Heeft Monica haar tanden laten doen?
Ze heeft vlg mij tijd geleden wel een beugel gehad (invisalign) en 1 of 2 facings laten plaatsen op een scheve tand:
Edit: nee 4 stuks vertelt ze in deze vlog
En ze zal het vast wel af en toe bleken (ze rookt vlg mij)
Ik was vooral verbaasd over een tekst die leek op āmijn droom komt eindelijk uitā. Volgens mij heeft ze het heel snel voor elkaar.
En dit gaat ze dan onderverhuren, lekker cashen
Niet onderverhuren, gewoon verhuren.
(Ze koopt het zelf.)
Ja ik dacht eerst dat ze het gewoon ging kopen en dan iemand er voor lange tijd in zou laten (huren dus). Maar volgens mij wordt het gewoon een soort AirBnb.
Dat bedrijf heeft ze onlangs verkocht, dus vandaar dat ze nu dat huis kan kopen
Tip van flip aka julia: wil je een huis kopen? Kijk onder je budget, dat voorkomt teleurstelling!!
Bedankt meid, nu kan ik eeeeeindelijk kopen! Gewoon eventjes tussen alle huizen van maximaal een ton kijken, die zijn er natuurlijk genoeg! Gaat een wereld voor me open!
Echt wat een tips zeg, is zij überhaupt op de hoogte van de huidige markt en het gemiddelde salaris en budget van mensen?
Let them eat cake!
Oh ja leuk een garagebox
Heeft Joy al bekend gemaakt waarom ze nu 1,5 maand in LA was?
Leonie ter Veld heeft haar deuren gesponsord gekregen, maar gaat ze nog wel in een andere tint wit verven. Zoān kleur spreek je dan toch van tevoren af? Zoveel extra werk nuā¦
Ja heb zojuist een bod gedaan op een kartonnen doos. Duim je mee?
Voor een project met oa die enge Glen van Tiktok.
Deuren worden vaak ongelakt geleverd, dus wss moeten ze nog worden afgelakt.
Mijn brein kan het echt niet aan dat ze een volwassen jonge vrouw is
Echt? Ik zag dat wel in de titel staan bij Dook maar dacht dat het clickbait was (en heb er niet op geklikt)
Nee geen clickbait, maar de titel klinkt heftiger dan het is haha
Waarschijnlijk een heel klein breukje, wat de fysio constateerde toen hij haar ribben ging vergelijken
En hoezo is die Titia nu overal te zien. Vond haar eerst leuk maar vind haar nu echt een karikatuur van zichzelf worden
Ik heb precies hetzelfde, nu een maand geleden en met hoseten etc. nog steeds pijn. Mega irritant.
WTF dat zou echt zo erg zijn 2 kinderen en net een nieuw huis. Hoop echt dat dit complete onzin is maar als er al zoveel mensen zijn die dezelfde berichten hebben?