Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Bijna, ze komt uit 2004. Mijngod hoe jong is dat joh.

7 likes

6 ongeveer.

27 likes

Toen werd ik 18 :face_exhaling:

13 likes

Badkleding, geen lingerie
Al konden ze natuurlijk wel een iets ouder model vinden.

7 likes

Haha ik weet niet waarom maar zoiets moet ik gelijk zien dus ik ging gelijk even kijken. Had erger verwacht :stuck_out_tongue_winking_eye: vond die foto’s in tmi topic laatst came en duim of vinger wel echt heftig haha

2 likes

Ik wil even mijn verbazing delen over Niomi Smart.

Korte achtergrond: zij was verloofd met echt een prachtige man en was er heel goed in om op het internet iedereen jaloers te maken op haar ‘‘perfecte man en leven’’. Die man, Joe, heeft haar gedumpt voor het huwelijk. Vervolgens maakte ze een paar weken later een video dat ze geheeld was en het was weer allemaal perfect. Veel later kreeg ze een relatie met haar persoonlijke trainer waar ze mee op vakantie ging en aan haar familie had voorgesteld. Dit is hoe ze haar relatie weer op het internet neer kwakte. Ze had tot april dit jaar nog met hem met natuurlijk een uitgebreide geposeerde foto op Valentijns dag om de relatie insta official te maken.

Vervolgens post ze over hoe moeilijk ze het vindt om dertig te worden en besluit ze voor zes weken naar Bali te gaan. Mogelijk is het eind april/mei daardoor uitgegaan met die jongen hierboven. Tijdens deze reis viert ze haar verjaardag met wat vakantiegangers daar (die ze haar Bali family noemt). Ik dacht altijd dat ze het vreselijk zou vinden om op haar 30ste single te zijn maar in Bali post ze over hoe gelukkig single ze is. Tijdens haar verblijf op Bali overlijdt haar opa en keert ze niet terug voor de begrafenis, nou dat kan iedereen rouwt anders. In plaats van eerder terug te komen besluit ze haar reis met een week te verlengen en neemt ze een jongen mee, die ze daar blijkbaar heeft ontmoet en een relatie mee heeft. Bij terugkomst gaat ze na drie dagen ofzo eindelijk eens langs bij haar familie die een moeilijke tijd hebben doorgemaakt omdat haar opa is overleden en ze geven haar een surprise party. En zij neemt diezelfde jongen mee naar haar familie. Ben ik de enige dit dit heel erg raar vindt. Hoe kunnen mensen zo van de ene man naar de andere hoppen en steeds aan je familie laten ontmoeten? Ze is misschien maar een maand single geweest.

6 likes

107 likes

Ik had misschien als familie een interventie georganiseerd ipv een surpriseparty

31 likes

Lol ik stel een man pas aan m’n familie voor als ik er niet meer onderuit kan haha maar ieder zo z’n ding! :smile:

21 likes

Is dit ook die man waar ze mee in die jungle op vakantie verdwaald raakte en gered moest worden door hulpdiensten? Ik dacht dat ze daarna helemaal dicht tot elkaar waren gekomen, maar ik volg haar ook niet echt.

14 likes

Ja dit doet ze echt al eeuwig? Ook op haar blog ‘vroeger’ al, echt why

6 likes

En ik snap ook nooit dat mensen jaloers kunnen worden op influencers.

Mja bij die persoon die hierboven geschetst wordt voel ik ook niets bij

4 likes

Ben jij nou al maanden screenshots aan het maken van haar stories? :wink:

22 likes

Ik heb hier eigenlijk echt 0 oordeel over? Of het boeit me gewoon niet hoe een ander met diens liefdesleven omgaat, maar ik zie het probleem niet zo. Moet die meid toch lekker zelf weten, ik vind het niet shockend eigenlijk

23 likes

Ze blijft me verbazen.

6 likes

Ja klopt daarna had ze geconcludeerd dat als ze dit samen konden overleven ze alles samen konden overleven en heeft ze haar relatie officieel gemaakt.

4 likes

Nee hoor, ik heb deze foto’s overgenomen van een Engelse forum. :kissing_closed_eyes:

10 likes

Van Tattle? Ik lees daar ook soms mee in een topic, en schrik me elke keer weer rot van hoe stalkerig, gemeen en misogyn de posters daar zijn. Echt niet gezond om op zo’n manier bezig te zijn met iemand die je niet eens kent.

12 likes

Nee dat klopt ik vind sommige ook heel erg, ik vond Gurugossiper nog veel erger maar volgens mij is dat forum nu dood. Ik volg met name engelse influencers dus vandaar dat ik het nog wel leuk vind om daar mee te lezen.

2 likes

Ik kwam daar laatst per ongeluk terecht en was echt geshockeerd over wat daar allemaal gezegd mag worden. Maar aan de andere kant vind ik het ook heel fascinerend en ben ik zo een uur aan het lezen over alle bizarre aannames die ze daar doen.

5 likes