Gelukkig niet, anders zou de biechtpolitie moeten optreden.
Ja maar de artiesten zoeken zelf juist de media. Zij willen altijd met alles op tv
Als je je normaal gedraagt hoef je hier niet bang voor te zijn
Nja ligt eraan. Dat je vreemd gaat of mensen lastig valt ofzo oke. Maar zelfs mensen die af en toe drugs gebruiken worden online gegooid van “KIJK WAT DIEGENE DOET” Plus soms word je bijna gedwongen om bekent te maken dat je zwanger bent. Elke date word vast gelegd. Als je gewicht toe of afneemt staat het gelijk online.
Ja het is vooral dat wijzende vingertje alsof die Yvonne’s God zijn ofzo. Mensen streng toespreken op hun gedrag terwijl ik denk kijk eens naar je eigen lelijke verdorven kutziel.
Ik zag dat Vera op insta vraagt om een betrouwbare aannemer voor okt/nov. Dan reageert er iemand dat ze erop moet rekenen dat ze minimaal een jaar vol zitten en dan zegt ze vervolgens ‘dat vroeg ik niet’.
Wat verwacht ze dan? Dat er iemand nog wel een goede en betrouwbare aannemer weet die op haar klus zit te wachten? Ik vind haar vaak wel sympathiek maar dit vind ik echt vervelend
Ik snap wat je bedoelt, Vera is een van de meest likeable influencers maar dit valt me ook zo tegen. Komt heel wereldvreemd over, alsof iemand wel even tijd voor haar vrij maakt. Tuurlijk, eerder kon ze die afspraak niet maken omdat ze dat huis pas net heeft maar is het écht zo’n ramp om even in een badkamer te douchen die niet je smaak is? Het is nu eenmaal mega druk in de bouw
Dat gevoel had ik ook toen ze eind oktober bij de start van hun huizenjacht voor zich zag dat ze met kerst in een nieuw koophuis zou zitten. Alles kan natuurlijk, maar vond ik ook wel een beetje wereldvreemd
Eigenlijk zit ze er nu wel net voor de kerst haha
Dat zit ze nu toch ook? En ik snap dat je dat sws hoopt, hoe eerder je je droomhuis vindt, hoe beter.
Bedoelt ze niet Kerst vorig jaar? Dus eind oktober 2021 zoeken naar een huis en Kerst 2021 erin zitten
Kerst 2021 bedoel ik (dus anderhalve maand later). Tuurlijk hoop je dat, denk dat alle zoekenden daar voor zullen tekenen. Vond het zelf alleen niet zo realistisch
Ja haha
Ja natuurlijk. Het is toch de droom van iedere aannemer om voor Vera te mogen werken. Daar veeg je toch zo je agenda voor leeg.
Waarschijnlijk hoopt ze er ook nog een sponsordeal uit te slepen. Dat is helemaal het einde natuurlijk dat iemand al dat werk gratis en voor niets mag komen doen.
Haha ik dacht dat ik vandaag de zure kantoortrut aan het uithangen was
Vind ik ook vreemd. Zeker op al die openbare plekken haha. Misschien mannen die op hem lijken. Hij heeft nou ook niet echt zon mega uitgesproken uiterlijk ofzo. Maar goed we gaan wel zien hoe t loopt. Ik vind het allemaal maar vaag.
Ik ben benieuwd naar Nienke’s vlog maandag, want die begint met afgelopen donderdag. Ben wel benieuwd of ze het daar, en hoe ze het gaan adresseren, Ik wil gewoon zijn gezicht/ogen zien als hij zegt dat het echt complete onzin is.
Ik vind dit altijd zo stom, dat mensen die met iemands partner vreemdgaan het dan ineens “zielig” voor diegene vinden. Zeg dan niets.
Net de video van Elise gekeken over waarom hun huis te koop staat. Dat is dus omdat ze hun droom achterna gaan. Precies 0 informatie dus. Hoeft ook niet hoor, maar ben teleurgesteld .
En hun droom is dus op Ibiza wonen? Jee, wat origineel zeg.