Omg net de film loft
Benieuwd of er ook een lijk is
Omg net de film loft
Benieuwd of er ook een lijk is
Vreselijk ook voor haar nu. Hopelijk is het niet waar.
Elke keer weer die realisatie hoe fucking achterlijk mannen zijn. Dat je je complete leven zo op het spel zet voor seks met een ander…echt de weerstand van kleuters met een pot snoep.
Nou echt he. Wat een treurige wezens allemaal. Teleurstellend. En confronterend, omdat het ook allemaal vaders, broers en partners zijn. GETVER
Tiger Elise gaat trouwen. En het aanzoek is vakkundig vastgelegd door een fotograaf. En ik ben blij, want schijnbaar is Wout als het prins op het witte paard aan komen rijden? I can’t .
https://www.instagram.com/p/CelTVpUKByN/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Word in ander topic besproken
Oh shit, niet gezien. Ik ga verplaatsen.
Confronterend is het goede woord inderdaad. Je gaat zelf echt twijfelen aan alle mannen en ga ook meteen denken van zou mijn vader wel eens achter m’n moeders rug om iets gedaan hebben? Hij was altijd 5 dagen per week aan t werk en had vaak zakenreizen etc. Kan het me totaal niet voorstellen bij hem, maar je weet het nooit echt ofzo. Vind het een nare gedachte,
Hmm nou er zijn vast ook heel wat vrouwen die vreemdgaan?
Of dat denk ik toch.
Mijn vader dus wel (was ook altijd van huis). En ondanks dat hij nu overleden is kan ik daar nog steeds zo boos om zijn. Echt walgelijk als je dat doet. En al helemaal als je een gezin hebt
Hoop voor haar/hun dat het slechts roddels zijn. Al is dat ook al erg genoeg om aan te moeten horen
En misschien weet Nienke dit allemaal en is ze er OK mee?
Ik heb wel eens een paar podcasts van ze geluisterd en dat is (in ieder geval toen) niet het geval, ze zei zelf dat ze een open relatie niet zou kunnen handelen.
Aiiii. Pijnlijk.
Snap ook gewoon niet hoe je iemand van je wie houdt en de moeder van je kinderen is zoveel pijn kunt en wilt doen, hoe groot je behoefte ook is. Dan ben je toch ook gewoon een lamzak
Dit lijkt me echt foute boel.
Dat toontje van die Yvonne weer though “Hopelijk neemt Nienke dit serieus” alsof ze een kleuterjuf is die d’r klas toespreekt.
Ik denk dat niemand Nienke hoeft te vertellen hoe ze zich moet voelen/reageren.
Dit! Want als ik alle mannen (en vrouwen) in mijn omgeving afga, vriendjes van vriendinnen etc en vrienden van mijn vriend dan kan ik niemand opnoemen waarvan ik dit soort gedrag van zou verwachten. blijkbaar gebeurd het toch op mega grote schaal (niet perse doelend op dit huidige voorbeeld, kan ook niet waar zijn), dat mensen zo’n klootzakken zijn. Heb ik dan zo’n omgeving met alleen maar heilige boontjes? Ben ik naïef? Zouden alle vreemdgangers zich even kunnen melden aub
Ze had toch vlak voor hun zwangerschap al iets gezegd over dat hij het heel snel benauwd kreeg of bindingsangst had. Leek me al geen echt goede start
Mijn ervaring is dat die heilige boontjes juist het ergst zijn.
Blijkbaar is hij tijdens de eerste zwangerschap een paar maanden lang alleen maar wezen feesten en uitgaan etc (met haar toestemming) omdat hij het zo benauwd kreeg van het feit dat zij zwanger was.
Ik vind dat echt onvoorstelbaar, bij mij zouden dan alle alarmbellen al wel af gaan? Lekkere manier van reageren als je vrouw vertelt dat ze zwanger is
Tja ik ken persoonlijk meer mannen die de zwangerschap van hun vrouw aangrijpen hiervoor. Zit je dan met je dikke enkels en je verantwoordelijkheden. Je mag zelf nog geen rauwe champignon eten.