Je moet toch ook kunnen inspelen op eventuele calamiteiten. Best een verantwoordelijkheid al die mensen bij elkaar. Ik zou het bij Spa rood houden.
Huhhh , waarom zou je dit als sponsor goedkeuren
Omg schaamteloos. Zo zou ik mijn eigen bed nog niet op insta durven plaatsen, laat staan een hotelbed.
Dat is gewoon een beslapen bed, waarschijnlijk gewoon haast met fotoâs maken ofzo?
Linnen kreukt toch altijd heel erg?
Vind dan wel gek dat je dat gebruikt als foto om âje bed hotel chique op te makenâ haha daar stel ik me toch wat anders bij voor.
Ik gil nu al om tobias.
" Als kinderen vieze kleine stekeltjes hebben dan moeten ze niet in mn buurt komen"
Heel herkenbaar.
Gefixt
Ik weet nog dat ik vroeger (alsin 15 jaar terug toen ik begin 20 was) altijd een beetje jaloers was op Teske, Cynthia, Vera en later ook een beetje op Bonnie. De meeste vroeg begonnen met YouTube en al verdienden al jong vrij veel geld terwijl ik nog met mijn stufi zat. En dat ik me toen ook afvroeg wat dat jong populair en ârijkâ zijn nou met ze zou doen⊠Volgens mij zijn ze allemaal inmiddels door een lastige tijd gegaan waarbij het helemaal niet zo goed met ze ging (of nouja, bij Bonnie is dat nu dus).
Best bizar eigenlijk wel.
Ik heb het idee dat we zowat allemaal inmiddels wel eens door een lastige tijd zijn gegaan waarbij het niet goed ging
Ja, net haar vlog gekeken en heb t best met r te doen, zoân ontzettend vrolijke meid die dan ook âgepaktâ wordt door depressie klachten etc. Echt iedereen kan het overkomen, ook bij diegenen waar je het niet verwacht. Ik zit zelf ook al een hele tijd in een depressie en herkende een hoopâŠvooral dat afgevlakte wat je echt merkt bij haar. Hoop dat het over een tijdje beter gaat met r.
Vond de vlog overigens ook heel leuk, Lisa lijkt me echt een top vriendin.
Ja maar toch niet iedereen heeft hulp gehad van een psycholoog enzo? Althans, als ik naar mezelf of mijn vriendenkring kijk zijn het er niet zo veel iig.
Vind dit wel een bagatelliserende opmerking. Weet niet of je het zo bedoelt, ja we hebben bijna allemaal wel een mindere tijd door de afgelopen jaren maar niet iedereen raakt echt depressief.
Ik snap ergens wel wat je bedoelt, maar als ik Bonnies vlog kijk, is het bij haar wel net even iets anders dan alleen in een lastige periode zitten.
Wil er iemand koffie
Ik knalde het er misschien wat te nonchalant uit. Ik werk als ondernemer en echt links en rechts van mij vallen mensen uit met burn-outs, stress/overspannen, etc. Het is mij ook overkomen een aantal jaar geleden.
Ik wilde maar zeggen dat ik denk dat het in deze tijden helaas niet meer specifiek voor vloggers gelinkt is, maar stress/burn-outs veel voorkomender zijn dan eerst het geval was.
Maar ik had mijn woorden voorzichtiger moeten uitdrukken, agreed.
Dat is toch precies de eerste opmerking van @Douwe hierover. Dat je vroeger jaloers was, maar ze later allemaal door een lastigere periode gingen. Ik snap @Evelyn wel. Zijn zoveel mensen die in een levensfase een keer een langdurigere mindere periode hebben.
Mijn vrienden hebben op deze leeftijd vrijwel allemaal issues (gehad) incl. hulp van een psycholoog, en die zijn ook nog arm Ligt beetje aan je kringen denk ik.