Ik mis de optie “alle bovenstaande opties”
Bram Krikke heeft echt een stoot van een nieuwe vriendin. Ik was destijds super verbaasd dat hij en didi uit elkaar waren. Ik vond hen met peppi echt couple goals haha. Gevoelsmatig vind ik het ook best snel na de break up (afgelopen dec), al zit daar natuurlijk geen tijdslimiet op en is dit vanuit mijn perspectief als eeuwige vrijgezel hahahah
Ik vond het wel opvallend dat hij dit vandaag naar buiten brengt, nu Didi een paar dagen geleden een tiktok postte met een nieuwe vent.
Maar misschien zoek ik er te veel achter haha, Bram gaat al een tijdje met haar nu geloof ik.
Ik denk eerder omdat het van de week is uitgelekt aan de juicekanalen.
Overigens is ze echt een heel lief meisje. Mega grappig ook, denk dat ze wel echt een match zijn.
Ken je haar?
Goddamn, een soort mooiere Ruby Rose.
Op die foto’s die hij op insta postte vond ik r wat op Didi lijken, dacht eerst dat ze weer bij elkaar waren.
Ja anders laat ik me er natuurlijk niet over uit.
Ja soms baseren mensen hele meningen op iemands insta story haha dus vroeg het me ff af
Oohh wat een bijzonder meisje, heel gaaf ook haar kapsel, ff wat anders ofzo!
Weg
Ik vraag me af waarom dit soort roddels gedeeld moeten worden?
respect voor haar als ze daar óók nog tijd voor heeft
Ik vraag me wel eens af hoe ouders tijd hebben om vreemd te gaan. Ik heb slechts één kind maar ben of aan het werk, of aan het poetsen, of ik zit in de speeltuin
wie?
Gewoon met een medeouder in de speeltuin in de wigwam/boomhut/whatever gaan zitten terwijl jullie kinderen elkaar afmaken in de zandbak
Of dit waar is weet ik natuurlijk niet, knap idd als ze zo’n side hustle er nog naast onderhoudt, maar mensen die op social media 1000x zó moeten benadrukken hoe goed hun relatie is en dat ze zo gek op hun partner zijn (zoals zij dus doet) wantrouw ik altijd ergens ook wel.
Ik vind dit eigenlijk niet oké, op basis van een roddel (vanwaar heb je eigenlijk je informatie?) op het internet gooien dat iemand vreemdgaat of een open relatie heeft
Ik heb geen kind maar ik heb nu al geen tijd voor 1 relatie laat staan 2. Ik snap ook nooit hoe mensen geen verhalen door elkaar halen. Zo van " Schat hoe was t larpen dit weekend" “Huh larpen” ohja kut dat was die andere
Ik vraag me echt af waarvan Selma Omari het doet. Zit meer in het buitenland dan in Nederland en hoewel ze een flinke following op instagram, vlogt ze volgens mij te weinig om daar echt Monica-bedragen mee te verdienen