Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Wat een prijs ook

4 likes

Nog niet eens een jaar volgens mij! Voor m’n gevoel is het pas ook net helemaal klaar en dan willen ze alweer weg, terwijl we haar 100x hebben horen zeggen dat dit echt hun droomhuis is (na daarvoor 100x te horen dat haar hart echt in Amsterdam ligt en ze daarom daar terug heen wilde verhuizen). In die zin dus wel gek. En ja, ze heeft vaker gezegd ooit op Ibiza te willen wonen, maar ik dacht dat dat voor verder in de toekomst was. Een vakantiewoning voor ooit oid.
Groot minpunt aan die woning blijft toch wel hoe de woning is ingedeeld vind ik. Denk dat je niet gauw in de tuin gaat zitten als je keuken etc boven is en je dus (met je evt bezoek) steeds eerst naar beneden en door je slaapkamer ervoor moet. Heb ook vooral dat balkon voorbij zien komen in d’r vlogs waar ze zat te chillen bij mooi weer.

Nu verbaas ik me trouwens nog meer dan ik al deed over hoe vaak zij boodschappen liet bezorgen, ook door van die 10min services, gezien er maar 1 pand tussen haar woning en een supermarkt zit :sweat_smile:

20 likes

Ging er van de week over in t mommybloggers topic idd!

8 likes

Hierbij het vriendelijke verzoek te stoppen met het posten over de (vindplaats van) woningen van influencers. Er bestaat zoiets als privacy. En als mensen daar zelf niks over bekend maken, is het zeker niet aan jullie om daarover te posten op een openbaar forum. Verdere berichten worden verwijderd.

30 likes

Ik vind het zo grappig dat Vita als enige steevast thethinkfluencer blijft taggen, terwijl iedereen verder gewoon Roderick z’n eigen account tagt.

3 likes

Dat lijkt mij ook inderdaad. Zeker zoiets persoonlijks als je eigen slaapkamer, daar wil je niet de halve buurt/familie/vrienden doorheen hebben. En als iemand daar even uitslaapt of ligt kan dus meteen niemand de tuin in.

Ook die random badkamer in de keuken??

Het is zo’n random huis. Super mooi, maar zo random.

4 likes

Oh ik cringe me helemaal de tyfus in.

12 likes

Die trouw van Rianne en Roy 🥹 , zo mooi en leuk!

14 likes

echt he, ik vind het ook echt een leuk stel. Maar hoeveel geld hebben zij in godsnaam,meine gute

12 likes

Die bandana??!!!

9 likes

Lijkt wel een slabbetje

11 likes

Ik vind die wouter nog het ergst van alles.

Kan hem echt niet aaaaanzien.

Brrrrrrr

:confounded::confounded::confounded:

15 likes

Oh wauw, ik heb een tijdje hun vlogs gekeken toen ze nog in Leiden woonde en toen zag Wouter er nog wel leuk uit :grimacing:

8 likes

Ze staan er echt bij als Simspoppetjes

14 likes

Ik vond hem eerlijk gezegd dus ook wel leuk. Toen hij in een roze broekje ontbijt stond te maken. Maar hij is nu echt een pick me girl.

5 likes

Wouter lijkt echt een soort midlifecrisis te hebben. Dat blonde haar en al die hippe felgekleurde kleding, alles om maar een beetje jong en relevant te blijven.

5 likes

En de hele tijd die tong die uit z’n mond hangt - doet m’n zoon van 7 ook op foto’s omdat ie denkt dat het cool is - en zichzelf (laten) filmen tijdens z’n workouts, ik kan het nauwelijks aanzien maar het is echt onweerstaanbaar irritant dus ik blijf kijken.

5 likes

Hij zichzelf wel. Enorm.

5 likes

Jessie die voor 220 euro koopt in die snoepwinkel ik ga stuk! Ik wil ook :joy:

5 likes

Neeeeeeeeeeeeeeee
Eeeeeeeeeeeeeeeeeee
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

7 likes