Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Wat een doodsaaie vlog van Bonnie zeg, normaal vind ik het altijd wel leuk om te kijken maar dit was echt niet te doen.

7 likes

Nobel.

6 likes

Het meest vreemde aan dit alles is voor mij dat ze zichzelf daadwerkelijk serieus nemen. Hoe dan? Hoe wil Rach 40m2 in Amsterdam betalen zonder geld? :joy:

48 likes

Haha maar als je letterlijk 0,01 cent spaargeld heb, dan kun je toch ook geen ton lenen (of wat het ook gekost heeft). Dit is in zoveel opzichten zo’n dom bericht, echt wereldvreemd ook

22 likes

Ik vind het zo bijzonder dat mensen als Sanny en Rachel niet doorhebben dat hun projectjes altijd zo succesvol zijn, omdat ze zelf bekend zijn. Als ik als compleet onbekend persoon een cursus zou aanbieden zonder opleiding, een planner uit breng of een vakantiepark open, dan is dat heus niet direct zo’n succes.

34 likes

Als ze geen spaargeld hadden en Alleen maar leningen terugbetalen hoe kan ze dan nu zo’n dik huis hebben gekocht en zoveel verbouwen? Of kon dat allemaal uit de overwaarden van hun huis?

4 likes

Hahaha kijk wat voor miljoenen mega huis ze onlangs hebben gekocht, en dat terwijl je jezelf geen salaris uitkeert en geen spaargeld hebt?
En ook nog geen gezonde jaren hebt gedraaid met je miljoenen onderneming?
Kan iemand de Sure Jan meme inserten please…

14 likes

Ik vind Rachel sowieso echt irritainment. Laatst had ze ook een post over hoe belangrijk het is om soms even met z’n tweeën op vakantie te gaan.
Tuurlijk, ik kan ook het geld, de vakantiedagen en weken oppas regelen om even lekker met z’n tweeën naar ibiez te gaan.

17 likes

Oh dat ook nog idd. Ik had toen even opgezocht waar zij zaten maar dat was ook megaduur. Alsof je dat zomaar kan doen met 0 geld

2 likes

Rachel en dr vent veranderen nu ook naar zo’n stel als Sanny en Jorg. Die man van Ras was laatst naar een of ander mannen retreat gegaan en sindsdien is hij helemaal into gevoelens etc. etc. Echt zulke kots berichten ook van hoe hun relatie zo fantastisch blijft door o.a. seksperimenteren

echt :face_vomiting:

22 likes

Een of ander mannenretreat? Een heuse mannencirkel hoor! :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

haha ohja, sorry! Misschien moet ik mijn vent er ook naartoe sturen :laughing:
Wat ik dan wel echt goed vind van de dames is dat alles wat zij aanraken, in goud kan veranderen. Zal je zien dat deze mannencircel of de vrouwenversie ervan (hoorde ik Rachel ook al over op haar stories) helemaal de nieuwe hype worden en de basis voor het volgende boek

7 likes

Maar ze hebben wel zelf dat succes gemaakt. Misschien niet op een manier die wij bewonderenswaardig vinden maar ik had het niet voor elkaar gekregen zoveel volgers aan me te binden, en zij wel.

5 likes

De dochter van Georgina (honest vocal coach) is overleden. Ze was ook vaak te zien in haar video’s. Wat erg zeg…

8 likes

Daar zeg ik ook niets over. Het zou niets voor mij zijn influenser te zijn.
Ze lijken alleen soms te vergeten dat al hun nieuwe projecten veel meer kans van slagen hebben door hun trouwe volgers. Ze doen net of jij en ik met hetzelfde gemak hetzelfde succes zouden behalen.

6 likes

Ik heb niet gekeken maar wat was er zo saai?

4 likes

Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Ik bekeek het teveel vanuit mijn eigen situatie (kan niet eens een huis kopen, laat staan verduurzamen) en zou dan zoveel stress daarover hebben dat ik liever op een plek woon waar ik niet blij ben.

3 likes

ELKE DAG

Heftig hoor

5 likes

Ja oke maar ja dat is letterlijk het hele punt van marketing en reclame en het is wat ieder bedrijf ter wereld doet. Maar ja je hebt gelijk eerlijk is het niet

2 likes

Hebben ze prima door maar daar verkoop je geen cursussen mee

8 likes