Het andere YouTubers/bloggers topic #20

13 kilo verloren en ook al je levenslust✨

29 likes

En het zit er ook nog eens binnen no time weer aan😅

Edit: onder haar Instagram posts reageren ook anderen met dat zij nu ook gaan ‘juicen’ aangezien zij er zo goed uitziet. Deze reactie spant trouwens de kroon: ‘Mooi slank joh! Vindikstiekemtochwelmooierbijjou;)’ Echt om te janken, Roosmarijn heeft het nog geliked ook.

https://www.instagram.com/p/Cfhfx7ZDBRO/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

6 likes

Ik heb ook ontvolgd. Vond de vorige vlog ook al matig omdat zij en Rene een man uit gingen lachen omdat ie minder groot geschapen is. De oppervlakkigheid die ze hiermee laat zien valt me echt van haar tegen. Of had ik iig niet verwacht.

8 likes

Zou ze de negatieve reacties niet gewoon verwijderen? En al die jonge meiden maar denken dat iedereen je een topper vindt met 13 kg minder…

2 likes

Jeetje 13 kg in een maand dat is wel heel veel! Dat kan nooit op een gezonde manier, maarja dat blijkt ook wel want zij heeft zichzelf gewoon compleet uitgehongerd. Voorspelling: over een paar maanden zit er weer 20 kg aan. Hoop dat ze daar dan ook een video over gaat maken😜

11 likes

Ik vind dit echt heel erg! Ze is zichzelf gewoon compleet aan het uithongeren en promoot het als :sparkles:gezond :sparkles: Ze krijgt geen vezels binnen, vrijwel geen eiwitten en echt honderden kcal te weinig. Al die kilo’s die ze afvalt zijn vooral haar spieren die aan het afbreken zijn en vocht. Echt zo fucked up dat ze dit promoot.

24 likes

Zoooo, ik heb zin om een responsvideo te maken met de titel ‘Hoe mijn vriendin doodging na een maand niets eten’. Fucking onverantwoordelijk dit.

7 likes

Vind het ook wel wat sneus hebben. Ze vindt haar lichaam zo erg dat ze dit doet.

5 likes

Ze zegt ook ih begin; “ik zie helemaal niet dat ik ben afgevallen” vreemd want in diezelfde scène beschrijft ze ook dat alle kleding veel losser is gaan zitten.

3 likes

Ah ik snapte de Sex & The City verwijzing al niet. Dit valt me ook echt vies van haar tegen. Zegt misschien ook iets over die hele omgeving, dat daar niemand is die er iets van zegt. Eetstoornissen zijn zo’n enorm maatschappelijk probleem, zeker nu mede door corona, ik snap niet hoe je daar zo blind voor kan zijn en dit soort content gedachteloos de wereld in helpt.

4 likes

Ik keek een vlog van Laura brijde, waarbij ze de halve vlog een jurk draagt met een gat op de naad en allemaal losse draden. De jurk is van guts en gusto waar ze samenwerking mee heeft. Begrijp best dat het lastig is als je zwanger bent en aantrekt wat lekker zit. Zou alleen als bedrijf zijnde hier minder blij hiermee zijn. Je ziet als kijker meteen wat voor ‘kwaliteit’ kleding het is.

afbeelding
U

15 likes

Nou ik denk dat ze het gewoon niet gezien heeft in plaats van dat het lastig is om zich te kleden in der zwangerschap… Ze ziet er mooi uit in allerlei outfits en als merk is dat jammer voor hen dat dit gebeurt. Overkomt iedereen toch?

11 likes

Ze heeft zelf aangegeven dat ze niet veel kleding heeft die ze nu aankan nu ze in Spanje zit met het warme weer, ivm de zwangerschap. Lijkt mij als je iets meerdere keren draagt dat het haast wel moet opvallen zo’n groot gat.

2 likes

Tsja, het klinkt heel sneu maar ik ben eerlijk gezegd ook zo.

5 likes

Wie?

6 likes

Wel eerlijke spon

10 likes

Het huis van Ikvrouwvanjou staat op Funda. Ze delen 'm in hun stories. Ze hebben er zoiets moois van gemaakt… Lijkt me echt lastig om weer te verkopen.

12 likes

Hebben ze iets anders gekocht? Vorige keer hebben ze ook zo lang gezocht.

1 like

Ohhh wat een prachtig huis :heart_eyes::heart_eyes:

8 likes

Wauw ik zou daar zo gaan wonen :heart_eyes: :heart_eyes:

Lol als ik geld zou hebben in een ander leven dan

17 likes