Ik wilde precies zoiets komen posten. Het merk/de posts wekken bij mij nu alleen nog maar irritatie op en daarom reden om daar geen broek aan te schaffen. Het is te doorzichtig. Je ziet dat veel influencers bij dezelfde managementbureaus zitten. Zo’n merk gaat daar ‘shoppen’ en om een voorstel vragen. Hoe meer influencers er over posten, hoe meer inkomsten voor het managementbureau en hoe beter de deal voor het merk is. Maar ja… dan dus wel bij iedereen Hello Fresh, Arme Dangels, Desenio en Kapten en Son spon.
Sluit ook gewoon niet aan bij het duurzaamheidsaspect om zo broeken uit te delen
Als mensen hierdoor overstappen op een duurzaam kledingmerk zoals Armedangels ipv bijvoorbeeld Naked fashion troep dan is dat toch een vooruitgang lijkt me
Wat zouden duurzame merken dan eigenlijk moeten doen zodat mensen duurzame kleding gaan kopen ipv fast fashion?
Ja is vrij lastig, maar de overkill van Armed Angels bij influencers zorgt er bij mij ook voor dat het merk flink aan krediet verliest bij mij. Ik denk omdat influencers voor mij toch vooral het idee opwekken van aanzetten tot consumeren/kopen, wat haaks staat op wat een duurzaam merk nastreeft. Daarnaast vind ik het bv. stom om te zien dat een Teske normaal altijd Monki promoot (onderdeel van H&M, een grote speler op de fast fashion markt) en nu ineens het heeft over duurzame denim. Dat vind ik heel ongeloofwaardig en ik snap dan ook niet waarom Armed Angels voor deze influencers kiest
Ik denk dat ze juist de mensen willen overhalen die nog niet duurzaam winkelen. En bijv influencers kiezen die ook ongeveer in die transitie zitten. Maar een overkill kan idd averechts werken. Maar op langere termijn zal het wel in mensen hun hoofd zitten dat Armed Angels het duurzame jeansmerk is.
Maar het kan toch en - en?
Tuurlijk zou het mooi zijn als fast fashion niet zou bestaan maar ook een utopie.
En ja, het is een overdaad op social media, mee eens. Maar ze geven zo wel bekendheid aan een duurzaam merk.
Is het hypocriet om dan ook fast fashion te kopen? Nee, vind ik niet.
Of kopen jullie wel enkel duurzame kleding?
De meeste duurzame merken komen helaas niet in mijn maat. Ben nu voor iets van Lucy & Yak aan het sparen
Ja ik moet eerlijk zeggen dat voor deze intense influencer campagne Armed Angels bij mij helemaal niet bekend was. Als ik nu een nieuwe jeans nodig zou hebben dan zou ik wel overwegen om er een van Armed Angels te kopen.
Zorgen dat ze voldoende maten hebben, zodat ook mensen met een dikke kont en lange benen ze passen
Moet eerlijk zeggen dat ik het nog best leuke spon vind
oh ja koets en koetso
Hierdoor realiseer ik me dat ik ook echt geen idee heb hoe ik de naam van deze winkel moet uitspreken. Ja ‘guts’ lukt nog wel op z’n Engels, maar dan Gusto op z’n Spaans? Of met dezelfde klank als guts? Of gewoon op z’n oerhollands lekker fonetisch?
Gusto is toch ook Engels, dus denk met dezelfde klank als guts
Gewoon lekker met een zachte g
Hmm ja ik zeg in m’n hoofd altijd ‘guhts en goesto’ met een Engelse g maar bedenk me nu dat dat eigenlijk heel raar is? Die mix van talen?
Wow, Kim Munnecom harkt even 74000€ binnen met 151 aanmeldingen voor een self love mastery online cursus
We doen toch iets fout in ons leven.
Ik denk dat ik in een vorig leven echt een k*twijf moet zijn geweest aangezien ik in dit leven een arme luis ben
497€ (Waarde is 3810€ volgens haar) betaal je voor haar cursus. Op instagram schrijft ze dat er 151 reeds ingeschreven zijn (900 aanmeldingen maar niet iedereen schrijft zich in). Mooie winst joh! Die cursus maak je dus 1x. Je moet maar zo slim zijn om dit zo te verkopen (wat ik blijkbaar niet ben)
Bedenking: ik zou beter ook die selflove mastery volgen als ik me zo over mezelf praat
Huh Daniel Wellington zijn toch de meest simpele basic horloges ooit. Wat is daar nou lelijk aan
(Ja ik draag mijne elke dag )