Ik, totaaal niet mijn smaak
Die is oud genoeg om alleen thuis te blijven
Echt zo een hekel aan mensen die net drie dagen in het buitenland zijn en steeds via insta hun volgers de les proberen te lezen hoe je moet genieten. Ja jij bent op vakantie, geniet gewoon en leg je telefoon neer. Ik zou het zo een afknapper vinden als ik Elise was dat mijn vriend zoveel aandacht zoekt bij volgers.
Maar waar is hij dan op die foto, lijkt niet bij hun huis
Dus die kinderen slapen tot 9? Je zal toch je nest uit moeten.
En omg zijn Engels. Mr. Worldwide. Never forget ‘I love the sealing in our new house’
Het is wel echt haar stijl met al dat beige/marmer/wit. Gevalletje van nmsmvpe.
Wat ik ‘raar’ vind, zijn die kinderslaapkamers. Dan heb je zo’n kast van een huis maar die slaapkamers lijken zo klein doordat ze zo schuin aflopen. Kan natuurlijk alleen op beeld zo klein lijken.
Ik vond de geheime kamer van Alexis heel tof, zou dat ook wel willen
Als ik structureel niks zou doen voor 9:00 zou ik daar wel tranquilo van worden ja
Ik vind het geen wansmaak, ja alles is beige maar het is een mooi huis en afwerkingsgraad is top notch.
Wel blij om geen visgraat met matzwarte keuken en een schuifpui te zien.
‘Kids play & lounge area’.
Enorme witte bank. Ik krijs.
Dit doet me een beetje denken aan Gala Darling een van oorsprong Nieuw-Zeelandse blogger/influencer die lang geleden ook heel snel het liefdesbootje in dook met een Amerikaan. Waarbij het later wel duidelijk was dat ze dit vooral deed om haar filet American dream te realiseren.
Misschien is dat Wouters idee van vakantie, hij doet niks en zij doet alles voor negen
Toen zij een maand in Spanje was en hij toen aan het backpacken was, ging de hond logeren bij haar moeder. En ik denk als zij weer naar NY gaat de hond dan gewoon met haar vriend is. Maar ik vind het zelf wel apart dat je een hond hebt en dan steeds zolang weg bent. Denk niet persé dat de hond er veel last van heeft, want wordt altijd goed opgevangen, maar ik vind het wel apart.
En bij Claire denk ik toch altijd waar doet ze het van? Ze zal vast ook wel goed verdienen met socials, maar het valt mij op dat ze niet persé veel samenwerkingen heeft (of ik mis die steeds). Ze heeft een dure smaak qua kleding en een maand NY kost natuurlijk ook veel geld. Ook als je pas geleden nog een maand in Barcelona was.
Waar is de tijd gebleven dat hij niet gefilmd worden was dat maar zo gebleven, hij is er niet leuker van geworden.
Ja dit idd, ook die oudste dochter die zo’n mini hokje heeft, maar misschien is zij er gewoon heel weinig, dat weet ik niet. En ik vond die babykamer ook veel groter en luxer dan kamertje van Alexis ogen.
Huis is wel decadentie ten top, zelfs nespresso in het washok😅 al die pantry’s haha. Totaal niet mijn stijl, maar wel prachtig afgewerkt etc.
Vond de plek voor haar wrapping station ook beetje merkwaardig zo boven de tv.
Ik heb precies hetzelfde! Vraag me echt af waarom je een hond neemt als je zo vaak (en ook voor langere tijd) van huis weg bent. Inderdaad los van dat de hond vast goed opgevangen wordt, vind ik het echt heel vreemd.
Ouders denk ik?
Volgens mij is ze nogal verwend.
Ik was helemaal vergeten dat bonnie ging trouwen. Ik dacht wat doet die meid in een bruidswinkel
Denk een typische corona hond. Zoveel mensen die zich tijdens corona verveelde en daarom een huisdier hebben genomen, zonder zich te realiseren dat een dier zo een jaar of 10/15 kan worden en dat je dus goed moet nadenken of dat ook voor langere tijd wel in je leven past.
Hopelijk kan haar vriend of moeder de hond (een tijdje) overnemen, dan komt het beestje vast wel goed terecht.
En waar Claire alles van doet, ja geen idee maar dat vraag ik me eigenlijk bij alle influencers af😜