Het andere YouTubers/bloggers topic #20

:joy:

7 likes

mama colada

ken iemand die dat heeft gedaan en ik zou dat 100% ook doen, vond het echt jammer dat een vriendin van mij geen borstvoeding ging geven want wilde er wel pannekoeken van maken.

sowieso waarom is melk van een koeien of geitentiet raarder dan van een mens, slaat toch nergens op

39 likes

Hahha soort kindersurprise?

3 likes

Ja het is allebei fucking raar als je geen baby bent

18 likes

Ik vind het ook echt raar. En mocht je het dan niet raar vinden (en zelf doen?), dan zet je het toch niet op instagram

3 likes

Als je moedermelk proeven of het nog goed is voor je baby raar vindt, en zo lekker een glas koeien/geiten/schapenmelk bij je broodje koeienkaas als lunch neemt, moet je echt even in de spiegel stilstaan bij die rare gedachtenkronkel :smiling_face_with_tear:

101 likes

Ik heb mn eigen melk weleens gebruikt om cappuchino te maken toen de melk op was en ik niet snel ff naar de sprmrkt kon :roll_eyes:

56 likes

Prima! het schuimde alleen niet echt.

21 likes

Je moest de barista versie nemen!

74 likes

Mascha ging toch eczeem creme maken van borstvoeding voor Gregor. Zie op Tiktok ook allemaal moeders die het in een badje doen. Lekker diyen

6 likes

Nee aan piemels en vagina’s likken is normaal maar dit gaat echt te ver hoor

63 likes

Dan zijn die filmpjes van die sperma omelet die mijn vriend me liet zien toch niet zo gek achteraf

19 likes

Je zou zo een hele lichaamsvocht taart kunnen maken

10 likes

Als het maar glutenvrij is vind ik alles goed

18 likes

:tomato:

8 likes

Ehh??

4 likes

Ze vindt het een ongeloofwaardig verhaal :sweat_smile:

6 likes

Ohh. Snap niet wat er ongeloofwaardig aan is maar dat mag. Hoezo een tomaat dan?

4 likes

Iemand postte een keer iets over dat ze tomaten had gegooid in de supermarkt naar iemand die het verdiende (ofzo ik weet de context niet meer) en Obama stond erbij en applaudisseerde zegmaar. Dus nu posten mensen vaak dat ze iets een tomatenverhaal vinden als ze het niet geloven.

5 likes

Voor alle nieuwsgierigen, Lottes video over daten is er

13 likes