Ik woon liever in Leidse Rijn dan Hoef en Haag eerlijk gezegd. Maar het is wel echt een prachtig huis.
Echt een fantastisch huis. Wat een droomwoning. Geen idee hoe die plek is overigens :’)
Nouja als je dan foto nr 35 ziet, dan snap ik wel dat je daar niet wilt blijven wonen… Bouwput om je heen, echt een gezellige buurt is het niet.
Ik vind het eigenlijk heel knap dat ze dit doen. Ik zou dit dus echt heel lastig vinden. Ze hebben er zo ontzettend veel werk in zitten… Toen vrienden van mij gingen emigreren, was mijn eerste gedachte ook: maar jullie verbouwing is net eindelijk klaar?! Terwijl het in de bigger picture natuurlijk een kulargument is om een emigratie of een droomlocatie daarom te laten schieten.
Nondeju ik had een aardige prijs verwacht maar 825… wat een bedrag. Wel heel mooi inderdaad. Ben benieuwd wat ze voor dit geld hebben gekocht en of het weer een klushuis is
Dit was nieuwbouw dus zeker geen klushuis. Al hebben ze er wel veel in geklust.
(Interieur)
Lol Elise die nu in een story durft te zeggen dat ze best sceptisch is over vitamines in zijn algemeenheid
Ik heb me er ook aan geërgerd, ook beweren dat haar haar meer glans heeft gekregen.
Ze heeft die storie over het starten van de vitamines ook 13 dagen geleden geplaatst (zoekfunctie hier via het forum, dat werd hier besproken). En dan zet ze nu neer: het duurde ongeveer 3 weken voor ik effect zag
Ze kijkt of ze stront ruikt
Ik weet bij haar nooit of ze haar lip nu optrekt ? Volgens mij heeft ze er niets aan laten doen toch (voor zover wij dat weten dan, want ik geloof niks meer van Elise )
Het lijkt niet op een lip die aan het relaxen is
Alsof je in drie weken ook zoveel verschil kan zien dan heb je hooguit wat nieuwe babysprietjes van nog geen cm, als die vitamines al helpen
Kijken jullie ook niki&gaby? Ze noemen zichzelf ook wel the oppositi twins. Anyway; gaby zou gaan trouwen afgelopen maand. Is er al 1.5 jaar mee bezig en heeft alle voorbereidingen ook gevlogd en gefilmd. Nu zie ik net een video dat ze samen hebben besloten om elk hun eigen pad te gaan en niet meer te gaan trouwen. In de week wanneer hun bruiloft eigenlijk was, is gaby naar cannes filmfestival gegaan. Ik lees ziveel comments dat dit allemaal in scene is gezet en dat het hele trouwen een pr stunt was en ze allang wisten dat ze niet zouden gaan trouwen, maar toch door bleven gaan met de voorbereidingen filmen voor views. Ik kan me niet voorstellen dat dat echt zo is…
Ja wat denkt zij hoe snel haar groeit
Ze gaan van energielabel A naar F. Enerzijds knap dat ze het durven, anderzijds in deze tijd misschien echt niet slim…
Vind ergens blijven wonen waar je je echt niet thuis voelt nog minder slim. Zeker als je net als hun wel budget hebt om te verduurzamen.
Tja, het lijkt erop dat ze voldoende budget hebben om zich daar geen zorgen over te hoeven maken.
Haha het interview met Anna Nooshin in VN begint ongeveer zo: Anna wil een open en intiem interview geven, waarin ze niet wordt neergezet als afstandelijk en oppervlakkig (volgens de pr-medewerker die het interview initieert). Ook Anna: neemt 2(!) pr-medewerkers mee naar het interview. Lekker intiem
Zo krampachtig jezelf op een bepaalde manier willen neerzetten komt juist fake as fuck over.