Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Is dit ook die man waar ze mee in die jungle op vakantie verdwaald raakte en gered moest worden door hulpdiensten? Ik dacht dat ze daarna helemaal dicht tot elkaar waren gekomen, maar ik volg haar ook niet echt.

14 likes

Ja dit doet ze echt al eeuwig? Ook op haar blog ‘vroeger’ al, echt why

6 likes

En ik snap ook nooit dat mensen jaloers kunnen worden op influencers.

Mja bij die persoon die hierboven geschetst wordt voel ik ook niets bij

4 likes

Ben jij nou al maanden screenshots aan het maken van haar stories? :wink:

22 likes

Ik heb hier eigenlijk echt 0 oordeel over? Of het boeit me gewoon niet hoe een ander met diens liefdesleven omgaat, maar ik zie het probleem niet zo. Moet die meid toch lekker zelf weten, ik vind het niet shockend eigenlijk

23 likes

Ze blijft me verbazen.

6 likes

Ja klopt daarna had ze geconcludeerd dat als ze dit samen konden overleven ze alles samen konden overleven en heeft ze haar relatie officieel gemaakt.

4 likes

Nee hoor, ik heb deze foto’s overgenomen van een Engelse forum. :kissing_closed_eyes:

10 likes

Van Tattle? Ik lees daar ook soms mee in een topic, en schrik me elke keer weer rot van hoe stalkerig, gemeen en misogyn de posters daar zijn. Echt niet gezond om op zo’n manier bezig te zijn met iemand die je niet eens kent.

12 likes

Nee dat klopt ik vind sommige ook heel erg, ik vond Gurugossiper nog veel erger maar volgens mij is dat forum nu dood. Ik volg met name engelse influencers dus vandaar dat ik het nog wel leuk vind om daar mee te lezen.

2 likes

Ik kwam daar laatst per ongeluk terecht en was echt geshockeerd over wat daar allemaal gezegd mag worden. Maar aan de andere kant vind ik het ook heel fascinerend en ben ik zo een uur aan het lezen over alle bizarre aannames die ze daar doen.

5 likes

Ja ik dus ook en hoe snel ze bij informatie zijn. Zo wisten ze heel vroeg dat Tanya en haar man uit elkaar waren, dat Estee en Aslan uit elkaar waren. Maar ook shady dingen exposen die influencers doen, dingen waar ze reclame voor maken waar ze echt over liegen.

5 likes

Never forget hun Bettygate, waar een Instagrammer (Mother of Daughters) een account had en hele nare dingen over collega influencers en haar eigen man (ook een influencer) zei - Clemmie Hooper: Rivalry, Trolling And Mega-Buck Deals – The Real World Of The Influencer | Grazia

Ik kwam het vaak tegen wanneer ik grote influencers voor klanten campagnes moest selecteren, maar deed wel extra research

5 likes

Ik kwam laatst ook op Tattle, had er nog nooit van gehoord. Ik zocht iets op over Tamara Kalinic en kwam zo op dat forum en was ook IN SHOCK. Ze posten daar zeer onflatterende screenshots om te benadrukken hoe lelijk ze is, claimen dat al haar tassen nep zijn, en de meest (vrouw)hatende opmerkingen. Dan vraag ik me wel echt af hoe gelukkig je met je eigen leven bent, als je op een forum zo negatief geïnvesteerd bent in een wildvreemde.

3 likes

Op Reddit kunnen ze er ook wat van. Daar heb je “snark” subreddits waar bekende mensen om letterlijk alles compleet de grond ingeboord worden. Gaat heel ver daar

6 likes

Weet nog dat Zoe Sugg er destijds helemaal afgemaakt werd vanwege haar tegenvallende advent kalender een paar jaar geleden.

3 likes

Zoals? Van de 650 berichten zijn er 16 van mij en het is niet alsof ik haar elke keer aan het bashen ben, ik praat gewoon mee met de discussie. :sweat_smile:

Op Reddit posten mensen expres lelijke screenshots en bekritiseren dan letterlijk elk aspect van die foto. Om het nog maar niet te hebben over “deep dives” waarbij mensen als een soort stalker heel het internet afspeuren om tijdslijnen van gebeurtenissen op te stellen en te bespreken.

4 likes

Dat gebeurd hier ook allemaal hahah.

20 likes

Had er nog nooit van gehoord, net even gekeken en de posts over Ruth Crilly gelezen (kijk af en toe haar video’s). Maar man, wat een haat en nasty posts. Echt alles is onaardig. Hier wordt ook geroddeld en het is zeker niet altijd vriendelijk maar dat forum is een heel ander level.

4 likes

Ik vind dit nog steeds zo gek en ook jammer, vond haar heel leuk om te volgen.

3 likes