Is dat zijn kind wel of is het het kind van haar zus?
Ohja die heeft ook kinderen.
Hoeft op zich geen probleem te zijn he. Ik neem aan dat je als er kinderen in het spel zijn waakt voor het rigoureus doorsnijden van alle banden.
Autonamen
Oh zo gezellig! Ga ik ook doen haha
Was bij Bonnie alleen verbaast dat ze dachten zo snel een parkeervergunning te krijgen. Nou zal natuurlijk niet elke wijk een wachtlijst hebben, maar hun gebied Noord lijkt mij wel echt populair.
Maar goed ik woon niet in Rdam en heb geen auto dus ik weet er sowieso niks vanaf xD
Dat valt gelukkig wel mee hoor, in kralingen (rotterdam) duurde t bij mij maar een maandje. En je krijgt sowieso ook een tijdelijke vergunning, maar dan moet je wel ff lopen
Oh dat valt indd mee! Ik nam eigenlijk altijd aan dat zo parkeervergunning lang kan duren, maar dat valt dan gelukkig mee.
Ik woon vlakbij haar in de buurt en kreeg hem ook al na 1,5 week! Vond ik echt heel snel, had ik niet verwacht ook
Is ook niet helemaal ongebruikelijk hoor. Heb er hier in alkmaar 8 maanden op moeten wachten.
Als niet-autobezitter (met vooral niet-autobezittende vriendne) heb ik anders ook echt 0,0 kennis van parkeerplekwachtlijsten anders
Ik wist niet eens dat er een wachtlijst was om je auto te kunnen parkeren.
Groetjes dorp.
Wij wonen in dezelfde parkeerzone als Bonnie en het heeft toch zeker 3 maanden geduurd. Kregen ook geen tijdelijke vergunning, maar konden wel onze eigen auto tegen een laag tarief parkeren op onze bezoekersparkeervergunning.
Dit was wel midden in de lockdown, dus ik denk dat er destijds ook weinig parkeervergunningen vrijkwamen. Maar ik denk dat ze het alsnog (zoals wel vaker het geval is) nogal optimistisch inziet.
In de nieuwste vlog gaat Aimee weer shoppen in een kringloop met haar moeder. Ik vind ze samen altijd zo gezellig!
Duyvis!
Kringlopen vanaf: 17:05
Ik woon in die mooie stad achter de duinen en ik heb ook nooit geweten dat er een wachtlijsten zijn. Vroeg die van mij aan en kon 'm dezelfde dag gebruiken
Japke Janneke wordt volgens mij niet echt door veel mensen hier gevolgd, maar ik moet even mijn ergernis kwijt…
Zij heeft dus last van een eetstoornis, is onwijs afgevallen na de geboorte van haar kindje driekwart jaar geleden ofzo. Maar zij post op haar tijdlijn dus alleen maar (sport) foto’s van twee jaar geleden van voor haar zwangerschap waar ze er een stuk gezonder uit ziet dan dat ze nu daadwerkelijk is.
Mijn ergernis is niet terecht en ze moet het natuurlijk zelf weten en ze hoeft niet aan de buitenwereld te laten zien hoe het met haar gaat en zeker niet als het triggering is. Maar het stoort me vooral dat het dus allemaal zo nep is en dat mensen denken dat dit actuele foto’s zijn van dit jaar. Ze geeft niet aan dat het oude foto’s zijn en in de tekst beschrijft ze ook vaak een huidige situatie en dan vind ik het gewoon raar dat ze oude foto’s steeds aan het hergebruiken is.
Ik volg haar inmiddels niet meer omdat ik het inderdaad te gemaakt vind en haar artikelen ook niet meer interessant omdat alles 1000x herhaald wordt in weer een nieuw artikeltje, maar ik kreeg de indruk dat het echt slecht met haar gaat sinds haar zwangerschap en bevalling. Wel heel sneu
Ze heeft een psychose gehad en nu een eetstoornis, ik denk dat ze wel wat anders aan haar hoofd heeft dan wat voor foto’s ze op Instagram moet posten… Waarschijnlijk is het voor haar inkomsten ook belangrijk dat ze haar sociale media een beetje blijven zoals haar volgers gewend zijn. Sorry maar ik snap echt niet dat mensen zich ergeren aan zoiets terwijl het duidelijk niet goed gaat, alsof je recht hebt op alle ins en outs van iemands psychische gezondheid puur omdat je diegene volgt op Instagram?
Ik zit de vlog van Bonnie te kijken en ik vind het schattig/naïef dat ze denken dat ze hem meteen mee kunnen nemen.
Vond t ook wel grappig om te zien wat voor dingen ze belangrijk vinden, zoals hoe de achterbank zit enzo. Ik heb altijd geleerd: je koopt de auto voor jezelf en niet voor eventuele passagiers.
Ben ik even blij dat mijn vader niet voor een 2 persoons cabriolet is gegaan en hij mij en mijn zusje toch wat beenruimte gunt