Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Mijn brein ontploft als ik hier nog langer naar kijk.

5 likes

Deze post is anders ook een repeat :joy:

9 likes

Maar waarom?
Volgens mij heeft zij een kruin in het midden van haar haar, waardoor het nooit een symmetrisch geheel wordt als ze een middenscheiding zou maken. Ik heb het dan niet over die foto’s waarbij ze al haar haar naar één kant gooit, maar een zijscheiding is in dit geval toch best een logische keuze?
(Ja ik voel me aangesproken hahaha)

1 like

Wat erg voor je. Mijn excuses.

13 likes

Geeft niet :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Geen idee of ze een kruin heeft. Ik denk gewoon dat een middenscheiding haar beter zou staan.

3 likes

Huh maar haar haar valt toch juist standaard in een middenscheiding omdat ze die kruin vooraan heeft? Ik heb net even op haar insta gekeken en de zijscheiding vind ik er ook heel gemaakt uitzien. Bij sommige mensen valt het heel natuurlijk, maar het blijft bij haar denk ik ook niet zitten.

4 likes

Ik wil het niet toegeven, maar ik ben echt benieuwd naar die balm.

12 likes

Ik was erg fan van Claire Lucias vlogs toen ze in New York was. Ik heb het idee dat ze nu met 1 maand in Barcelona wonen opnieuw een leven wilt laten zien van een Nederlandse die in het buitenland woont. Maar wat is het verschil tussen een vakantie van 4 weken in Barcelona en wonen in het buitenland? Ik weet zeker dat als ze weer terug in Nederland is ze gaat uitmelken dat ze ook in Barcelona heeft gewoond en dat een deel van haar identiteit is geworden.

16 likes

Ik ben echt zo extreem gevoelig voor van die filmpjes waarin mensen vertellen dat ze zwanger zijn. Nu is het bij Viora & Joost natuurlijk extra bijzonder maar ik zit echt te huilen hahaha BABY nieuws vertellen aan OUDERS, FAMILIE en VRIENDEN! - YouTube

14 likes

Ik weet het. Het gebeurt me geregeld.

3 likes

Ja ik heb dat ook altijd! Zelfs van vloggers die ik helemaal niet echt volg. Maar voor Viora en Joost wel extra bijzonder omdat het voor hen niet zo vanzelfsprekend was door de chemo’s. Ik zat ook gelijk tranen met tuiten vanaf het eerste shot met haar ouders :sweat_smile:

4 likes

Blijft ze maar een maandje? Ik dacht dat ze er echt was gaan wonen met haar “het is altijd moeilijk in je eentje iets op te bouwen”.

2 likes

Dit is de generale repetitie, als ze dit helemaal wauw-fantastisch-willekeurige term vindt, dan gaat ze misschien permanent naar het buitenland

1 like

Wat ik begreep is Claire in Barcelona voor een maandje om te ontdekken of deze plek iets voor haar is om langer tijd te verblijven. Als het haar bevalt wilt ze, wat ik begreep, weer voor een tijd in het buitenland wonen. De maand Barcelona is eigenlijk soort proefdraaien of dit dan de plek is.
Daarom kijk ze er ook anders na dan “gewoon een vakantie”.

2 likes

Maar… is NYC dan niet meer haar ultimate droombestemming? Ik vind dit heftig. Alles wat ik over deze meid wist, blijkt een leugen.

22 likes

Ja maar in Barcelona kan je gaan wonen zonder green card. In NY niet

6 likes

Waar een wil is, is een weg @Enim. Law of Attraction.

20 likes

Het is geen leugen. Ze is gewoon zoekende naar haar identiteit, wie is Claire Lucia zonder “NEW YORK!! ARTICHOKE PIZZA!! GEKKE MEID IN NY” :smiling_face_with_tear:

5 likes

Bonnie en Nick zijn een weekendje weg met Bram en Jelle zo te zien. Ik weet dat deze discussie al vaker is geweest, en normaal gesproken viel het me nooit zo op dat Bram en Jelle zoveel verschillen in leeftijd, maar op 1 of andere manier is het nu heel goed te zien?

3 likes