Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Maar dat is ook wel letterlijk niet wat ze vroeg? Ze zal zelf ook wel weten dat het heel druk is in de bouw. En ook niet onmogelijk - ik ken meerdere mensen (inclusief mezelf) die afgelopen tijd op heel korte termijn een (fijne) aannemer hebben geregeld. Allemaal via-via, dus eigenlijk is de vraag van Vera zo gek nog niet.

8 likes

Ja je wilt toch in je nieuwe huis gaan wonen en dan alles gewoon af hebben. Badkamer verbouwen geeft zoveel rotzooi, is toch zonde om te doen als je er net een paar maanden woont en alles helemaal netjes is

15 likes

Ik weet niet wat ze precies wil laten doen maar genoeg aannemers die wel ‘kleine’ klussen tussendoor doen, mijn badkamer kon daarom ook best snel verbouwd worden, hoefde echt geen jaar te wachten hoor

8 likes

Er zit volgens mij zoveel persoonlijke frustratie in die aannemer verhalen :joy: Wij konden er ook makkelijk eentje vinden.
Niet elke regio is hetzelfde en volgens mij is de grootste hetze ook wel voorbij. Ik zou ook echt helemaal gek worden van die ‘oude tante waarschuwingen’.

13 likes

Dee is op een bruiloft van iemand en daar slapen ze dus blijkbaar in tentjes op de locatie. Quelle horreur

25 likes

Bruiloft van haar schoonzus en zwager waarbij Dee zelf ceremoniemeester is.

5 likes

Dit had een vriendin van mij ook bedacht voor haar bruiloft :zipper_mouth_face: Godzijdank was het in mijn eigen stad dus ik kon het wel maken om te zeggen dat ik gewoon thuis ging slapen, maar alsnog was ze not amused.

12 likes

Haha dit is mijn droom juist (maar niet verplicht hoor, als je niet wil kamperen kan je ook gewoon naar een b&b of naar huis)

18 likes

Ja en volgens mij ligt ze zelf wel in een hotel aan eerdere stories te zien. Lijkt me sowieso horror als een ander heel jouw bruiloft bepaalt. Mijn moeder is ook eens ceremoniemeester geweest, maar dat zag vooral op zorgen dat het op de dag zelf goed liep, gasten ontvangen enzo. En niet alles regelen, bepalen en aankleden enzo. Lijkt net dr eigen bruiloft zo. En Frankrijk ook? Megaleuk hoor, maar zou dat enkel doen als ik rijk was en het voor iedereen kon betalen. Zou dat heel ongemakkelijk vinden om mensen zo op kosten en vrije dagen te jagen. Maar goed misschien betalen ze dat ook wel gewoon voor iedereen

2 likes

Heb ik ook wel eens gedaan bij een bruiloft. Superleuk vond ik het! Soort festivalgevoel, na het feest je tent induiken. En de volgende ochtend gezellig samen ontbijten, leuk om nog even na te kunnen praten.
Was niet verplicht ofzo, maar wel een optie voor wie 's avonds niet naar huis wilde rijden.

9 likes

Ja na het feest lijkt me ook heel leuk, maar niet er voor. Dan is ben je toch al gesloopt voordat er ja is gezegd haha

8 likes

Ik vind bruiloften zelf al horror laat staan als je daarna nog moet blijven.

25 likes

Dat weet je toch helemaal niet? Waarschijnlijk voert zij gewoon uit hoe het bruidspaar het bedacht heeft en vind ze het leuk om dit te delen met haar volgers. Mijn zus is net voor Corona in Italië getrouwd dus ik weet wat er allemaal bij komt kijken en dan is het best fijn dat iemand het geregel overneemt, heeft namelijk best wel wat voeten in aarde.

2 likes

Lijkt mij ook vreselijk om ceremonie meester te zijn voor vrienden, die weten ook echt dat ze mij niet hoeven te vragen.

Maar ik las laatst iets op Dee haar stories dat ze de bruiloft speciaal hadden verplaatst van augustus ofzo naar nu, omdat Dee dan hoogzwanger is. Dus ze moet het wel heeeeel graag willen of ze willen haar heel graag hebben!

4 likes

Never forget dat ik ceremoniemeester was op de bruiloft van een vriendin en haar daarna nooit meer gezien heb. Echt spijt dat ik ja had gezegd want het was vreselijk.

26 likes

En dan als je naar huis wil ook nog 10u naar huis moeten rijden he

4 likes

Gio doet een “”“experiment”"" door 50 euro voor zijn voordeur te leggen en te kijken wat de bezorger (van eten) ermee gaat doen. De eerste bezorger pakt 't op en belt aan en zegt dat die 50 euro daar lag, dus hij mag het houden. De tweede bezorger pakt 't op en steekt het in ze z’n zak (duh) en rijdt weg. Nu wil Gio een klacht indienen hahaha hou op hoor. Deze jongen heeft echt te veel geld voor zijn hersens.

28 likes

Oh wat stom zeg dit

6 likes

Een klacht indienen omdat iemand iets van de straat heeft gepakt :face_with_raised_eyebrow:

19 likes

Ik vind het ook nergens op slaan, superdom experiment en vond hem toen echt even een rijke kleuter. Vind zijn vlogs vaak wel vermakelijk voor op de achtergrond, maar hierbij moest ik ook echt twee keer luisteren “hoor ik nou echt wat ze gaan doen”. Het is wel zijn terrein.

4 likes