Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Jij hebt nog nooit een suprise ei unboxing gezien he. Zeer interresant!!

5 likes

Maar dat is altijd zo, ook als je nul of weinig privileges hebt speelt geluk en timing een rol. Dan is niemand selfmade. Overigens is de Nederlandse term denk ik ā€˜op eigen kracht’, voor wie zich ergert aan het onnodig Engels taalgebruik.

6 likes

Sorry hoor, maar als je met deze inflatie geen Porsche koopt dan ben je gewoon een dief van je eigen portemonnee. :upside_down_face:

15 likes

Dat is exact wat ik bedoel.

En de NL term op eigen kracht is dus net zo misleidend

2 likes

Ik begrijp je wel maar ik vind dat je heus wel mag zeggen dat iemand iets op eigen kracht heeft gedaan als iemand zelf een carriĆØre heeft opgebouwd, ook al is daar geluk en timing bij komen kijken.
Overigens is dat iets anders als ā€˜Iedereen kan dit bereiken als je maar je best doet.’, want dat is natuurlijk niet zo.

11 likes

Geen idee of mensen ze hier volgen maar het stel van jin & juice is uit elkaar! Ben echt verbaast en blijkbaar heeft hij online haar van heel veel beschuldigd, dus nu heeft zij weer een filmpje gemaakt om alles tegen te spreken. Echt heftig van beide kanten. Echt sneu want ze hebben twee jongen kindjes.

2 likes

Ik vind ook dat ik als vriendin een Porsche waard ben, maar ja…

Zijn geld, zijn probleem. Vind echt raar dat er bij dure en grote aankopen opiniestukken worden geschreven. Van hij had dit, kon dit niet, waarom niet dat en had ik…
What @lula said tbh

11 likes

Ik moet wel zeggen dat het triest is om te zien hoe haatdragend die Yvonne is hoor, ik heb haar op insta nu even gevolgd door dat hele Nienke Plas gedoe, maar Nienke geeft dus letterlijk geen enkele respons meer en dan gaat Yvonne puur omdat ze annoyed is random andere verhalen oprakelen om Nienke de grond in te trappen…terwijl dit toch gaat om Resley? Toch bijzonder dat alle ā€œjuiceā€ voornamelijk weer om de vrouw draait en hij alweer vergeten is.

Die meid is echt zo’n pestkop die op de middelbare school iedereen waar ze jaloers op is zwart maakt en diezelfde avond plannetjes maakt wie ze morgen weer eens zal neerhalen.

43 likes

Ik heb een andere Yvonne ergernis. Dat ā€˜life of yvonne’ klinkt net zo kut als dat ā€˜words by martine’

:rofl:

15 likes

Maar het is wel letterlijk want wat je ziet op haar socials is waar ze blijkbaar 24/7 mee bezig is. De zooi van andere mensen.
Kun je als mens echt zo gevoelloos zijn dat je dit allemaal doet om je geld te maken en s’avonds nog lekker in je bed te liggen? Ik kan me dat niet voorstellen. Niemand weet ook iets van haar priveleven. Misschien moeten de rollen een keer omgedraaid worden.

4 likes

Ik volg haar en haar nieuws niet dus geen idee. Is ze een soort Albert Verlinde? Want dan ben ik wel een beeld.

2 likes

Hahahahaha ze noemt zichzelf letterlijk Alberta Verlinde dus ja

8 likes

En schijten vervolgens de recreatieplas in hĆŗn woonplaats vol. GooršŸ˜–

7 likes

Bonnie die bij de kledingruil haar wasbare maandverband te ruil geeft :face_vomiting:
Ze zegt dat deze niet zijn gebruikt maar ik heb volgens mij te weinig vertrouwen in de mensheid om dat te geloven
Verder vind ik haar echt heel irritant dominant in die video. ā€˜O dit is voor jou, dit voor jou want dat heb ik besloten’

4 likes

Neem aan dat haar vriendinnen haar gewoon geloven. Je wast het toch ook gewoon vind het niet vies of raar.

35 likes

Wil & Tien met hun hol op de Costa del Sol :sob:

5 likes

Haha mijn hemel stel je niet zo aan. Het is niet dat ze die maandverbandjes door de strot van dr vriendinnen duwt. Als iemand er blij mee is, why the hell not

53 likes

Vooral met mij ja :laughing::crazy_face:

8 likes

Edit: Ik kan de video niet terug vinden, dus vandaar dat ik de namen weg heb gehaald omdat ik nu halve info verspreid. Straks heb ik het verkeerd onthouden dus dat is niet erg netjes.

Volgens mij gaf er eens een vlogster een gebruikte vibrator oid aan een andere vlogster(of net andersom). Dat vind je dan helemaal niks denk ik XD

1 like

Een gebruikte…

3 likes