Mijn advies is ontvolgen die hap. Heerlijk om haar niet meer met 20 stories die rieken naar oplichting je tijdlijn over te laten nemen meerdere keren per dag.
En vergeet niet het gebrek aan iedere vorm van sociaal vangnet dat ze daar hebben. Ik betaal toch liever 40%, dan 10% met als bonus dat je dakloos en bankroet raakt als je één keer naar het ziekenhuis gaat.
Volgens mij is dat de look die ze leuk vind. Love ook hoe als ze van d3 kapper komt het heel mooi zit. En jij het vervolgens kapot toupeert
Ik geloof helaas ook wel dat veel te veel mensen in dit soort vage coaches trappen.
Dat is toch iets heel anders? Situatie 1 is via affiliate reclame maken. Situatie 2 is iets van jezelf als bonus geven in de cursus (waar je dan wrs een enorme boost in following door krijgt).
Haha shit Wout/Wouter Peelen gaat op de presentatie-tour. Straks ook nog op tv?!
Ik hoop dat hij Engels moet praten
Ik kwam net de ex van Claire tegen op een dating app. Lijkt me wel kut ergens voor haar (en hem ook?) dat best wel wat van haar volgers hem dan op zo’n app zullen herkennen, dat je volgers dadelijk met je ex gaan daten ofzo? Kan het niet helemaal goed onder woorden brengen merk ik, maar lijkt me een naar idee.
Denk dat hij dat snel genoeg door heeft, of iemand voor hem komt of voor zijn connectie met Claire. Zij zijn beide niet bekend genoeg om creepy volgers of golddiggers aan te trekken, maar gekken heb je natuurlijk altijd.
Lijkt me alleen maar fijn voor ze dat ze ‘goed’ uit elkaar zijn gegaan en dat je verder kunt met je leven
Weer zo’n leuke video van Jessie, hou echt van deze content! Zo creatief.
Ja Mayra Louise had toch ook zoiets meegemaakt? Erg apart!
Jaa vind die videos echt geweldig.
Naja hoe groot is Claire nou echt? En zou het iemand echt interesseren dat hij de ex van is? Wat heb je daaraan? Ik zou hoogstens denken ‘oh das hij’ en weer door.
Ik denk iets van 1.65 ofzo
Nouja bij haar was het al tijdens hun relatie, want die man ging aan de lopende band vreemd.
Dan had ik het verhaal niet goed onthouden. Dat is inderdaad iets anders, sorry!
titel: 13 kilo afgevallen na een maand niks eten. echt hoe fuck kun je nou denken dat dit houdbaar en ok is. ik snap hier helemaal niks van. en in de comments vindt iedereen haar zo knap en inspirerend. HOE DAN
Omdat ze de rest van de comments verwijdert?
Die neemt komkommernieuws wel heel serieus. Ik vind de titel van die video ook tamelijk onsmakelijk.
Vanochtend waren er wel wat vragen over hoe je het nu zo houdt / hoe je normaal kunt gaan eten. Ik verbaasde me ook over de nadruk die erop ligt en dan met name qua titel.