Hij moet van ellende toch wat om zijn vlogs ‘leuk’ te houden. Zie dat zijn views afgelopen maanden ook flink tegenvallen vergeleken met voorheen. Als bij zo iemand de youtube carriere nou eens overgaat wat zouden ze dan gaan doen? Hij heeft geen eens n middelbare school diploma.
Misschien kan hij met Jade kingalert achterna gaan
Nou volgens mij is zij inmiddels populairder dan hem, ze is net model bij Hunkemoller geworden dus die doet haar ding wel. Gio is “gewoon” een vlogger.
Annemerel die haar losse teennagel laat zien op dr stories, echt why?
Ik vind het echt zo stom dat hij deze mensen ongevraagd op internet zet. Nog los van dat ik het een enorm kinderachtig “experiment” vind
Ik bedoelde ook meer dat hij dan kan meeliften op haar succes
Hahaha kwam hier om dit te posten. Gadverdamme!!
Haha net als haar uitgebreide posts over puisten
Maar ze is nog geen 18 geworden
Vind dat heel raar dat Hunkemöller een minderjarige in lingerie laat poseren. Minder raar dan gio die als 20 jarige seks had met een 14 jarige Jade maar toch ook echt fucking raar.
Ik heb dan meer respect voor hoe Enzo Knol het aanpakt. Hij geeft op zijn verjaardag bezorgers gewoon 50 euro. Dat is ook leuke content en zo zie je meteen de dankbaarheid. Maar bij Gio moet het altijd weer een tikje gekker/triester.
Is ze nog steeds geen 18? Jezus Vind dat ook wel raar dan.
Bijna, ze komt uit 2004. Mijngod hoe jong is dat joh.
6 ongeveer.
Toen werd ik 18
Badkleding, geen lingerie
Al konden ze natuurlijk wel een iets ouder model vinden.
Haha ik weet niet waarom maar zoiets moet ik gelijk zien dus ik ging gelijk even kijken. Had erger verwacht vond die foto’s in tmi topic laatst came en duim of vinger wel echt heftig haha
Ik wil even mijn verbazing delen over Niomi Smart.
Korte achtergrond: zij was verloofd met echt een prachtige man en was er heel goed in om op het internet iedereen jaloers te maken op haar ‘‘perfecte man en leven’’. Die man, Joe, heeft haar gedumpt voor het huwelijk. Vervolgens maakte ze een paar weken later een video dat ze geheeld was en het was weer allemaal perfect. Veel later kreeg ze een relatie met haar persoonlijke trainer waar ze mee op vakantie ging en aan haar familie had voorgesteld. Dit is hoe ze haar relatie weer op het internet neer kwakte. Ze had tot april dit jaar nog met hem met natuurlijk een uitgebreide geposeerde foto op Valentijns dag om de relatie insta official te maken.
Vervolgens post ze over hoe moeilijk ze het vindt om dertig te worden en besluit ze voor zes weken naar Bali te gaan. Mogelijk is het eind april/mei daardoor uitgegaan met die jongen hierboven. Tijdens deze reis viert ze haar verjaardag met wat vakantiegangers daar (die ze haar Bali family noemt). Ik dacht altijd dat ze het vreselijk zou vinden om op haar 30ste single te zijn maar in Bali post ze over hoe gelukkig single ze is. Tijdens haar verblijf op Bali overlijdt haar opa en keert ze niet terug voor de begrafenis, nou dat kan iedereen rouwt anders. In plaats van eerder terug te komen besluit ze haar reis met een week te verlengen en neemt ze een jongen mee, die ze daar blijkbaar heeft ontmoet en een relatie mee heeft. Bij terugkomst gaat ze na drie dagen ofzo eindelijk eens langs bij haar familie die een moeilijke tijd hebben doorgemaakt omdat haar opa is overleden en ze geven haar een surprise party. En zij neemt diezelfde jongen mee naar haar familie. Ben ik de enige dit dit heel erg raar vindt. Hoe kunnen mensen zo van de ene man naar de andere hoppen en steeds aan je familie laten ontmoeten? Ze is misschien maar een maand single geweest.
Ik had misschien als familie een interventie georganiseerd ipv een surpriseparty
Lol ik stel een man pas aan m’n familie voor als ik er niet meer onderuit kan haha maar ieder zo z’n ding!