Maar ook als dat dus zo publiekelijk zou zijn?
Liever zo publiekelijk dan niet. Maar goed dat ben ikđ€·đŒââïž
Ja vond ik toen ook zo stom met Leontien Borsato die een geborduurde kus op de kraag van der blouse had met zo een knipoog. Heb je toch ook geen zelfrespect.
Volgt iemand hier Delia (skin)? Heel leuk die verschillende muurschilderingen in de kamer van de jongens. Maar die mini Eric Kusters bedjes (met die grote muur kussens) snap ik niet zo goed? Hotel chic meets islamitische verhalen
Natuurlijk, er zijn vast vrouwen die vreemdgaan, alleen dit soort ranzigheid van vrouwen lekt (bijna?) nooit uit en aangezien vrouwen nooit bewust gespaard worden door juice kanalen denk ik dat het vreemdgaan op die manier (bij mannen en de DM sliden, een speciaal appartement huren enz) gewoon niet iets is wat vrouwen doen.
Edit: het kan zijn dat de manner waarmee ze vreemdgaan niet de behoefte voelen dit bij den juicekanaal te melden
Ik denk dat Nienke in dat filmpje alvast haar kick aan het oefenen is voor het geval de roddel wel waar is, Restley krijgt dan waarschijnlijk een flinke schop onder zn reet
Tegelijkertijd: hoe moet je dan reageren?
Niet. Wachten tot het overwaait.
Ik denk in deze situatie gewoon niet. Laat ze maar lullen het waait vanzelf wel weer over als een andere bner wat doet.
Je bent in deze situatie als vrouw dubbel de gebeten hond eigk. Want je vent gaat vreemd (of niet) en jij word daar dan gek op aangekeken wat je ook doet.
Vooral daarom heb ik zoiets van: gĂȘnante reactie maar ook weer zo zielig dat ik het niet uit kan lachen.
In de brave moedergroep van mijn schoonzusje gingen ze aan de lopende band vreemd.
Het schoolplein is een verdorven plek.
Is het wel zo dat vrouwen het vaak doen omdat ze in de knoop zitten met hunzelf of de relatie en hieruit geen waardering of liefde voelen. En mannen vooral vanuit lust?
Geen idee hoor maar vind de redenen erachter wel interessant.
Ik denk omdat we dieren zijn en monogamie random is afgesproken als maatschappij.
Nee, dit zijn gendernormen die je nu op vreemdgaan plakt.
Heb laatst wel iets heel interessants gelezen over waarom je van iemand kan houden én kan vreemdgaan met een ander:
Je brein heeft meerdere systemen die met relatie/liefde/seks te maken hebben; 1 is gedreven door o.a. testosteron en gaat over lust (even voor de duidelijkheid: vrouwen maken óók testosteron aan), 1 gaat over aantrekking (wordt gedreven door o.a. dopamine) en 1 gaat over attachment (gedreven door o.a. oxytocine). Deze overlappen natuurlijk deels (door seksuele aanraking maak je ook oxytocine aan en verbind je je met je partner), maar staan dus ook deels los van elkaar. Zo is het mogelijk dat je seks en romantiek heel makkelijk los van elkaar kan zien. Deze systemen zijn allemaal gedreven vanuit de biologie: je wil je voortplanten, maar je wil ook een vaste partner waarmee je succesvol je nageslacht mee kan opvoeden.
Dus ja waarschijnlijk heb je meer behoefte aan iets als je het niet krijgt in je relatie maar wel wil (lust/liefde/aanraking), maar dit geldt net zo goed voor mannen als voor vrouwen
De situatie lijkt me hoe dan ook lastig voor Nienke. Fijn voor haar dat ze het niet gelooft maar zij wordt er idd op aangekeken.
Zou er zelf wel onrustig van worden. Monica had het daar laatst ook over toen er vergelijkbare roddels waren van haar en Robje. Toen zei ze van ja ik wist dat roddel X niet waar kon zijn want hij was die avond elders. Maar dat als er meerdere verhalen van verschillende kanten zouden komen dat ze dat ook niet zomaar aan de kant zou schuiven want stel het is wel waar hoe extra pijnlijk.
Maargoed dat filmpje is ook maar voor de buitenwereld he? Misschien is het ondertussen alsnog oorlog daar in huis.
Ik geloof niet dat ik het ooit écht zou doen.
Maar dan zit ik hoogzwanger met een bezwete rug en tepels die 5 cm te laag hangen weer in zoân treurig jaren 70 speeltuintje, dan verlang ik regelmatig terug naar hoe mijn leven was of had kunnen zijn.
Toen ik een vriendje had in Parijs, achterop de motor over de Champs-ĂlysĂ©es, of aan die ene getalenteerde collega met wie ik het perfecte huwelijk zou hebben gehad.
Maar here we are, terwijl ik mijn boze peuter met kattenpoep aan zijn laars weer mee terug naar ons rijtjeshuis probeer te krijgen.
Oh wait dit is niet het opbiechttopic.
Dump her.
Ergens geloof ik het niet helemaal, maar dat komt vooral door de reacties op de laatste vlog van Nienke. Die bovenste hebben allemaal vergelijkbare zinnen met betrekking tot de roddels, alsof ze allemaal vooraf afgesproken zijn ofzo? Zelfde woordgebruik(niks over vreemdgaan of roddels, elke keer âde geruchtenâ), zelfde combi van medelijden met Nienke, hopen dat het niet waar is en tegelijk zo vaag dat het bij mensen die er nog niks van weten de vraag opwekt waar het over gaat. Doet me denken aan wanneer je op bol.com bij een product mega positieve reviews ziet staan die toevallig allemaal benadrukken hoe praktisch het is of opvallend allemaal âecht heel blij meeâ hebben verwerkt in de review. Maarja helaas heeft die Yvonne vaak toch iets van waarheid te pakken
Bij Yvonne wordt rook vaak vuur. De materialen zijn er, zuchtje wind er op, blijven wrijven en je hebt rook en uiteindelijk vuur. En geholpen door asociale media en een leger aan spionnen is er niets wat een bekendere Nederlander nog geheim houdt. Lijkt mij verschrikkelijk dat je presentator bent of zanger, acteur etc. en dat je nergens veilig bent. Je privéleven heeft niets met je beroep te maken behalve als je je op de werkvloer laat gaan. Ik weet van de bakker ook niet waar hij nog meer de bolletjes bruin bakt. Dat boeit mij niet zolang het brood maar lekker is.
Behalve als je je privĂ©leven ook in de media gooit voor imago of geld. Daarmee verkoop je je privacy. Dan is je privĂ© onderdeel van je werk en dan vind ik er als klant wel wat van. Influencers bijvoorbeeld vind ik lastiger, die gebruiken hun âeerlijke en echteâ privĂ©leven inclusief kinderen om geld te genereren. En als het beeld dat je daarmee verkoopt niet klopt met de werkelijkheid, mag dat best aan de kaak gesteld worden. Als mijn bakker ipv roomboter iets anders gaat gebruiken voor zijn croissants wil ik dat ook weten. Kan het nog zo lekker zijn maar dan kan hij het niet adverteren als roombotercroissants. En zeggen dat alles goed gaat, terwij anderen je partner de bloemen buiten water zien geven⊠zeg dan dat je een open relatie hebt. Maar dat zeggen ze niet.