Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Mijn vader dus wel (was ook altijd van huis). En ondanks dat hij nu overleden is kan ik daar nog steeds zo boos om zijn. Echt walgelijk als je dat doet. En al helemaal als je een gezin hebt

Hoop voor haar/hun dat het slechts roddels zijn. Al is dat ook al erg genoeg om aan te moeten horen

7 likes

En misschien weet Nienke dit allemaal en is ze er OK mee?

7 likes

Ik heb wel eens een paar podcasts van ze geluisterd en dat is (in ieder geval toen) niet het geval, ze zei zelf dat ze een open relatie niet zou kunnen handelen.

7 likes

Aiiii. Pijnlijk.

5 likes

Snap ook gewoon niet hoe je iemand van je wie houdt en de moeder van je kinderen is zoveel pijn kunt en wilt doen, hoe groot je behoefte ook is. Dan ben je toch ook gewoon een lamzak

13 likes

Dit lijkt me echt foute boel.
Dat toontje van die Yvonne weer though “Hopelijk neemt Nienke dit serieus” alsof ze een kleuterjuf is die d’r klas toespreekt.
Ik denk dat niemand Nienke hoeft te vertellen hoe ze zich moet voelen/reageren.

5 likes

Dit! Want als ik alle mannen (en vrouwen) in mijn omgeving afga, vriendjes van vriendinnen etc en vrienden van mijn vriend dan kan ik niemand opnoemen waarvan ik dit soort gedrag van zou verwachten. blijkbaar gebeurd het toch op mega grote schaal (niet perse doelend op dit huidige voorbeeld, kan ook niet waar zijn), dat mensen zo’n klootzakken zijn. Heb ik dan zo’n omgeving met alleen maar heilige boontjes? Ben ik naïef? Zouden alle vreemdgangers zich even kunnen melden aub :sweat_smile::joy:

8 likes

Ze had toch vlak voor hun zwangerschap al iets gezegd over dat hij het heel snel benauwd kreeg of bindingsangst had. Leek me al geen echt goede start :cry:

4 likes

Mijn ervaring is dat die heilige boontjes juist het ergst zijn.

12 likes

Blijkbaar is hij tijdens de eerste zwangerschap een paar maanden lang alleen maar wezen feesten en uitgaan etc (met haar toestemming) omdat hij het zo benauwd kreeg van het feit dat zij zwanger was.

Ik vind dat echt onvoorstelbaar, bij mij zouden dan alle alarmbellen al wel af gaan? Lekkere manier van reageren als je vrouw vertelt dat ze zwanger is

27 likes

Tja ik ken persoonlijk meer mannen die de zwangerschap van hun vrouw aangrijpen hiervoor. Zit je dan met je dikke enkels en je verantwoordelijkheden. Je mag zelf nog geen rauwe champignon eten.

15 likes

Ik weet niet wat ik lees :smiling_face_with_tear: door al die cheater verhalen en verhalen over de hort op gaan terwijl je vrouw zwanger thuis zit wil ik al helemaal geen vent meer :joy::wave:

8 likes

Ik heb in dit topic ook wel eerder mijn verwondering over zijn gedrag uitgesproken. Nienke komt terug van een lange dag, Resley ligt in bed met kind voetbal te kijken en Nienke moet haar mond houden en de kamer uit want voetbal. Dat soort taferelen echt constant. Hij is echt zo’n verschrikkelijk alpha mannetje die het gevoel heeft dat ie boven haar staat.

34 likes

Ik heb maar een enkele vlog van haar gekeken omdat ik haar semi-grappig doen niet teruk maar dit viel me ook enorm op, hoe hij vaak denigrerend doet & hij echt De Man wilt zijn.

6 likes

Nou volgens Resley en Nienke is er niks aan het handje. Zie laatste post van Nienke.

https://www.instagram.com/p/Cel6rfpo5Vw/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

6 likes

Ik vind dit eerder gĂȘnant om te zien dan grappig :smiling_face_with_tear: ik zal wel niet helemaal haar humor begrijpen

50 likes

Ik vraag me bij dit soort situaties altijd heel erg af (specifiek ook bij BN’ers en juice kanalen), wat hebben anderen daar iets van te zeggen of te vinden? Waarom is dit relevante informatie? Weet niet, snap de ‘discussie’ of meer het gespreksonderwerp niet zo ofzo, laat ze lekker?

Maar wellicht is dat kort door de bocht of heb ik ergens een plaat voor m’n hoofd? Ben best benieuwd eigenlijk hoe jullie daar over denken!

13 likes

Ja dit komt zo geforceerd over.

Beetje zo:

64 likes

En hier gaat yvonne dan weer een story over maken enzo maar door. Hoe hou je sukkels bezig.

2 likes

Nja als mijn vent er een neukbunker op na houd zou ik het fijn vinden dat dit op een of andere manier toch uitkomtđŸ€“

12 likes