Weet nog dat Zoe Sugg er destijds helemaal afgemaakt werd vanwege haar tegenvallende advent kalender een paar jaar geleden.
Zoals? Van de 650 berichten zijn er 16 van mij en het is niet alsof ik haar elke keer aan het bashen ben, ik praat gewoon mee met de discussie.
Op Reddit posten mensen expres lelijke screenshots en bekritiseren dan letterlijk elk aspect van die foto. Om het nog maar niet te hebben over “deep dives” waarbij mensen als een soort stalker heel het internet afspeuren om tijdslijnen van gebeurtenissen op te stellen en te bespreken.
Dat gebeurd hier ook allemaal hahah.
Had er nog nooit van gehoord, net even gekeken en de posts over Ruth Crilly gelezen (kijk af en toe haar video’s). Maar man, wat een haat en nasty posts. Echt alles is onaardig. Hier wordt ook geroddeld en het is zeker niet altijd vriendelijk maar dat forum is een heel ander level.
Ik vind dit nog steeds zo gek en ook jammer, vond haar heel leuk om te volgen.
Ik ben benieuwd naar Nienke’s vlog zometeen. Ze is altijd heel actief op insta maar na die geforceerde “allemaal leugens” post donderdag heeft ze niks meer gepost.
Edit: Geen woord. De juice sloerie in mij is teleurgesteld.
Hahahaha 80 en daarna mag je wel dood
Ff volhouden tot je 80e!
Enzo die oa een auto koopt voor de verjaardag van zijn vriendin wauw.
Vorig jaar ook al een motor toch
Misschien moet mijn vriend ook vlogger worden…
Ohh ja verrek dat was ik al vergeten vond het al veel dat ze een dyson fohn oid had gekregen haha
Ja vlogger boyfriend it is. Al zal ik mij zeer ongemakkelijk voelen bij zulke kado’s
En wat voor een! Jeetjee. Wel heel erg tof👌
En ze kreeg nog een dure pastamachine. En hij had nog een tas vol cadeautjes haha.
Maar wel heel lief van hem.
Edit: Zit nu nieuwste vlog te kijken maar 1 van die andere cadeaus is nog een headphone van 630 euro omdat de zwarte mooier is, ze heeft al een witte.
Ja en parfum en een macbook!
Echt lief vind hem altijd wel gul naar de mensen om hem heen. Althans zo komt hij over
Pff die kikkers zijn wel irritant zeg.
Wow die auto die ze heeft gehad is een paar maanden oud en bijna 150k
Vroeger moest je oppassen als je zulke dure cadeaus kreeg, voor je het wist had je een loverboy aan de haak geslagen. Tegenwoordig is de kans groter dat je een influencer te pakken hebt. Tijden veranderen
Ik kwam hierheen om ook over die cadeau’s te praten holy shit
- dyson air wrap ding iets van 500 euro
- pasta maker ?? iets van 100 euro vast
- airpods max 630 euro
- usb-c adapter ding 40 euro ??
- laptophoes, geen idee, 30 euro?
- parfum, geen idee, zal ook niet goedkoop zijn
- macbook pro 2200 euro
- apple watch series 7 ongeveer 450 euro
- porsche 140.000 euro
Niet eens zoveel minder erg