Wiet en Mary Jane…die ouders waren vast enorme stoners
20.000 redenen waarom dit fucked is.
Maar als ze wat dat ze beweert, 35 dagen dus niet “eet”, dan wordt je maag toch teringlui. Want het is net als een baby dan.
Leuk die nieuwe video van Jessie en die tafel zeg, dat wil ik ook doen
Zo’n domme video dit. Ze is gewoon een extreem crashdieet aan het promoten en ze blijft maar zeggen hoe fantastisch ze zich wel niet voelt.
Ik vind dit zooo jammer. Vond haar en haar video’s altijd leuk om te kijken en dit echt een ‘afknapper’.
Ik vind dit ook helemaal niet bij haar passen. Maar zoals ik al zei ik heb zelf echt 0.0 verstand /ervaring/kennis van diëten en/of afvallen. Ik zat het alleen met verbazing te kijken. Gewoon 35 dagen groentedrap drinken. Doe normaal man.
Ja precies. Mn dieetcoach zei laatst ook de beste manier om aan te komen is door snel af te vallen.
@Hejira jaa ik ben zo blij dat jessy die video heeft gemaakt. Ik heb ook zon idee maar dan met magazine blaadjes. Maar ik kon nergens een goede video vinden van hoe je die epoxy dan thuis dr op kon pleuren. Maar als jessy t kan dan kan ik t ook wel haha.
Jaaren geleden ging Mascha naar een afvalconsulent (met die appeldag en supplementen die ze uiteindelijk niet kon nemen). Naar aanleiding daarvan ging ik ook naar die consulent, ik viel 12 kg af in 2 maanden Daarna ging ik een maand op vakantie en na 2 maanden was ik dus 20 kg aangekomen (netto was ik dus 8 kg aankomen in 4 maanden)
Bonnie en Nick hebben een lijst gemaakt met dingen die ze graag willen hebben als cadeau voor hun bruiloft. Er staan dingen op zoals borden,broodrooster en spullen voor de badkamer bijvoorbeeld.
Ik heb dit echt nog nooit gehoord. Wij geven hier altijd geld ?
Maar misschien is dit wel normaal hoor
Dit is wel normaal dacht ik? Dat je een huwelijkslijst maakt met spullen die je wil hebben. Je kan die zelfs bij specifieke winkels maken zoals de Bijenkorf.
In amerika is dit gebruikelijker dan geld geven. Daar maken veel stellen een site aan dat je de spullen kan zien en af kunt vinken als je hebt gekocht.
Is tegenwoordig minder gebruikelijk ja, maar vroeger wel hoor. Als je nog spullen nodig hebt of wil, waarom niet zou ik ook leuker/persoonlijker vinden om te geven dan geld!
In Nederland is het heel ongebruikelijk om een rekeningnummer op een bruiloftsuitnodiging of op een geboortekaartje te hebben staan.
Zo’n lijst is volgens mij wel iets dat is overgewaaid uit Amerika, maar dat is op zich wel handig als je graag spullen wilt hebben. Ik verbaas me er meer over omdat ze voor mijn idee al omkwamen in het servies en spullen (bv na die Made samenwerking terwijl ze elkaar ook bij elke gelegenheid koffiekopjes of kommetjes leken te geven als cadeau) waardoor ik eerder zou denken dat ze dat juist niet zouden hoeven.
Zeggen ze hier iets over?
Er staat op de lijst dat je ook ‘een bijdrage voor de nieuwe badkamer’ of ‘een bijdrage voor de huwelijksreis’ kan geven en daarnaast inderdaad wat spullen die ze graag willen hebben zoals het broodrooster, een plant voor op het dakterras en specifieke espresso kopjes. Volgens mij hebben ze er wel goed over nagedacht en benadrukken dat iets kleins of helemaal niets cadeau geven ook helemaal prima is maar dat ze het zo wilden doen zodat mensen een idee hebben wat ze leuk vinden + ze na de bruiloft niet met (dure) spullen zitten die ze eigenlijk niet nodig hebben. Super goed vind ik!
Oh ja dat is wat ik eerder verwacht had inderdaad!
Wanneer gaan ze trouwen eigenlijk?
Ik bedenk me dan dat je dan wss op die datum vanalles op insta ziet. En dan pas 3 maanden later op youtube de video
Ergens in september. Dat wil ze geheim houden voor t geval er hordes hysterische fans langs komen
Nee maar voor t geval er toch sommigen zijn die denken we gaan d’r even feliciteren ofzo. Die zitten er altijd tussen.
Maar om dat langskomen te voorkomen wilde ze toch ook de locatie niet vertellen?