Maar het is wel letterlijk want wat je ziet op haar socials is waar ze blijkbaar 24/7 mee bezig is. De zooi van andere mensen.
Kun je als mens echt zo gevoelloos zijn dat je dit allemaal doet om je geld te maken en s’avonds nog lekker in je bed te liggen? Ik kan me dat niet voorstellen. Niemand weet ook iets van haar priveleven. Misschien moeten de rollen een keer omgedraaid worden.
Ik volg haar en haar nieuws niet dus geen idee. Is ze een soort Albert Verlinde? Want dan ben ik wel een beeld.
Hahahahaha ze noemt zichzelf letterlijk Alberta Verlinde dus ja
Bonnie die bij de kledingruil haar wasbare maandverband te ruil geeft ![]()
Ze zegt dat deze niet zijn gebruikt maar ik heb volgens mij te weinig vertrouwen in de mensheid om dat te geloven
Verder vind ik haar echt heel irritant dominant in die video. ‘O dit is voor jou, dit voor jou want dat heb ik besloten’
Neem aan dat haar vriendinnen haar gewoon geloven. Je wast het toch ook gewoon vind het niet vies of raar.
Wil & Tien met hun hol op de Costa del Sol ![]()
Vooral met mij ja ![]()
![]()
Edit: Ik kan de video niet terug vinden, dus vandaar dat ik de namen weg heb gehaald omdat ik nu halve info verspreid. Straks heb ik het verkeerd onthouden dus dat is niet erg netjes.
Volgens mij gaf er eens een vlogster een gebruikte vibrator oid aan een andere vlogster(of net andersom). Dat vind je dan helemaal niks denk ik XD
Een gebruikte…
Ja. Maar kan de video zo niet terug vinden. Zal ff zoeken nog.
Dit las ik vanmorgen op instagram en het zit al de hele dag in mijn hoofd ![]()
Wat eigenlijk de costa blanca is ![]()
Nienke Plas stopt na het hele juice gedoe met haar kinderen op youtube etc. te delen.
Oh werd een keer tijd
Ja dat dacht ik ook maar als je ziet wat de redenatie is ben ik alleen maar blij dat ze het nu OOK snappen. Ze zijn er op deze manier echt achtergekomen hoe schadelijk het kan zijn en denk dat heel veel influencers zich niet realiseren wat alle nadelen zijn van je kind online delen.
Het idee dat Frenky bijvoorbeeld op school van klasgenoten zou horen dat zijn vader rare praktijken uitvoert is gewoon te naar, en ik denk dat ze zich nu gewoon realiseren dat ze dat hadden kunnen voorkomen als hij uberhaupt nooit de ster van de vlogs was.
Nogmaals, die Yvonne en consorten zijn erg en realiseren zich ook totaal niet want de impact is van roddels op zo’n felle manier de wereld inbrengen…dat interesseert ze ook niet want dit is gewoon hun verdienmodel.
Ik weet niet of hij nu wel of niet is vreemdgegaan maar ze lijken er zelf heel nuchter mee om te gaan en als bij hun alles is ok zal het wel goed zitten.
Nou, dit inderdaad. Überhaupt vind ik dat het verboden moet worden (kinderen in vlogs/op youtube/social media), maar hoe naar is het dat jij als kind van niks weet en een klasgenootje het toevallig wel is tegen gekomen…
Wel van dichtbij mee gemaakt in een dorp (ons kent ons en de gekste verhalen doen dan de rondte) maar dat waait wel weer over. Dit staat voor eeuwig op het internet en kan, net als alles wat er al online gegooid is, altijd terug gevonden worden. Lijkt me toch niet heel fijn als je dat later over je vader leest (ook al is het waarschijnlijk klinklare onzin)
En natuurlijk bewijzen de vele enge reacties, net zoals bij Mascha toen, dat ze de juiste beslissing maken.

En 20 varianten op “Nou, zonder kind kijk ik niet meer hoor!!!” van voornamelijk volwassen vrouwen.
Maar dit staat toch los van of hij wel of niet in beeld komt? Zijn ouders komen wel in beeld en de klasgenoten weten echt wel of wie zijn ouders zijn, of hij nou wel of niet in beeld komt.
Overigens vind ik het een goed besluit, wat eigenlijk al jaren te laat komt want er staat al zoveel online van die jongen. Maar goed, beter laat dan nooit.
Ja en dat is waarom het ook een beslissing is die te laat komt, maar mensen vergeten ook snel dus hopelijk als die jongen over een aantal jaar ouder is zal hij minder aan haar gelinkt worden. En hun 2e kind is een baby dus die herkend niemand later.
Ja idd, vreemden zullen hem dan hopelijk niet meer aan ze linken.
Dat is wel echt bizar hoor… Wij waren vorig weekend op een open dag van het werk van een vriend en zag daar een meisje lopen waarvan ik niet snapte waar ik haar van kende. Ze kwam me zo bekend voor, maar het kwartje viel niet. In mijn hoofd ging ik alles af; opvang, peuterdansen etc. Toen zag ik haar een tijdje later met haar ouders… inmiddels ook influencers. Jaren geleden begonnen met volgen toen ze zwanger was, want komen uit een dorp naast ons en kregen een drieling dus was hier veel in de lokale media. Vorig jaar gestopt met volgen, vanwege dat er steeds meer dingen werden gedeeld vd kids en het echt een verdienmodel werd. Ben dat andere zusje ook al eens tegen gekomen met opa in de supermarkt, herkende die toen wel meteen omdat ik ze nog volgde. Maar wist dus precies dat het kind die dag niet naar peuterspeelzaal ofzo kon omdat ze die ochtend al 3x had gespuugd en ze die dag werd opgevangen door opa en oma. Echt ziekelijk dat je dan dus een verder vreemd kind herkent en alle details al weet van die dag tot dan toe. En ik denk dan bij mezelf oh huh wat vreemd dit en doe er verder niks mee, maar er zijn geheid mensen die wel zo’n opa aanspreken of weet ik veel wat…