Geen idee wat Wildebrug (wyldebrug?) is, maar door je omschrijving klinkt het echt als een festival op dat wyldepad
Ik ben er wel eens geweest is gewoon een festival maar dan voornamelijk techno of iets dergelijks niet echt bandjes en meerdere stages. Heel Amsterdam tussen de 25 en 35 liep er rond
Oh nee, krijgen we nu weer allemaal stories van Ras met die verschrikkelijke pet terwijl ze aan de pillen zit?
Deze omschrijving is echt on point.
Het is gewoon een festival met technomuziek waar een verzameling paradijsvogels op cowboylaarzen ( vrouw variant) of mannen met een kekke zonnebril en afgetrapte vans of air Max 1 rondlopen onder het genot van een pilletje die hun manifestatie vibraties tot een hoger level tilt.
Oh en iets met bamboe - wat ik echt elk jaar weer terug lees.
âWat zijn we uitâ terwijl ze een luchtbed oppompt
Joan Franka enters the chat.
Ik moet al kotsen van wat in de bio staat.
Haha ja heeft iedereen het over het bamboebos dan? Grappig
Nu heeft Gio weer een aquarium gekocht om 1 zeldzame/giftige vis in te herbergen. Ik snap niet dat je kan claimen zoân enorme dierenvriend te zijn om vervolgens een kooi van 1 vierkante meter voor zoân bijzondere vis aan te schaffen. Zit je dan in je uppie dag in dag uit giftig te zijn zodat zijn vlogs leuker worden.
Die jongen heeft echt geen besef van realiteit.
HAHA ik kijk net een story van Sanny op Wildenburg met letterlijk meegenomen havermelk in de koelkast
Neee haar man heeft havermelk om zijn maaltijdshakes mee te maken in de koelkast van zijn gehuurde glampingtent. Zelf slaapt Sanny in een hotel. Festivalvibes hoor!
Ooh deze mensen zijn toch zo stereotypisch hahaha
Zo te lezen komen er meer vissoorten in. Maar alsnog geen voorstander van idd
Ik vind dit met Sanny (en vast anderen) altijd zo vreemd. Enerzijds de wellness queen, gezond eten, goed voor jezelf zorgen en dan anderzijds doorpakken en bijpakken op zoân festival dat riekt naar de coke en pillen. Vind het contrasr daarin altijd zo groot.
We hebben niet voor niets yogasnuivers als kandidaat voor âwoord van het jaarâ gehad.
Iemand die gewoonlijk gezond en bewust leeft, maar zich nu en dan, bijvoorbeeld in het uitgaansleven, te buiten gaat aan partydrugs en cocaĂŻne.
Ik vind het zelf juist wel in elkaars verlengde liggen. Het laat alleen extra goed zien hoe decadent en zelfzuchtig die hele âlifestyleâ is.
Oh nou ik weet wel zeker dat Sanny en consorten naast hun havermelkshakes ook gewoon aan de pillen of snuif zijn hoor. Wildeburg staat er echt om bekend dat dat daar onwijs veel gebruikt wordt. Kan me niet voorstellen dat zij net die uitzondering zijn daar die dat niet doen.
Zie trouwens dat Lotte ook op dat festival is. Een jaar geleden nog bijna geen alcohol of feestjes, en nu staat ze ook lekker op Wildeburg. Die leeft echt haar beste leven tegenwoordigđ
Joh wat neemt zij allemaal mee dan? Internet, âwant zo armoedig als je geen wifi in de tent hebtâ. Een vochtvreter, âheel belangrijk, want het kan echt vochtig worden in een tentâ. Een verstekbak??? Dit moet toch gewoon een grap zijn allemaal?
Ja dit is ook een grap toch? Volgens mij heeft ze dat gewoon in haar auto liggen ivm de verbouwing.
Mijn beeld van de doelgroep Wildeburg is bohemian urban vega(n) bakfiets moeders die de kids bij hun ouders brengen voor een weekend en dan 3 avonden met een pil in hun mik lekker tot daglicht staan te feesten op hits uit de jaren '90 die gemixt zijn met een beat eronder. En dat laten de stories van Ras en San iig al meteen zo zien haha. Sad wel.