Ik denk dat je al die samenwerkingen enzo wel op je cv kan zetten. Die vinden dan vast wel een baantje.
Ik vind soieso dat geld moet rollen. Voor t zelfde geld zijn ze morgen dood.
Maar dat is toch niet jou probleem, waarom zou jij daar over nadenken
Maar roken er echt zoveel influencers dan? En de meeste proberen dat volgens mij best wel buiten beeld te houden.
aka mijn moeder
Nouja hij heeft 6 ton aan autoās die hij kan verkopen, 2 appartementen in ItaliĆ« en een dikke villa straks dus mocht hij 6 hoog achter in een flatje terecht komen dan kan hij van dat geld wel naar de Lidl of Aldi denk ik
En hij heeft zijn huidige appartement nog. Weet niet of hij die gaat verkopen of verhuren eigenlijk.
Maar stel hij gaat die verhuren en dan ook nog eens die twee vakantiewoningen dan heeft hij sowieso niks te klagen als dit ooit stopt. Bedoel als zijn huidige huis toch al is afbetaald.
Ik vind sowieso wel heel slim van hem dat hij twee vakantiehuisjes heeft gekocht om te verhuren. En zelf af en toe chillen.
Ik denk dat hij beter met geld weet om te gaan dan menig forumlid hoorā¦
Ja dit of in ieder geval de juiste mensen om zich heen die hem daarmee helpen. Denk dat hij gewoon zoveel verdiend dat hij en veel kan uitgeven en veel voor de toekomst heeft.
Wow Xiomara, mag je ook al niet meer oprecht bezorgd zijn om iemand??
En sowieso, als jij van jezelf een merk weet te maken dat zoveel geld oplevert, is er echt wel een werkgever te vinden die geĆÆnteresseerd is in jouw kwaliteiten,
Het is gewoon een goede zakenman, die komt echt ooit wel weer aan een baan.
Ik denk dat als hij al deze āzorgenā zou lezen dat hij een opblaasbadje vol muntgeld gooit en er in gaat liggen rollen terwijl hij ons allemaal uitlacht. En gelijk heeft hij.
Het zijn natuurlijk absurd veel en absurd dure cadeaus, maar ik kijk toch echt 1000x liever naar iemand die zijn rijkdom met zijn omgeving deelt dan naar iemand die Ʃn veel geld binnenharkt vanwege het influencer zijn Ʃn vervolgens op insta vraagt om tips voor het kopen van een auto in de hoop dat een automerk ze sponsort
Oh dus niet omdat je hem een hottie vindt?
Nee hoor mijt
Nou ik vond het wel leuk om te zien, tuurlijk een beetje overdadig alle cadeaus maar hij had ze wel met zorg uitgekozen. Het gevoel wat ik er voornamelijk aan over hield is dat hij zijn succes graag deelt met Myron, zij zal ook een heel ander leven hebben gekregen door met hem een relatie te krijgen. Overigens was dit de eerste vlog van Enzo Knol die ik keek in 2 jaar en vind niet dat hij heel erg veranderd is. Ik kan niet jaloers zijn op zo iemand, om op zoān manier te kunnen leven moet je een hoge prijs betalen: je bent al je privacy kwijt.
Liever dat zo iemand als Enzo veel geld maakt (al eens eerder gedeeld maar met eigen ogen gezien dat hij echt heel lief is voor zijn jonge fans die net een andere aanpak nodig hebben, was echt onder de indruk hoe hij daar mee omging en ook gezien dat hij oprecht een goede invloed had op die doelgroep mbt pesten etc) dan iemand als Lil Kleine oid. Ik vind dure cadeaus ook overdreven, maar ik heb dan ook niet het geld. Als je het geld hebt, waarom niet? Moet je het dan in den treure op de bank laten staan? Fijn toch dat hij het deelt met de mensen die hij lief heeft? Ik volg hem niet ofzo maar heb wel meegekregen dat zijn gezin vroeger echt niet veel geld had. Beter selfmade dan alles van pappie krijgen als je met je vingers knipt.
Voor een forum waar zo vaak over privileges gepraat wordt, valt het woord selfmade wel vaak. Ik noem het liever toeval en geluk
Ik blijf me erover verwonderen dat echt elke keer dezelfde forummers posten over iemand die kindercontent maakt. Dat kun je toch niet inhoudelijk interessant vinden?
Selfmade betekent niet dat je geen privileges hebt. Alleen dat je je geld niet hebt verkregen via generational wealth. Gewoon nieuw geld (en dan niet via de loterij verkregen).
Natuurlijk hebben veel vloggers, DJās, voetballers, etc. veel privileges waardoor het voor hen vast een stuk makkelijker gaat dan voor veel anderen, maar het is een beetje flauw om het op toeval en geluk te gooien. Je wordt niet vanzelf bij toeval een beroemde vlogger/DJ/voetbal door op de bank te zitten en niets te doen.
De term impliceert nog steeds dat je het zƩlf gedaan hebt.
Of je het nou geƫrfd hebt of bij elkaar gevlogd hebt omdat je op een goede moment met je goede hoofd een youtubekanaal gestart bent, er komt veel geluk en toeval bij kijken. Om zo succesvol te worden als Enzo moet je de wind flink mee te hebben. Dat make je niet allemaal self.