Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Jawel, want het was wel de bedoeling dat ie gewoon mijn eigen naam als eerste naam zou opgeven. Anyway, wat ik wilde zeggen: het is maar een officiële naam, ze hadden hem makkelijk als Martijn door het leven kunnen laten gaan als ze dat wilden. Blijkbaar vonden ze Matijn ook prima.

7 likes

Zo heet mijn moeder letterlijk!

7 likes

Wat?

9 likes

Ik weet bijna zeker dat Matijn dat verhaal verzonnen heeft om te trollen en dat zijn ouders hem gewoon zo hebben genoemd.

6 likes

Volgens mij is dit juist gangbaar met een roepnaam. Anders zou het eigenlijk ook geen roepnaam zijn. Heb dat laatst toevallig nog opgezocht voor onze baby (die onderweg is).

Edit: zie nu dat er al genoeg op is gereageerd, haha. Sorryyyy

4 likes

Never forget Lolo.

10 likes

Mijne heet Vengaboy. Omdat het een Kia Venga is. Vond ik superslim van mijzelf.

5 likes

Fixed it

11 likes

Haha sure lees je comment even terug. + lekker validistisch schelden met mongool :kissing_smiling_eyes:

12 likes

Snap ook niet goed waarom iedereen erover zou vallen als hier gescholden zou worden met bijvoorbeeld homo of flikker, maar als mongool gebruikt wordt dan krijgt een bericht 60+ likes.

12 likes

Maar moet het niet dan tollie en poenie zijn? Maar sowieso wat afschuwelijk, wat is er mis met die 2. Beetje mensen gaan aansmeren om een lelijke trui te kopen met pagga en poenie erop. WTF. Zo kinderachtig. Loop nog liever in een trui met knolpower ofzoiets.

En oja voor zover ik altijd wist is poenie dus straattaal voor kut, en tollie voor een piemel.

9 likes

Ik denk eigenlijk niet dat deze twee bezig zijn geweest met wat (straat)taalkundig de beste opdruk voor hun trui is en hun publiek gaat dat ook echt niet zijn

15 likes

Ik ben sowieso heel benieuwd of ze die truien verkocht krijgen en zo ja, aan wie dan

8 likes

Ik vind Wiet als roepnaam met echte naam Louis eigenlijk super leuk :sweat_smile:

4 likes

Ja wat @Calypso ik vrees jonge fans van monica die die troep gaan kopen. Kaj heeft voor zover ik weet geen fans en ik denk niet dat er jongens zijn die hem cool genoeg vinden om die trui te kopen. Hij kan nog altijd in het Engelstalig een ‘BEAT THAT MEAT’ trui gaan uitbrengen. Dat is namelijk ook aftrekken hihi. Wat vind ik dat een vreselijke kneus zeg. :face_vomiting:

2 likes

Maar dan wel zo hè no :billed_cap:

4 likes

Echt een verademing (maar had ook niet echt anders verwacht) hoe Bonnie en Nick de bruiloft aanpakken met het oog op de gasten. Geen rare dresscodes en ook slim hoe ze het kado ‘ding’ aanpakken en daarbij rekening houden met het budget van mensen etc.

14 likes

Ik heb wel eens gehoord dat iemand z’n dochters Wiet en Marie-Johanna heeft genoemd. Dan valt het oud-Hollandse wel net iets minder op.

2 likes

Jemig die Roos in haar juicevlog. Na een dag juicen is ze al drie kilo afgevallen!!! Seriously meid, denk je dat nou echt.

Oh en ze doet dit dus 35 dagen…

4 likes

Ja, dit is echt toevallig. Ik vind/vond haar heel leuk en ging weer eens zoeken naar haar. Het eerste is dus die detox oid. Ik heb de hele vlog gekeken, maar ook totaal géén verstand van diëten/afvallen. Uit haar vlog lijkt het alsof je zomaar 10 kg afvalt met wat groente drinken?

Oja het gaat dus om deze video:

Maar dat kan je toch niet altijd blijven doen en zo kom je toch weer aan als je “normaal” gaat eten.

7 likes