contrast in Josh haar interieur, ik vind het nu een beetje saai voorspelbaar ofzo

4 likes