Het andere YouTubers/bloggers topic #20

5 likes

Hihihihi

3 likes

Vind ze ook niks aan die jurkjes (die ik bij Annemerel en Leonie ter Veld zag tenminste)

5 likes

Dat zijn spullen die persoonlijkheid geven aan mijn interieur. Dat hoeft niemand anders te doen, maar door “persoonlijke spullen” wordt een kamer, in mijn ogen, gezelliger en, je raadt het al persoonlijker. En dat mis ik in het huis van Josh.
Het is gewoon mijn mening en observatie. Dit is toch een plek waar we meningen geven over influencers? Of zit ik verkeerd?

11 likes

Ik zag nog een andere jurk bij Mignon voorbijkomen. Dat verbaasde me helemaal. Dacht dat zij nauwelijks aan spon deed. Of alleen oprecht. (Haha, as if, laat me dromen.) Maar deze jurk zat ook heel lelijk, de stof viel helemaal niet goed. Niet iets wat zij ooit zelf zou kopen.

Nu ik dit typ, realiseer ik me ineens dat zij ook ooit spon had voor slechtzittende yoga/gym kleding. Bij het topje hing de band onder haar borsten die strak moet zitten los om haar lichaam. Dat is met haar cupmaat natuurlijk echt belachelijk. Dan kun je geen stap zetten of er floept een borst onderuit. Terwijl ze normaal alleen maar beha’s en bikini’s van SuperBra draagt.

Fascinerend wel, want vind haar altijd heel oprecht overkomen. Maar ja, zij moet ook eten.

8 likes

Echt perfect getimed zo’n nieuw huis met een nieuwe JoshV home collectie. Het is niet allemaal mijn smaak maar ze heeft t wel goed voor elkaar

3 likes

Ik heb even delen van die hometour bekeken en vind het heel mooi geworden. En dan met name de ruimte die je hebt. Het interieur is ook niet echt mijn ding maar denk dat het wel bij haar past. Ik vind het wel slim door alle ‘lelijke’ dingen weggewerkt te hebben. Ik hou best van wat kleur in mijn huis (heb ook gekleurde muren, planten en idd ook een boekenkast vol kleur) maar volgens mij vinden veel mensen kinderspeelgoed niet fantastisch eruit zien, het kan soms ook wat rommelig ogen. Dat is nu niet.

2 likes

Maar dit verschilt wel heel erg per persoon denk ik. Ik vind wat jij omschrijft bij anderen heel leuk en gezelig, maar mijn interieur is bijvoorbeeld heel rustig met natuurtinten en veel houd en weinig “persoonlijke” spullen als in foto’s enzo. Ik heb daar zelf minder behoefte aan en vind het fijn als mijn huis rustig en opgeruimd oogt. Geeft mij veel rust. Ik vind Josh haar huis wel over de top, maar ik houd wel van die opgeruimde/rechtstreeks uit een tijdschrift-look

20 likes

Er is wel veel ruimte in Josh haar huis, maar het kwam best hokkerig over ofzo?
Die keuken met dat wandje ervoor, die aparte lounge en living enzo…
En boven oogde het ook niet ruim door de schuine wanden ook.

Maar verder een droom om het je huis zo te kunnen inrichten

6 likes

Is het misschien tijd om een keuze te maken of Josh V “mommyblogger” of “andere YouTuber/blogger” is?

24 likes

Of gewoon alles schalen onder een groot influencers-topic. Oh nee content creators zoals ze zichzelf vaak noemen :crazy_face:
Of ze nou op insta, TikTok of YouTube zitten, komt uiteindelijk toch allemaal op hetzelfde neer :sweat_smile:

9 likes

Dat je een schilderij ophangt aan de kast ziet er ook raar uit…

5 likes

Dat nog niemand iets heeft gezegd over het geluid wat die broek van Josh maakte in die video :joy:. Het was ook de héle tijd, werd er helemaal ongemakkelijk van. Stond wel mooi btw haha

3 likes

Pff ik vind Kim Feenstra toch soms zo vermoeiend. Het is echt verschrikkelijk wat er met Gino is gebeurd, maar dan is haar reactie dat de wet aangepast moet worden (en dat zou volgens haar makkelijk kunnen want de Corona-wet was er ook snel). En roept ze alle BN’ers op om zich hierover uit te spreken :face_with_raised_eyebrow: Momenteel is er ook een hongersnood gaande in Afrika en sterft er elke 45 seconde iemand van de honger, blijf je dan bij elke gebeurtenis oproepen dat je collega BN-ers daarvoor bij elke talkshow moeten aansluiten? Is namelijk niet eens voorpagina nieuws.

5 likes

dat er ergens anders iets ernstigs is betekent toch niet dat dit niet belangrijk is, een sluit het ander niet uit

21 likes

Helemaal waar #dodecavia Maar ik vind t bijzonder dat ze dan oproept dat BN-ers in actie moeten komen hiervoor

4 likes

Klinkt mij een beetje in de oren als een variant op de pedonetwerkcomplottheorie.

15 likes

Ik vraag mij altijd af hoe mensen denken dat het in andere landen geregeld is als ze roepen dat het in Nederland zo slecht is qua straffen.

16 likes

Volgensmij heeft Kim daar al wel eens iets over gedeeld dus denk dat ze daar ook wel in gelooft.

5 likes

Ja dit. En ook dat het door die roep om strenger straffen en het jarenlange rechtse beleid (of iig rechtse kabinetten) op dit gebied de forensische zorg alleen maar slechter is geworden (niet door de mensen die er werken, maar door hoe het beleid is veranderd). Als je een veilige samenleving wilt moeten we nu eenmaal mensen ondersteunen met reintegreren (ook als ze tbs hebben en ook als ze iets vreselijks hebben gedaan). En dat proces wordt volledig uitgekleed en slechter gemaakt doordat ‘we’ verlof zijn gaan zien als iets gevaarlijks en politici daar op inspelen. Echt onuitstaanbaar omdat de kans op recidive daardoor alleen maar groter en groter wordt en het dus onveiliger wordt. Sorry haha beetje zijstap, maar ik word hier zo kwaad van en kan het gewoon niet aan hoe de overheid hiermee omgaat en de wetenschappelijke kennis volledig negeert.

42 likes