Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Daar heb je gelijk in hoor, ik ga zelf ook zonder druggies naar bijv down the rabbit hole of andere muziekfestivals. Maar iets van dat hele Wildeburg voelt toch anders. Misschien is ze de uitzondering, maar voelt alsof dat het ‘witte eiland’ van dit weekend is.

3 likes

Waarom sad?

5 likes

Ik teken ervoor om later als ik kinderen heb nog een weekend helemaal naar tering te kunnen gaan op een festival.

64 likes

Hier nog eentje

7 likes

Ik doe het ook nog na 2 kinderen. En ik kan je zeggen… het is fantastisch!

13 likes

Dit is echt niet waar. Wildeburg is echt juist super kleinschalig en intiem.

5 likes

Hehe ik ben er zelf niet helaaaaas :sob:

1 like

Ras en Sanny zijn ook pas rond de 33 toch, vind het niet zo gek als je dan af en toe nog naar een festival gaat

4 likes

Vind het vooral sad dat ze zich allemaal zo uniek voelen en uiteindelijk er een heel festival zich volkomen op het type heeft gericht.

10 likes

Ja, dit is echt een terugkerend iets van de Monicageuzefanpodcast, die het steeds over de “agenda hedonisten” hebben. Die letterlijk helemaal naar de getver gaan in De School en dan 2 dagen later in hetzelfde gebouw komen yoga’en

7 likes

Het is ook een kindercamping deel van het jaar en dan is het best een leuk terrein

5 likes

Ik ben dus al minutenlang in twijfel of deze opmerking serieus is, of een grap

7 likes

Het is volgens mijn niet mega groot althans toen ik er 5 jaar geleden was, nu weet ik het niet zeker maar geen dtrh met 45k man ofzo

5 likes

Het is er al sinds 2015 volgens mij en ze zijn steeds uitverkocht, dus ze zullen de komende jaren nog wel blijven groeien.

13 likes

Haha nee in de regio leeft het inderdaad helemaal niet, maar volgens mij komen er trein en busladingen vol vanuit de randstad.

11 likes

Waar is de pet. De pet van ket.

35 likes

Ben ik hier op het bejaardenforum beland? :wink: Op ieder festival met veel elektronische muziek wordt drugs gebruikt. Dat is echt niet heel bijzonder aan Wildenburg. Idd ook door mensen die hun leven verder prima op de rit hebben en verantwoordelijkheden hebben.

48 likes

Ik kom uit die regio en kan dit beamen. Of zoals mijn oma (die er nog woont) elk jaar weer verzucht: ‘wat doen al die hippies hier?! :rage:

6 likes

Oh maar dat boeit ook echt niet, gaat me meer om het hele overdrevene “oh kijk ons eens even heeeerlijk naar de getver gaan” gevolgd door de katerige stories maar dan toch bij hoog en laag beweren dat je heerlijk bent opgeladen. En dat het van die types zijn die de ene week hun neus volstoppen om daarna een spondeal met supplementen te hebben want “mijn lichaam is een tempel”. Tuurlijk joh.

18 likes

Wel van huh ze leven toch gezond, sporten en ze hebben kinderen.

2 likes