Ja maar toch niet iedereen heeft hulp gehad van een psycholoog enzo? Althans, als ik naar mezelf of mijn vriendenkring kijk zijn het er niet zo veel iig.
Vind dit wel een bagatelliserende opmerking. Weet niet of je het zo bedoelt, ja we hebben bijna allemaal wel een mindere tijd door de afgelopen jaren maar niet iedereen raakt echt depressief.
Ik snap ergens wel wat je bedoelt, maar als ik Bonnies vlog kijk, is het bij haar wel net even iets anders dan alleen in een lastige periode zitten.
Wil er iemand koffie
Ik knalde het er misschien wat te nonchalant uit. Ik werk als ondernemer en echt links en rechts van mij vallen mensen uit met burn-outs, stress/overspannen, etc. Het is mij ook overkomen een aantal jaar geleden.
Ik wilde maar zeggen dat ik denk dat het in deze tijden helaas niet meer specifiek voor vloggers gelinkt is, maar stress/burn-outs veel voorkomender zijn dan eerst het geval was.
Maar ik had mijn woorden voorzichtiger moeten uitdrukken, agreed.
Dat is toch precies de eerste opmerking van @Douwe hierover. Dat je vroeger jaloers was, maar ze later allemaal door een lastigere periode gingen. Ik snap @Evelyn wel. Zijn zoveel mensen die in een levensfase een keer een langdurigere mindere periode hebben.
Mijn vrienden hebben op deze leeftijd vrijwel allemaal issues (gehad) incl. hulp van een psycholoog, en die zijn ook nog arm Ligt beetje aan je kringen denk ik.
Ohhhhh ik had gekeken maar blijkbaar met m’n neus. Dank!!
Ik was vandaag voor werk op pad in Friesland en zag ineens in de landerijen bordjes staan naar “het Wylde pad”! Had gelijk zin om te gaan kijken haha, ik reed er dus pal langs.
Dan komt het allemaal opeens wel heel dichtbij hé…
Hahaha ja echt he
Hahahaha zo geweldig deze. Ik ga ook zo stuk om Tobias die zegt bij 7:53 ’ Jongens, KLAAR’. Doet me zelfs een beetje aan mn eigen vader denken. en die gezinsfoto hahaha zo KUT zijn dat soort foto’s normaal gesproken maar nu is het gewoon kunst.
Heb je een idee waarom dit zo vaak als gebeurt tegenwoordig met mensen? Merk het ook overal. Al is dit misschien niet echt een onderwerp voor dit topic
my 2 cents
Ja, ik denk dat het heel erg te maken heeft met social media/technologie en de overdaad van prikkels, informatie en kennis die op ons af komt. Super veel mensen raken ongemerkt gewoon steeds meer overprikkeld en geven hun brein nooit meer pauze. Tijdens pauzes kijken mensen namelijk Netflix of chillen op hun telefoon, maar voor je brein is dat geen pauze. Dat kun je niet eeuwig volhouden.
En daarnaast, hebt de wereld in theorie aan je voeten maar dat zorgt er ook voor dat je miljoenen keuzes kunt maken. Dat geeft keuzestress en maakt tevreden zijn met wat je al hebt lastiger. Zeker als je dan op dagelijkse basis ook nog de fantastische levens van 3947 mensen die het beter en leuker hebben dan jij langs ziet komen. Dat doet onbewust ook ontzettend veel.
En ten slotte is dit een tijd vol onzekerheden, financiële stress, woonstress, klimaat stress, politieke stress en ga zo maar door.
Ik vind de broek van Cynthia wel mooi! Mogelijk dat ik hem ga bestellen… No shame in my game
Ik vind het vooral opmerkelijk van iemand die niets anders dan Levi’s mom jeans promoot opeens continu voorbijkomt met een Armed Angels broek. Het zal wel veel geld opleveren zeker
(Ik vind de broek zelf ook wel heel mooi!)
Ja echt allemaal tegelijk nu ook, zo irritant. Zelfs mensen met een instagram puur gericht op eten promoten die broeken