Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ooh deze mensen zijn toch zo stereotypisch hahaha

5 likes

Zo te lezen komen er meer vissoorten in. Maar alsnog geen voorstander van idd

1 like

Ik vind dit met Sanny (en vast anderen) altijd zo vreemd. Enerzijds de wellness queen, gezond eten, goed voor jezelf zorgen en dan anderzijds doorpakken en bijpakken op zo’n festival dat riekt naar de coke en pillen. Vind het contrasr daarin altijd zo groot.

25 likes

We hebben niet voor niets yogasnuivers als kandidaat voor ‘woord van het jaar’ gehad.

Iemand die gewoonlijk gezond en bewust leeft, maar zich nu en dan, bijvoorbeeld in het uitgaansleven, te buiten gaat aan partydrugs en cocaĂŻne.

Ik vind het zelf juist wel in elkaars verlengde liggen. Het laat alleen extra goed zien hoe decadent en zelfzuchtig die hele ‘lifestyle’ is.

22 likes

Oh nou ik weet wel zeker dat Sanny en consorten naast hun havermelkshakes ook gewoon aan de pillen of snuif zijn hoor. Wildeburg staat er echt om bekend dat dat daar onwijs veel gebruikt wordt. Kan me niet voorstellen dat zij net die uitzondering zijn daar die dat niet doen.
Zie trouwens dat Lotte ook op dat festival is. Een jaar geleden nog bijna geen alcohol of feestjes, en nu staat ze ook lekker op Wildeburg. Die leeft echt haar beste leven tegenwoordig😅

6 likes

Joh wat neemt zij allemaal mee dan? Internet, “want zo armoedig als je geen wifi in de tent hebt”. Een vochtvreter, “heel belangrijk, want het kan echt vochtig worden in een tent”. Een verstekbak??? Dit moet toch gewoon een grap zijn allemaal?

6 likes

Ja dit is ook een grap toch? Volgens mij heeft ze dat gewoon in haar auto liggen ivm de verbouwing.

10 likes

Mijn beeld van de doelgroep Wildeburg is bohemian urban vega(n) bakfiets moeders die de kids bij hun ouders brengen voor een weekend en dan 3 avonden met een pil in hun mik lekker tot daglicht staan te feesten op hits uit de jaren '90 die gemixt zijn met een beat eronder. En dat laten de stories van Ras en San iig al meteen zo zien haha. Sad wel. :smiling_face_with_tear:

25 likes

Daar heb je gelijk in hoor, ik ga zelf ook zonder druggies naar bijv down the rabbit hole of andere muziekfestivals. Maar iets van dat hele Wildeburg voelt toch anders. Misschien is ze de uitzondering, maar voelt alsof dat het ‘witte eiland’ van dit weekend is.

3 likes

Waarom sad?

5 likes

Ik teken ervoor om later als ik kinderen heb nog een weekend helemaal naar tering te kunnen gaan op een festival.

64 likes

Hier nog eentje

7 likes

Ik doe het ook nog na 2 kinderen. En ik kan je zeggen
 het is fantastisch!

13 likes

Dit is echt niet waar. Wildeburg is echt juist super kleinschalig en intiem.

5 likes

Veel plezier dit weekend!!

18 likes

Hehe ik ben er zelf niet helaaaaas :sob:

1 like

Ras en Sanny zijn ook pas rond de 33 toch, vind het niet zo gek als je dan af en toe nog naar een festival gaat

4 likes

Vind het vooral sad dat ze zich allemaal zo uniek voelen en uiteindelijk er een heel festival zich volkomen op het type heeft gericht.

10 likes

Ja, dit is echt een terugkerend iets van de Monicageuzefanpodcast, die het steeds over de “agenda hedonisten” hebben. Die letterlijk helemaal naar de getver gaan in De School en dan 2 dagen later in hetzelfde gebouw komen yoga’en

7 likes

Het is ook een kindercamping deel van het jaar en dan is het best een leuk terrein

5 likes