offtopic maar wit is een betere term, caucasian is gebaseerd op white supremacy! (antropoloog had de term geclaimd omdat mensen uit de kaukasus de mooiste schedel hadden volgens hem, lang verhaal kort)
Denk dat we niet moeten vergeten dat roepen dat je er al 500 hebt verkocht óók een manier is om je cursus te promoten. Het zijn er ook vast een hoop, maar er zitten zoveel truucjes in de ‘coach’ piramide.
Ik vind dat wel raar ja en vooral heel zielig voor de kinderen. Mormonen zijn nog net geen white supremacists of misschien zelfs net wel.
@Shadina maar daar moet nog wel 40% belasting vanaf.
Wat mij betreft gaat hier hetzelfde op als bij witte mensen die zwarte kinderen adopteren.
De adoptiemoeder heeft door haar lichtere huidskleur toch een andere positie in de samenleving dan de zwarte kinderen. Door Mormoons te zijn draag je actief bij aan allerlei achterstellingsmechanismen waar zowel zijzelf als haar kinderen de dupe van zijn, en haar kinderen in grotere mate dan zijzelf. Ik vraag me af of er dan geen sprake is van geïnternaliseerd racisme bij de adoptiemoeder, want waarom hang je anders zo’n geloof aan. Maar ik weet natuurlijk niet wat er allemaal in hun hoofd omgaat.
Dit is waarschijnlijk precies het trucje dat ze je gaat leren als je wel je nier verkoopt om die cursus te kunnen volgen. Fake it till you make it.
Zou echt willen dat een onderzoeksplatform (follow the money ofzo) haar beweringen eens onderzoekt. Het riekt echt naar oplichterij.
Niet als je niet in NL staat ingeschreven.
Je moet in Amerika ook belasting betalen hoor?
wilde hier nog even op reageren, ik ben gestopt met haar volgen. stoorde me ook aan de ‘alles gaat perfect hier’ manier van communiceren terwijl het volgens mij vrij duidelijk is voor iedereen dat het niet zo goed met haar gaat. Schrik er ook wel van, en snap ook wel je ergernis. Zeker nu er constant croissantjes, drankjes, pizza in beeld gebracht worden … Naja unfollow dus, hopelijk vind ze snel rust en balans terug! Vind het wel altijd heel leuk om sporters te volgen namelijk
Is dat echt zo? :o
Ik was al helemaal onder de indruk dat ze zo snel zoveel deelnemers ( ) had!
Ik snap het ook niet. Ben je zo een celeb dat we moeten herkennen wie je bent adhv het feit dat je op een cursus bent geweest
Ik slide wel weer in je dm
Oh t word hierboven al gezegd ja. Haha
je weet dat alsnog iedereen alles kan lezen met deze spoiler. Spoilers zijn voor enge plaatjes en letterlijke spoilers. Niet om geheimpjes te bewaren.
Misschien is het toeval, maar het valt mij op dat in Teske’s recente instaposts ze het gezicht vrij bewust niet laat zien van hun kind. Ik denk dat wat er bij Nienke is gebeurt best een eye-opener is geweest voor mede influencers. (En dan niet eens om wat er met het kind gebeurt direct, maar als je als ouders op t schoolplein te boek staat als Juice fodder).
Ze heeft weleens gezegd dat ze Z niet herkenbaar in beeld laat zien wanneer het gaat om een samenwerking/spon. Verder zie ik hem nog vol in beeld overal dus volgens mij boeit het haar vrij weinig.
Wat maakt dat nou uit? Laat dr lekker zelf bepalen of ze liever met of zonder spoiler post.
Zo’n stompzinnige redenatie om het voor jezelf goed te praten…“Nee maar we doen het niet bij campagnes”.
Nee spoilers zijn voor spoilers. Niet voor “Oee ik mag dit eigenlijk niet zeggen, maar ik zeg het toch”.
Sorry forumpolitie
Laat mij het dan ook lekker debiel vinden als ik dat vind.
Ik ben helemaal geen forum politie, dat is gewoon waar spoilers voor bedoeld zijn.