Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Zit meer ih buitenland weet ik niet?
Ja ze maakt nu een aantal trips maar is veel meer hier. Voor zover je dit aan iemands insta kan afleiden. Verder vlogt ze, maakt ze muziek. Best veel deals op ig, denk wel al met al aardig zakcentje

2 likes

Zeker, maar vond het wel een noemenswaardig nieuwtje ofzo.

2 likes

Roddel, geen nieuwtje.

Ik geloof er echt himmal niks van.

14 likes

Waar zijn de bewijsstukken haha… ik kan ook zeggen oh ff’ers ik heb een roddel, nick en simon zijn stiekem getrouwd met elkaar
Ik zeg maar wat :stuck_out_tongue:

4 likes

Nick en Simon zijn toch 1 persoon???

26 likes

Mee eens, ik haal het weg!

1 like

Update: 474 aanmeldingen (voor 497€ Per persoon) Do the math

Cries in poor

9 likes

Maaaarrr

Heeft ze wel écht zoveel aanmeldingen?
Ik geloof helemaal niets meer namelijk.

7 likes

Geloof er geen zak van. Maar moest door jouw bericht wel hier aan denken :joy:

12 likes

Hoe oud is die Kim Munnecom? Ze lijkt heel oud maar ook heel jong?

1 like

4 likes

Denk dat dat komt omdat ik cazador nog dagelijks stream op spotify :man_dancing:t3:

5 likes

Diepe transformatie en het worden van je allerbeste zelf…

Ga je dan veranderen of blijf je dan gewoon jezelf. Ik vind dat we tegeltjes moeten plaatsen met een insect erop tegen zinloos gelul.

21 likes

Ze heeft vorig jaar een woning gekocht aan 7 ton, zonder te lenen. Het zegt dan weer wel hoe succesvol ze echt is, maar als je dan ziet hoeveel zij binnenharkt aan 1 training (waar dan wel wat werk in steekt, maar je gebruikt die gewoon opnieuw en opnieuw)…
Het is eigenlijk niet meer dan inspelen op de onzekerheden van mensen. Je zou eens over een jaar moeten polsen hoeveel van die deelnemers er effectief beter van zijn geworden

4 likes

Een vriendin van mij is fan van Kim Munnecom, maar toen ik een podcast van haar luisterde wist ik niet hoe snel ik het weer af moest zetten. Ik weet niet wat erger was, het gewauwel over LoA of haar Limburgs accent (en ik ben zelf Limburger!!!1!!!)

10 likes

Als ik die IG van die Kim bekijk, is er niks waaruit blijkt dat zij zo succesvol is. Behalve haar eigen woorden. Die Celine Charlotte zie je nog daadwerkelijk los gaan met haar geld. Dus dat zij aardig verdient, geloof ik nog wel. Maar volgens mij is het grotendeels fake it til you make it. Want wie gaat jouw cursussen kopen als jij je niet als succesvol voor doet.

18 likes

Ik erger me altijd dood aan dit soort posts. Er staat in mijn ogen alleen maar: Kijk hoe geweldig ik ben. :dizzy: The man who must brag for himself knows that no one else will.

8 likes

Je hebt er duidelijk niks van begrepen. Alles zit al in haar. ALLES. (Het bijbehorende filmpje is nog erger.)

11 likes

Wait what, er zit al geld in mij? Joehoe kom maar door dan??

9 likes

Ohh jawel ze heeft dit zelf gezegd, meermaals zelfs. Alsof ik op het kadaster gegevens zou opvragen
Maarja on the other hand, heeft ze in haar podcast over de huidige oorlog ook de uitspraak gedaan dat Poetin uit liefde bestaat, maar zo ver van zijn higher self verwijderd is.
Dus misschien is die 7 ton inderdaad ook overdreven

6 likes