Ik ben benieuwd naar Nienke’s vlog zometeen. Ze is altijd heel actief op insta maar na die geforceerde “allemaal leugens” post donderdag heeft ze niks meer gepost.
Edit: Geen woord. De juice sloerie in mij is teleurgesteld.
Ik ben benieuwd naar Nienke’s vlog zometeen. Ze is altijd heel actief op insta maar na die geforceerde “allemaal leugens” post donderdag heeft ze niks meer gepost.
Edit: Geen woord. De juice sloerie in mij is teleurgesteld.
Hahahaha 80 en daarna mag je wel dood
Ff volhouden tot je 80e!
Enzo die oa een auto koopt voor de verjaardag van zijn vriendin wauw.
Vorig jaar ook al een motor toch
Misschien moet mijn vriend ook vlogger worden…
Ohh ja verrek dat was ik al vergeten vond het al veel dat ze een dyson fohn oid had gekregen haha
Ja vlogger boyfriend it is. Al zal ik mij zeer ongemakkelijk voelen bij zulke kado’s
En wat voor een! Jeetjee. Wel heel erg tof👌
En ze kreeg nog een dure pastamachine. En hij had nog een tas vol cadeautjes haha.
Maar wel heel lief van hem.
Edit: Zit nu nieuwste vlog te kijken maar 1 van die andere cadeaus is nog een headphone van 630 euro omdat de zwarte mooier is, ze heeft al een witte.
Ja en parfum en een macbook!
Echt lief vind hem altijd wel gul naar de mensen om hem heen. Althans zo komt hij over
Pff die kikkers zijn wel irritant zeg.
Wow die auto die ze heeft gehad is een paar maanden oud en bijna 150k
Vroeger moest je oppassen als je zulke dure cadeaus kreeg, voor je het wist had je een loverboy aan de haak geslagen. Tegenwoordig is de kans groter dat je een influencer te pakken hebt. Tijden veranderen
Ik kwam hierheen om ook over die cadeau’s te praten holy shit
Niet eens zoveel minder erg
Steve Jobs doet een dansje in zijn graf.
Ga deze vlog ff doorsturen naar mijn vriend, ik ben volgende maand jarig
Er zijn wel weinig van haar vriendinnen daarbij aanwezig, alleen maar Enzo’s vrienden en een random fitness YouTuber die ze nog nooit ontmoet heeft (wie is zij?)
Mensen hier noemen al die cadeaus lief maar ik vind het gewoon een platte, ordinaire manier om te laten zien hoeveel geld je hebt.
Sorry maar is toch niet normaal
Zijn airpods 630??? Holy shit