Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Zooo, lekker onverantwoordelijk ook om geld lenen zo te promoten. Ook als je niks hebt kun je heel grote dromen najagen gewoon heel veel geld lenen van anderen en dan jaren het terugbetalen en risico lope dat alles wat je wel hebt je afgepakt wordt. :heart::smiling_face_with_three_hearts::dizzy::dizzy::dizzy:

Daarnaast natuurlijk bullshit, want zij hebben echt wel een basisbuffer achter de hand van meer dan 1 cent.

21 likes

Volgens mij praten we nogal langs elkaar heen. Ik vind gewoon de hele ‘jij kunt dit ook’ houding irritant.
Maar het zal zijn wat @Shaaar zegt, dat ze er meer mee verkopen. Blijkbaar genoeg mensen die echt geloven dat ze dit ook zo makkelijk kunnen na een cursus van hun.

1 like

Sorry hoor, maar dit zie je echt verkeerd. Zij hebben dat succes :sparkles:gemanifesteerd​:sparkles:. Zoals Rachel al zegt is er genoeg geld in het universum, maar je moet zorgen dat het naar jou toekomt! Dat heeft echt niets met bekendheid of uit wat voor familie je komt of wat voor startkapitaal je hebt of andere privileges te maken, hoe kom je daar nou bij :person_shrugging: De juiste money mindset, zorgen voor good vibes only en het geld komt je gewoon aangewaaid.

9 likes

Heeft die compagnon/professioneel-douche-kapot-neuker Martijn niet een heleboel geld ingebracht? Ik kan me niet voorstellen dat ze anders die lening gekregen zouden hebben met alleen dat huis als onderpand.

18 likes

Ik verbaas me er best over hoe kinderachtig die moeder van gio latooy is joh. Juultje had op een vraag geregeerd van een volger die ging over jade en gio (vond haar reactie ook nog best respectvol). Plaatsen die moeder van gio en die moeder van jade zo een cringy quote in hun story…. dit soort acties zie verwacht ik van iemand van 12 hahaha echt bizar

43 likes

En dat maakt het alleen maar duidelijker dat het klopt wat Juultje zegt.

22 likes

Huh wat had Juultje dan gereageerd wat zogenaamd een ‘lie’ zou zijn??

7 likes

Ik lees net dat ze een team hadden wat groter was dan van een park drie keer zo groot als dat van hen. Omdat ze voor iedere functie die ze konden bedenken, iemand aan hadden genomen. Ja snap wel dat er dan geld bij moet.

3 likes

Het kwam er op neer dat ze niet begreep waarom gio een probleem maakte van haar relatie met don, omdat zij altijd dacht dat ze “cool” met elkaar waren en geen beste maten en dat zij er ook geen probleem van maakte dat jade vroeger over de vloer kwam tijdens hun relatie terwijl zij nu samen zijn, en er ook werd gezegd dat er niks speelde terwijl dat uiteindelijk wel zo bleek te zijn. Alleen dit alles was korter en bondiger verwoord hahaha

12 likes

Dat ze al wat hadden toen hij nog met Juultje was.
Ze ontkennen al eeuwen dat ze eigenlijk al toen ze 14 was met elkaar aan t flirten waren for obvious reasons maar het is gewoon wel zo.

7 likes

Ach dat weten ze wel, maar vinden ze niet zo leuk om te zeggen :joy:

5 likes

@Hejira @Natiui ahhh ok. Haha wat triest dat die beide moeders nog het hardst met modder gooien zeg, het zullen je (schoon)ouders maar zijn :joy:

11 likes

jaaa gênant, echt bizar. Ik zou me oprecht dood schamen als mijn moeder zich zo publiekelijk zou uiten

18 likes

Ik denk dat Jade’s moeder haar sowieso keihard gefaald heeft.

16 likes

Dit zijn dezelfde moekes die een relatie tussen een *20 jarige en een 14 jarige fel verdedigen.

19 likes

Jaaa je kon toch een heel weekend gratis voor ze klussen en zwoegen en dan kreeg je een wilde pad :frog: reclame T-shirt? Oeh echt waar kan ik me inschrijven :joy:

9 likes

Die moeder is net zo tokkie als de namen die ze haar kinderen heeft gegeven dus verbaast me niks

7 likes

Het zal zijn omdat ik marketeer ben maar mijn baan is voor een groot deel mensen laten geloven ‘jij kan dit ook’. Dus nja ik kijk hier niet van op en neem hier geen aanstoot aan. Ze doen hun gewoon hun vak goed en het werkt ook nog dus props naar hen

6 likes

Nou dit vind ik een vreemde vergelijking. Je moet niks, die mensen kiezen er zelf voor met hun (hoop ik) volle verstand en vinden het schijnbaar het geld waard.
Ik vind t ook niks hoor maar dan hoef ik er ook niks mee.

4 likes

Oh no! Wat is er gebeurd? Ik zie niet echt iets op haar YouTube channel.

4 likes