Volgens mij had hij zijn insta verwijderd en gaf ze aan dat hij niet zo graag online wilde
Haha ik ga stuk om die namen van auto’s hier
Ze waren ook verloofd, toch? Verdrietig voor hen…
Edit: zie net dat z’n insta weer actief is inmiddels
Weet dat sommige Egbert wel kunnen waarderen. Hij heeft weer een video, nu over een docu van Videoland met o.a die Boyd Hoek van de dropship en coaching ads op YouTube. Moet soms zo lachen om die droge humor van Egbert. Echt heerlijk
Laf Egbert
Ik vond het grappig dat ze zeiden dat hij niet klein is. Als ik kleine auto’s zou moeten opnoemen zou ik als een van de eerste aan een Yaris denken (na de fiat 500).
Dat inrichten vind ik wel cute. Ik heb mijn auto ook een beetje opgeleukt van binnen maarja ik moet er (in tegenstelling tot Bonnie) elke dag zo’n 3 uur inzitten dus dan mag dat ook wel vind ik.
Hoop voor (op!) begrip? Hahah meid, echt no one cares.
Celine Charlotte is een ontzettende nerd want:
- Ze heeft geleerd een Rubiks Cube onder de 1 minuut op te lossen
- Ze speelt Jenga
- Ze gaat met Ryan beginnen aan een potje Dungeons & Dragons
- Ze speelt Animal Crossing op de Switch
- Ze gaat larpen als Harry Potter personage
0 stemmers
M’n auto heeft geen naam. Maar ik noem hem steeds vaker Kutding
(Heb 'm al meer dan 10 jaar en wil zooo graag een andere)
De wat oudere Yaris is echt wel heel klein! Heel anders dan de Yaris van nu wel idd
Ik wilde zeggen; en met jou 45.000 anderen. Maar dat waren vast gekochte volgers om dat miljoen te halen
Anna heeft gewoon weer even aandacht nodig.
Ja dat lijkt me een uitstekende reden om je relatie te verbreken
Nou, dat niet. Maar als het allemaal zo vreselijk verdrietig is en ze het in alle rust wil kunnen verwerken, had ze er ook voor kunnen kiezen om geen story te plaatsen.
Tot ze een keer met een ander gespot wordt en iedereen denkt dat ze vreemdgaat.
Of een of ander juice channel dit ‘nieuws’ naar buiten brengt en ze al helemaal niet de rust krijgt waar ze om vraagt.
Sorry maar ik word echt chagrijnig van die juice channels die vinden dat het hun plicht is de vuile was van een ander te openbaren. Flikker toch op waar bemoei je je mee wie denk je dat jou dat recht geeft low lifer Yvonne
/einde rant
Ja en als ze het niet doet wordt er weer over gezeurd dat ze alleen de ‘leuke’ dingen deelt en nep is. Damned if you do, damned if you don’t.
Opvallend dat ze tegenwoordig niet meer rond de miljoen zit.
Wat ik wel gek vind aan die situatie van anna is dat kindje van hem. Dat staat leuk op haar social media en ineens is t uit. En dan staan jouw kinder fotos nog bij de ex van je pa op dr social media…