Wow jaloers
Huh ik was jarenlang geblokkeerd bij Serena (omdat ik een opmerking leuk vond die zij overduidelijk niet leuk vond. Context: gratis gekregen kleding die ze ging verkopen). Maar ineens kan ik haar account weer bekijken. Bijzonder.
Ik denk sarcastisch.
In de zin van meid hoe durf je na mij te gaan ipv met mij
Ik kom de laatste tijd op FB (maar ze komen van Insta kan ik zien) filmpjes tegen van zo’n chick die haar eten de hele tijd knipt en praat tegen haar camera naja spiegel alsof een kind van 5 het gaat kijken. Ik moet al een week dit kwijt haha. Geen idee maar hoe ze heet, het is een korte naam.
Kalo lee misschien? Lekker kwark, met rookvlees, snoeptomaatjes en sirachel.
Ik wilde net typen mijn hoofd zegt iets met Kalo haha.
Zij zat eerst op tiktok waar ze die filmpjes plaatste.
Vast geen enorm succes.
(Of wel?)
Jawel haha alleen ze is nu van tiktok af.
Oh hahaha.
Ik heb vaak wel een duidelijke mening over dingen die ik kijk maar dit schommelt tussen ongemakkelijk en best aandoenlijk soms. Maar neig toch nog steeds vooral naar het eerste.
Ja omdat ze negatieve reacties kreeg toch?
Jaa volgens mij wel.
Ze heeft het eens uitgelegd in een Youtube-video en het feit dat ze gestopt is had ook te maken met haar privacy en die van haar gezin. Tiktok werd te overweldigend.
Monica d’r ‘nieuwe’ (ligt volgens mij wel redelijk dichtbij haar eigen) haarkleur staat goed!
Is er ergens iets geplaatst over dikke mensen en wie daar wel / niet bij zouden horen? Sanneke post er iets over en dat ze nu haters heeft en ik ben nu nieuwsgierig hoe of wat.
Gaat om Dikke Vinger op insta.
Aahw negin is bevallen.
Gaat om dikke vinger inderdaad en vanaf wanneer je dik bent: Ben ik dik genoeg? - Dikke Vinger