Waarom? Het is toch veel gezelliger om niet over dat soort dingen te zeuren maar een beetje leuk op elkaar te reageren?
Vibe:
Samenvatting
Samenvatting
Nee
Tuurlijk joh
Waar komen deze MENSEN opeens vandaan?
En jouw reactie hiervoor was geen onzin reactie?
We hebben t allemaal heet I suppose.
Maar als je iets wil zeggen wat je niet met iedereen wil delen kun je toch PMās sturen? Zoān spoilerbalkje is puur handig in een serie of film topic ofzo. In een topic zoals dit komt het gewoon anders over.
Ja je mag even een sneer maken over hoe iemand āvakerā is op het forum, terwijl ze jou enkel aanspreekt op dat wat je nu doet geen zin heeft en dan mag je gelijk zelf weer een punt achter het gesprek zetten. Dat is niet hoe het werkt. Je gedraagt je als een lul, doe je dat vaker?
Jemig wat een escalatie weer
Ja maar zeer zeker geen 40%
Een vriendin van mij uit manhatten klaagt steen en been dat ze over haar loondienst salaris wel - houd je vast - 10% belasting betaalt.
Jaa forum fragilios op de kast jagen is mijn brandstof.
Ik raak zo onredelijk geĆÆrriteerd door Annemerel die een staartje maakt van drie haren bij haar dochtertje.
Het ligt eraan hoe hoog je inkomen is. Als je inkomen boven de 500k per jaar is dan is je tax bracket 37%
10% is letterlijk het laagste dus je vriendin zou niet veel verdienen dan is ze student?
Maar je betaalt sowieso nooit 40% over je hele inkomen, ook niet als je in de hoogste tax bracket zit. Dan gaat dat over alles boven de 500.000.
Ja klopt, maar als Celine een paar miljoen verdiend per jaar moet ze daar dus wel belasting over betalen
Nou op zich vertrouw ik wel mensen die al jaren echt in Amerika wonen. Weet niet wat voor shade jij hier probeert te gooien?
Ik zit echt met verbazing naar die Celine Charlotte te kijken. Sowieso pure irritainment. Maar wat ik zo bizar vind is dat zij het alleen maar heeft over hƔƔr opbrengsten. Eigenlijk amper inhoudelijk over de cursus. Ik begrijp echt niet dat mensen hier intrappen. Whyyy betalen mensen 2000 euro puur om haar te sponsoren? Ik begrijp het echt niet.
Dan zou ze vast heel snel uitgepraat zijn
Misschien omdat ze weet dat mensen die cursus alleen maar aanschaffen om ook zo snel mogelijk zo rijk te worden? En dat dit dan het succesverhaal is dat ze moet verkopen. Denk ik
Hahah
Ik moet zeggen dat dit info uit 2017 is en dat ze eind 20 was. Ik vond het toen klinken als een riant inkomen maar afgezet tegen manhattense prijzen was het vast niet heel gek.
CC zal met haar verkopen wel in een heel ander kaliber inkomens vallen.