I can’t
Voor maar 50euro kun je hun beige filters ook gebruiken voor je eigen foto’s, wat een koopje
Wat is dit
Waarom knipperen ze niet
I find het crazy
Not funny haha, funny weird
Ze pakt het wel slim aan, heel overtuigend. Ik snap eerlijk gezegd wel dat mensen hier “in trappen”. Persoonlijk vind ik het oplichterij, maar ze kan wel goed verkopen.
Ik moet toegeven dat ik toch met plezier haar stories kijk. Niet over haar cursus etc. maar de rest. Lijkt me prachtig daar, en ben benieuwd naar hoe het gaat aflopen met dat huis.
En het oude shirt van je vader, dat je ingestreken van de waslijn hebt gepakt, en een kussen kosten ook gewoon boven de honderd euro. Terwijl ik alles erg marktachtig vind overkomen.
Die zet zijn act tegenwoordig verder op TikTok
hedding to the howtellobby to wuk en haf bwekkie
Ben ook benieuwd, maar ik kan dit cursus circus niet meer aan dus ik heb vanochtend ontvolgd. Hopelijk lees ik de update hier
Waaah ze zijn nog enger op bewegend beeld en als ze praten. Ook heel kinderlijk die stemmen? Laat me weer twijfelen of ze nu 16 zijn of 46
Hahah en ze vraagt naar een plant. Is een bereklauw, veel plezier daarmee
Ik ken haar verder niet maar dit is inderdaad heel triggerend en een vreselijk ‘voorbeeld’ voor haar misschien jonge kijkers.
Ik heb me vandaag ook afgemeld. Die ene reactie was prima verwoord vond ik, maar meteen ook weer allemaal van die “iemand gaat heus niet… etc”-reacties eronder. Ik zoek deze content niet en wil het ook niet supporten dus helaas.
Ik heb helemaal een fascinatie voor die 2 meiden, hoe kun je zo zijn.
Wtf is die tas?
Ik vind ze inmiddels wel aandoenlijk. Ze blijven doorgaan maar ik kan gewoon echt niet geloven dat dit hun een inkomen oplevert. Wie zijn ze? Waar komen ze vandaan? Wat doen ze? Zoveel vragen
Maar ook oudere kijkers. Iedereen kan hierdoor nare gedachten krijgen.
Ik ben hier idd ook erg gevoelig voor en ben de 30 toch echt gepasseerd. Gelukkig heb ik te weinig doorzettingsvermogen om dit te gaan doen😅