Hahahaha sla allemaal je boek open op pagga 10
pagga 394
Claire weet ook overal wel een probleem van te make he. Nu weer over dat soepje, vreet je ‘m toch niet haha. Hoef je er ook geen vier Instastory’s aan te wijden.
Oh huhhh. Ik heb toen wel filmpjes gezien dat ze bij dezelfde sorority gingen, maar totaal gemist dat zij Mormoon(s?) zijn?
Oh klinkt echt super interessant! Ik vroeg me ook af of het normaal is dat je best veel bloot laat zien qua kleding als je mormoons bent, maar dat zal daar vast wel terug komen.
Ik volg Rachel Parcell en zij en haar familie zijn ook Mormoons. Ook in de tempel getrouwd. Maar ze zijn helemaal niet traditioneel. Heeft ook laatste gezegd dat de pro abortus is.
Ik ken al die influencers niet, maar volgens mij zijn er in Amerika ook genoeg mensen mormoons zoals sommige mensen hier ‘katholiek’ zijn die alleen hun communie hebben gedaan en verder alleen met een begrafenis of bruiloft in de kerk zitten. Dat ze weinig doen met de religie en maar weinig regels ervan volgen, maar zichzelf wel zo noemen omdat dat hun achtergrond is.
Ja ik denk dat meeste mensen bij Mormonen denken aan die sekteleider met 100 vrouwen.
Ik heb deze pas ook gekeken en moest nog denken aan het forum omdat die meiden hier wel eens voorbij kwamen als gifje!
Ze had het laatst in haar stories erover, maar ze kan het idd zo hebben verwoord. Weet het echt niet meer.
Wow hier had ik nooit bij stil gestaan. Ik volg enkele mormoonse influencers maar ga dat dus niet meer doen. Vind het wel een interessante religie.
Dit heb ik ook bij veel ‘homestead’ vloggers. Hoop ik een chille vlog over boter karnen te zien, krijg ik opeens rechtse dingen te horen en blijkt het om een (Amerikaanse) extreme Christian te gaan.
Weet niet of zij ook iets aan de kerk afdragen, maar wil niet dat ze aan mij verdienen om hun anti boodschap nog meer te verspreiden.
Nu hopen dat die ene homestead familie die ik nog volg niet opeens gaat (extreme) preachen.
De shaytards waren toch ook mormonen. Dat was de eerste x dat ik daarvan hoorde.
Ik was altijd een beetje jaloers op Dee haar huis en inrichting. Vond dat altijd erg classy. En nu post ze iets over haar bank en dat is wel weer even een reality check ook zij is soms net een mens met een huis was niet helemaal perfect is
Nienke Plas is weer zwanger, wel heftig dat dan net al die roddels rond gingen dat Resley vreemd zou zijn gegaan.
Resley heeft dezelfde psycholoog als Waylon
Merel & Thomas (van the Bachelor / StukTV) zijn uit elkaar, als ik het goed begrijp ook omdat hij is vreemdgegaan.
Wow ik vind t sowieso al best heftig, Novi-Jaxx is deze maand 1 jaar geworden toch? Ik zou er niet aan moeten denken maar leuk voor haar