Wel die koptelefoon
Ben het deels met je eens hoor, anderzijds denk ik ja als je toch zo veel geld hebt, geef het dan lekker uit aan mensen waar je van houdt
AirPods Max is die grote koptelefoon
Nee, dat klopt niet. Ze zijn voor ongeveer €500 te koop.
Ja ik vind het ook heel ordinair en patserig, zo overdreven allemaal. Maar goed, ik snap sowieso de appeal van deze basic white boy niet
Hmm op de site van apple staat 630 maar ik kan ze helemaal niet in een winkelmandje doen
Ik las dit, was heel even jaloers, zag daarna de beelden. Login • Instagram
Dit ziet er toch uit als een mega sneue verjaardag. Sta je daar elke kus te filmen
Op CoolBlue zijn de zwarte €499. Andere kleuren iets goedkoper.
Jawel joh je geeft gewoon de Porsche terug en de rest is wisselgeld voor hem
Zal me niks verbazen als die auto gewoon op zijn naam staat en blijf staan
Ik zou er wel echt een tankpas bij willen eigenlijk
Hmm dan is het een auto uitlenen ipv cadeau geven
Ik vroeg me vorig jaar af hoe zij de John Deere grasmaaier had gefixt voor Enzo en ik ben ook wel nieuwsgierig hoe die constructie qua loon en uitbetaling precies werkt (als het goed is werkt Myron voor hem en van de week begreep ik Noel inmiddels ook). Bij die cadeaus die zakelijk goed uitkomen dacht ik trouwens ‘is dit dan betaald met de zakelijke rekening’. Het is echt onwetendheid van mijn kant want ik heb geen idee hoe al die dingen precies werken. Even los van de continue inbreuk op je privacy en andere nadelen is dat kopen wat maar los en vast zit echt een luilekkerleventje zeg. Soms kan ik er wel een beetje jaloers van worden, kijkende naar hoe hard ik vind dat ik werk en het salaris dat daarbij hoort.
Maar gaat dan echt alles bij vloggers zoals Enzo & Gio etc. om geld en grote cadeau’s etc. ? Lijkt me zo vermoeiend als alles zo extra moet zijn om relevant te blijven.
Ik wist niet dat er zoiets bestond als KP (knolpower) activewear, maar welke zichzelf serieus nemende volwassene gaat daar in godsnaam in lopen? Om over het logo nog niet te spreken, waar ik toch echt iets anders in zie dan dan de letters K en P………
Ik zie het probleem niet. Myrons passie is sporten en dit wilde ze graag doen.
Er is ook geen probleem. Maar het kan toch wel lelijk zijn?
Wat zie jij er dan in?
Ik ga er ook zeer zeker niet in lopen, maar het zal vast wel goed lopen, anders waren ze allang met die sportkleding gestopt
Ze is goed verwend haha
Maar ach hij is gek op haar en wil dat graag delen.
De MacBook is vast op de zaak gekocht.
De auto is uiteraard wat overdreven
Maar hij verdient waarschijnlijk enorm veel dus waarom niet ?
Je kunt zien hoe gek ze op elkaar zijn. Ze heeft ook vast wel een verjaardag met vrienden gevierd. Zij deelt nooit veel over haar vriendinnen toch ? Ze heeft ook haar insta afgeschermd. Een beetje een privé leven houden is natuurlijk wel fijn.
Lijkt me best heftig om de vriendin van Enzo te zijn. Je levert ook veel in.
Ik wil ook wel een auto voor mijn verjaardag of een camper of een caravan