Overleden aan een epileptische aanval als ik de context uit haar insta berichten begrijp.
Sanny en Jorg hebben in die drie jaar er wel meer dan een miljoen aan hun programma verdiend (ervan uitgaande dat alle +2500 deelnemers betaald hebben). Ja, dan is de noodzaak er ook niet om deze jaren door te laten lopen.
Ik zag ook een testimonial van iemand die ik werkgerelateerd ken, die is ook haar eigen coaching business opgestart. Ben wel benieuwd hoeveel andere coaching business hieruit zijn ontstaanâŠ
Misschien is drie jaar ook wel de termijn waarop veel deelnemers gaan merken dat het hen toch niet geholpen heeft omdat hun eigen (coaching) business niet van de grond komt (het moment waarop de piramide in elkaar stort dus)? Waardoor ze klachten over de cursus makkelijk kunnen afwimpelen met âsorry dit doen we niet meerâ. Of ben ik nu heel cynisch.
Ik merk ook dat het hele coachingsgebeuren vaak belachelijk wordt gemaakt, volgens mij postte Havermelkelite er ook iets over. Is ook een goed moment om daarvoor al te stoppen.
Ja dit, en ik denk dat inmiddels de hele doelgroep zoân beetje wel de cursus gevolgd heeft. I mean hoeveel mensen hebben nou interesse in zoiets, op een gegeven moment is je vijver leeg toch
Oh wat naar
Dankjewel voor het opzoeken!
Zin in alle stories dit weekend van alle youtube moeders die dit weekend op Wildeburg zijn.
Zag al lekker gekke outfits van bont en cowboylaarzen, kekke hoofdtooien met veren en glittersteentjes op het gezicht.
Maar de havermelk gaat wel mee hoor.
Geen idee wat Wildebrug (wyldebrug?) is, maar door je omschrijving klinkt het echt als een festival op dat wyldepad
Ik ben er wel eens geweest is gewoon een festival maar dan voornamelijk techno of iets dergelijks niet echt bandjes en meerdere stages. Heel Amsterdam tussen de 25 en 35 liep er rond
Oh nee, krijgen we nu weer allemaal stories van Ras met die verschrikkelijke pet terwijl ze aan de pillen zit?
Deze omschrijving is echt on point.
Het is gewoon een festival met technomuziek waar een verzameling paradijsvogels op cowboylaarzen ( vrouw variant) of mannen met een kekke zonnebril en afgetrapte vans of air Max 1 rondlopen onder het genot van een pilletje die hun manifestatie vibraties tot een hoger level tilt.
Oh en iets met bamboe - wat ik echt elk jaar weer terug lees.
âWat zijn we uitâ terwijl ze een luchtbed oppompt
Joan Franka enters the chat.
Oh daarom was het hier zo rustig in de stad. Al die hippe moeders zitten daar nu.
Ik moet al kotsen van wat in de bio staat.
Haha ja heeft iedereen het over het bamboebos dan? Grappig
Nu heeft Gio weer een aquarium gekocht om 1 zeldzame/giftige vis in te herbergen. Ik snap niet dat je kan claimen zoân enorme dierenvriend te zijn om vervolgens een kooi van 1 vierkante meter voor zoân bijzondere vis aan te schaffen. Zit je dan in je uppie dag in dag uit giftig te zijn zodat zijn vlogs leuker worden.
Die jongen heeft echt geen besef van realiteit.
HAHA ik kijk net een story van Sanny op Wildenburg met letterlijk meegenomen havermelk in de koelkast
Neee haar man heeft havermelk om zijn maaltijdshakes mee te maken in de koelkast van zijn gehuurde glampingtent. Zelf slaapt Sanny in een hotel. Festivalvibes hoor!