Ohhhhh ik had gekeken maar blijkbaar met m’n neus. Dank!!
Ik was vandaag voor werk op pad in Friesland en zag ineens in de landerijen bordjes staan naar “het Wylde pad”! Had gelijk zin om te gaan kijken haha, ik reed er dus pal langs.
Dan komt het allemaal opeens wel heel dichtbij hé…
Hahaha ja echt he
Hahahaha zo geweldig deze. Ik ga ook zo stuk om Tobias die zegt bij 7:53 ’ Jongens, KLAAR’. Doet me zelfs een beetje aan mn eigen vader denken. en die gezinsfoto hahaha zo KUT zijn dat soort foto’s normaal gesproken maar nu is het gewoon kunst.
Heb je een idee waarom dit zo vaak als gebeurt tegenwoordig met mensen? Merk het ook overal. Al is dit misschien niet echt een onderwerp voor dit topic
my 2 cents
Ja, ik denk dat het heel erg te maken heeft met social media/technologie en de overdaad van prikkels, informatie en kennis die op ons af komt. Super veel mensen raken ongemerkt gewoon steeds meer overprikkeld en geven hun brein nooit meer pauze. Tijdens pauzes kijken mensen namelijk Netflix of chillen op hun telefoon, maar voor je brein is dat geen pauze. Dat kun je niet eeuwig volhouden.
En daarnaast, hebt de wereld in theorie aan je voeten maar dat zorgt er ook voor dat je miljoenen keuzes kunt maken. Dat geeft keuzestress en maakt tevreden zijn met wat je al hebt lastiger. Zeker als je dan op dagelijkse basis ook nog de fantastische levens van 3947 mensen die het beter en leuker hebben dan jij langs ziet komen. Dat doet onbewust ook ontzettend veel.
En ten slotte is dit een tijd vol onzekerheden, financiële stress, woonstress, klimaat stress, politieke stress en ga zo maar door.
Ik vind de broek van Cynthia wel mooi! Mogelijk dat ik hem ga bestellen… No shame in my game
Ik vind het vooral opmerkelijk van iemand die niets anders dan Levi’s mom jeans promoot opeens continu voorbijkomt met een Armed Angels broek. Het zal wel veel geld opleveren zeker
(Ik vind de broek zelf ook wel heel mooi!)
Ja echt allemaal tegelijk nu ook, zo irritant. Zelfs mensen met een instagram puur gericht op eten promoten die broeken
Ik wilde precies zoiets komen posten. Het merk/de posts wekken bij mij nu alleen nog maar irritatie op en daarom reden om daar geen broek aan te schaffen. Het is te doorzichtig. Je ziet dat veel influencers bij dezelfde managementbureaus zitten. Zo’n merk gaat daar ‘shoppen’ en om een voorstel vragen. Hoe meer influencers er over posten, hoe meer inkomsten voor het managementbureau en hoe beter de deal voor het merk is. Maar ja… dan dus wel bij iedereen Hello Fresh, Arme Dangels, Desenio en Kapten en Son spon.
Sluit ook gewoon niet aan bij het duurzaamheidsaspect om zo broeken uit te delen
Als mensen hierdoor overstappen op een duurzaam kledingmerk zoals Armedangels ipv bijvoorbeeld Naked fashion troep dan is dat toch een vooruitgang lijkt me
Wat zouden duurzame merken dan eigenlijk moeten doen zodat mensen duurzame kleding gaan kopen ipv fast fashion?
Ja is vrij lastig, maar de overkill van Armed Angels bij influencers zorgt er bij mij ook voor dat het merk flink aan krediet verliest bij mij. Ik denk omdat influencers voor mij toch vooral het idee opwekken van aanzetten tot consumeren/kopen, wat haaks staat op wat een duurzaam merk nastreeft. Daarnaast vind ik het bv. stom om te zien dat een Teske normaal altijd Monki promoot (onderdeel van H&M, een grote speler op de fast fashion markt) en nu ineens het heeft over duurzame denim. Dat vind ik heel ongeloofwaardig en ik snap dan ook niet waarom Armed Angels voor deze influencers kiest
Ik denk dat ze juist de mensen willen overhalen die nog niet duurzaam winkelen. En bijv influencers kiezen die ook ongeveer in die transitie zitten. Maar een overkill kan idd averechts werken. Maar op langere termijn zal het wel in mensen hun hoofd zitten dat Armed Angels het duurzame jeansmerk is.
Maar het kan toch en - en?
Tuurlijk zou het mooi zijn als fast fashion niet zou bestaan maar ook een utopie.
En ja, het is een overdaad op social media, mee eens. Maar ze geven zo wel bekendheid aan een duurzaam merk.
Is het hypocriet om dan ook fast fashion te kopen? Nee, vind ik niet.
Of kopen jullie wel enkel duurzame kleding?
De meeste duurzame merken komen helaas niet in mijn maat. Ben nu voor iets van Lucy & Yak aan het sparen