Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ja ik moet eerlijk zeggen dat voor deze intense influencer campagne Armed Angels bij mij helemaal niet bekend was. Als ik nu een nieuwe jeans nodig zou hebben dan zou ik wel overwegen om er een van Armed Angels te kopen.

11 likes

Dat waren ook lelijke dingen man, die horloges.

10 likes

Zorgen dat ze voldoende maten hebben, zodat ook mensen met een dikke kont en lange benen ze passen

18 likes

Moet eerlijk zeggen dat ik het nog best leuke spon vind

1 like

oh ja koets en koetso

8 likes

Hierdoor realiseer ik me dat ik ook echt geen idee heb hoe ik de naam van deze winkel moet uitspreken. Ja ‘guts’ lukt nog wel op z’n Engels, maar dan Gusto op z’n Spaans? Of met dezelfde klank als guts? Of gewoon op z’n oerhollands lekker fonetisch?

15 likes

Gusto is toch ook Engels, dus denk met dezelfde klank als guts

11 likes

Gewoon lekker met een zachte g :joy:

7 likes

Hmm ja ik zeg in m’n hoofd altijd ‘guhts en goesto’ met een Engelse g maar bedenk me nu dat dat eigenlijk heel raar is? Die mix van talen?

5 likes

Wow, Kim Munnecom harkt even 74000€ binnen met 151 aanmeldingen voor een self love mastery online cursus :flushed:

2 likes

We doen toch iets fout in ons leven.

17 likes

Ik denk dat ik in een vorig leven echt een k*twijf moet zijn geweest aangezien ik in dit leven een arme luis ben :joy:
497€ (Waarde is 3810€ volgens haar) betaal je voor haar cursus. Op instagram schrijft ze dat er 151 reeds ingeschreven zijn (900 aanmeldingen maar niet iedereen schrijft zich in). Mooie winst joh! Die cursus maak je dus 1x. Je moet maar zo slim zijn om dit zo te verkopen (wat ik blijkbaar niet ben)
Bedenking: ik zou beter ook die selflove mastery volgen als ik me zo over mezelf praat :laughing:

4 likes

Huh Daniel Wellington zijn toch de meest simpele basic horloges ooit. Wat is daar nou lelijk aan

(Ja ik draag mijne elke dag :joy:)

22 likes

Ik vind haar echt :confounded:, maar het is volgens mij wel echt een geboren zakenvrouw…

4 likes

Celine Charlotte heeft ook al meer dan 600 deelnemers (zegt ze althans) voor haar cursus stories maken, á € 299,-. Dat maakt € 180.000,- voor een online videocursus van 5 uren. :astonished:

4 likes

Nou ik beteken liever iets voor de maatschappij met mijn werk dan dat ik een oppervlakkige baan als influencer zou hebben, ook al verdien ik een stuk minder.

13 likes

Volgens mij kennen al deze mensen Udemy nog niet…

13 likes

Hmm ik toevallig wel, en vind het zelf echt enorm afdoen aan de geloofwaardigheid van zo’n merk. Bij Lotte die in dezelfde week zowel primark spon als armedangels vond ik echt een afknapper.

Snap wel voor zo’n merk dat zo iemand (90% sustainable kast, iemand die weinig consumeert) minder interessant is dan iemand die een mooie jeans al dan niet sustainable wil :moneybag: Maar je merkwaarden en impact zijn toch ook belangrijk? Of ig zou je denken voor zo’n merk? Zeker in de huidige wereld met volop greenwashing.

Vind de kwaliteit van armedangels ook best slecht dus 1+1 is 2 voor mij :joy: een biologisch katoenen shirtje dat na 4x lubbert uit massaproductie is nog steeds niet duurzaam imo.

15 likes

Maar zij postte laatst ook dat ze bij een of ander Amerikaans huis/resort van miljoenen dollars ging kijken en dat het een mogelijkheid was om het cash neer te leggen. Wauw. Overigens is zij voor mij echt irritainment, maar voor heel veel mensen dus niet haha

2 likes

Zij weet zichzelf gewoon heel goed te verkopen. Om die cursus te promoten heeft ze op haar website pagina’s vol met wervende teksten, foto’s en filmpjes. Ik zou niet verder zijn gekomen dan een A4’tje met kernpunten. En die 600 deelnemers die ze al zou hebben geloof ik ook niet zo. Maar klinkt wel lekker als lokkertje. Ik snap wel dat mensen daar gevoelig voor zijn.

4 likes