Wat een mega huis joh! Ik vind de kinderkamers dan wel weer relatief klein. Er is een masterbedroom, master bathroom, master kledingkamer, master voed je baby kamer en die oudste kinderen hebben alleen een bed en tafeltje in hun kamer. Oke wel weer een 2 persoonsbed dus zo klein zullen die kamers ook weer niet zijn
De oudste twee zijn wel maar voor een deel van de tijd daar he, en over een paar jaar gaan die alweer studeren en het huis uit. Ik snap wel waarom ze deze keuze gemaakt hebben zo. En als het echt een drama wordt kan een van de twee altijd nog de logeerkamer beneden opeisen
Lol wel echt absurd dat ze een vaatwasser hebben voor de babyflesjes hahaha
Wat een andere wereld
Hoeveel baby’s plan je ook nog te krijgen, die vaatwasser gebruik je maar een paar maanden op je hele leven :’)
Vind het huis ook een hoog Selling Sunset-gehalte hebben, zo onpersoonlijk, echt een showroom. Het ziet er allemaal wel mooi uit, maar het ziet er niet echt uit als een leefbaar huis.
Heeft Josh überhaupt thuis gewerkt in de vorige pandemie? Ik zie haar ook niet thuis werken als eigen baas zeg maar. En persoonlijk zou ik het deprimerend vinden om een werkkamer thuis te moeten inrichten (als daar geen ruimte voor is) “voor het geval er weer een pandemie is”. Nee bedankt
Alles klopt, haar leven, huis, gezin. All living their best beige life.
Ja ik geniet er ook wel van hoor. Lekker je geld spenderen aan een vaatwasser voor die flesjes als je daar geld voor hebt.
Of alles voorzien van een nette kaft. Dan matcht alles perfect.
Precies dit! Vind het echt leuk voor haar, ze is zo blij met het huis nu! Heel ander mens dan ik ben maar ze lijkt me zo sympathiek en chill met de kinderen.
En als die kinders later vrienden over de vloer hebben ofzo kan je je dus boven heel chill terugtrekken, ik snap het wel dat keukentje.
Het is ‘plaatjes’ mooi, maar ik mis iedere vorm van persoonlijkheid. Naast dat al die beige kleuren niet mijn ding zijn, waar zijn de spullen die je van je oma erft, persoonlijke dingen aan de muur, planten? Al die ingebouwde kasten met spulletjes, die echt iedereen in de winkel kan kopen. Ik begrijp het niet. Ik heb een boekenkast, schilderijtjes uit mijn familie, dierbare foto’s, een antiek bureautje van mijn oma. Allemaal zaken die mijn interieur, dat nooit in een tijdschrift zal verschijnen, persoonlijk en gezellig maken.
En dan tot slot, die gele plant?
Die ingebouwde kasten is het enige waarop ik jaloers ben. O, en de spa-to-be. Voor de rest is dit een nachtmerrie, het mist ziel. En ik kan niet bepaald zeggen dat mijn huis eclectisch is, wij hebben ook veel lichte kleuren, maar idd met persoonlijke elementen.
Maar goed, anderzijds denk ik nu na dit getypt te hebben: als zij blij ermee is, dan is dat het belangrijkst.
Zelfs het cadeaupapier is aangepast aan het interieur En zag ik nou in haar pantry chips in een voorraadpot?
Mensen die dit doen (incl. op kleur sorteren, en in wit papier pakken) lezen geen boeken. Die doen alsof.
Ik lees boeken én sorteer op kleur Hoevaak moet je nou daadwerkelijk iets terugvinden in je kast? Zelden. Het oogt veel minder rommelig dan op auteur/genre.
Hoezo? Ik lees veel en ik vind boeken ook niet mooi in mijn interieur staan. Ik heb geen beige huis maar ik vind een boekenkast veel te druk/rommelig staan. Ik lees alles op mijn ereader. Ik heb alleen een boekenkast omdat mijn vriend dat wil!
Ik kan dingen juist makkelijker terug vinden als het op kleur staat, omdat ik dan denk aan hoe het boek er uit ziet en daar naar zoek!
Oh sorry maar ik had ooit mijn boeken op kleur en ik had ze allemaal gelezen (behalve dan mijn ene plankje ‘nog te lezen’ die stonden uiteraard niet op kleur).
Klopt inderdaad! Ik weet de kleur vaak nog wel, maar auteur niet altijd
Oeps, gevoelig puntje, merk ik.
Ik herlees graag en ga ook regelmatig door mijn boekenkast heen. Maar ik moet er niet aan denken dat alle categorieën door elkaar staan, dat mijn kookboeken tussen gedichten, reisboeken, nl en en literatuur staan etc.
Daarnaast kijk ik bij mensen bij wie ik kom graag in de boekenkast. Het vertelt me veel over wat ze leuk vinden, en het geeft altijd aanleiding tot leuke gesprekken. Ik hou van mensen die van volle (en rommelige) boekenkasten houden.