Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Zo geheim hield ze het toch niet. Ik had die dikke ring al een paar keer in beeld gezien en ze was zo lang in de VS dat het me 1+1 leek. En voor de duidelijkheid, ik ben echt geen Sherlock Holmes :rofl:

12 likes

Ik heb me dit echt zo vaak afgevraagd en die ring nooit gezien :joy:

8 likes

Als je maar genoeg geld hebt toch.

5 likes

Ik wou dat ik van iets in mijn leven zo zeker was na 11 weken als Celine over die man is

14 likes

Inderdaad, terwijl het toch mn favoriete irritaiment is! Maar goed, leuk voor dr

8 likes

Ok maar is het zekerheid of gewoon lekker praktisch? Want ik vraag me af of ze ook na 11 weken zouden trouwen als hij een Nederlander was en ze elkaar in Amsterdam hadden ontmoet :sweat_smile:

15 likes

Wat een droom voor die man, zo zit je te trippen op ayahuasca en zo heb je een miljonair aan de haak geslagen.

20 likes

Nee denk ik niet, als je haar stories kijkt dan gaat het ook veel over visa dat ze niet had & corona tijd waardoor boarders gesloten waren. Maar ze benoemt wel nadrukkelijk dat ze heel verliefd is, het een goed besluit is etc.

4 likes

Alles lijkt een goed besluit als je nog in die knetterverliefde fase zit.

Naja dit past wel weer helemaal bij het beeld dat ik van haar heb, knettergek haha.

10 likes

Door al die therapie gaat het natuurlijk heel snel he allemaal

Hahaha ik kijk nu op haar insta, deze foto van 30 oktober (!)

https://www.instagram.com/p/CVqUaOOPBIA/

Dus dit ben ik met mijn brandweerman. :smiling_face_with_three_hearts: Het is pril, het is nieuw, het is uitdagend.

9 likes

Ik vind Nick van Eten met Nick (van Dumpert) heel leuk om te volgen omdat hij echt fakking lekker kookt en hij ook sympathiek is, maar ik kan er de laatste tijd niet meer naar kijken omdat hij ELK WOORD verkleind. ā€œGooi de kippie in de pannie, voeg saussie toe, lekker voor je bekkieā€ en elke keer dezelfde piemelgrappen maakt als hij ook maar iets maakt wat worstvormig is.

8 likes

Is hij niet gewoon haar verblijfsvergunning

Edit: ze zegt het zelf ook
Edit 2: deze meid krijgt het altijd voor elkaar om de kutste dingen leuk te laten klinken. Na 11 weken trouwen met een random gozer met twee kids in de us, trouwen met twee gasten en niet meer terug kunnen tot je green card. Wat een ellende

22 likes

ā€˜en dan pak je je klauwen en ga je kneden’. nee ik hoef mijn klauwen niet te pakken, die zitten meestal wel vast aan de pols. wel echt mega vermakelijke filmpjes verder inderdaad!!

2 likes

Ik denk dat het uit is met Claire en haar vriend. Ik vond haar laatste video’s over hoe fantastisch het buitenland is tov Nederland zo overdreven, alsof ze iets aan haarzelf wilde bewijzen en aan het vluchten was.

9 likes

Ik ben helemaal op hem afgeknapt toen hij de vrouw bij de parkeergarage van een Spa helemaal had uitgescholden omdat zij hun parkeerkaartje kwijt waren. Hoe denigrerend hij over haar sprak en haar beroep was niet normaal.

29 likes

Zo doet ze altijd

11 likes

Wie van jullie hebben de ā€˜home tour’ van josh gezien? :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik vraag me ook vooral af hoe ze alles regelen met die hond. Hij zat ook in t buitenland toch?

3 likes

Zo jammer dat rijke mensen vaak zo’n wansmaak hebben. Vind al dat beige echt verschrikkelijk lelijk en eigenlijk gewoon alles

20 likes

Nouja vooral influencers denk ik, voor de ā€˜feed’ :joy:

4 likes