Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik ben dus al minutenlang in twijfel of deze opmerking serieus is, of een grap

7 likes

Het is volgens mijn niet mega groot althans toen ik er 5 jaar geleden was, nu weet ik het niet zeker maar geen dtrh met 45k man ofzo

5 likes

Het is er al sinds 2015 volgens mij en ze zijn steeds uitverkocht, dus ze zullen de komende jaren nog wel blijven groeien.

13 likes

Haha nee in de regio leeft het inderdaad helemaal niet, maar volgens mij komen er trein en busladingen vol vanuit de randstad.

11 likes

Waar is de pet. De pet van ket.

35 likes

Ben ik hier op het bejaardenforum beland? :wink: Op ieder festival met veel elektronische muziek wordt drugs gebruikt. Dat is echt niet heel bijzonder aan Wildenburg. Idd ook door mensen die hun leven verder prima op de rit hebben en verantwoordelijkheden hebben.

48 likes

Ik kom uit die regio en kan dit beamen. Of zoals mijn oma (die er nog woont) elk jaar weer verzucht: ‘wat doen al die hippies hier?! :rage:’

6 likes

Oh maar dat boeit ook echt niet, gaat me meer om het hele overdrevene “oh kijk ons eens even heeeerlijk naar de getver gaan” gevolgd door de katerige stories maar dan toch bij hoog en laag beweren dat je heerlijk bent opgeladen. En dat het van die types zijn die de ene week hun neus volstoppen om daarna een spondeal met supplementen te hebben want “mijn lichaam is een tempel”. Tuurlijk joh.

18 likes

Wel van huh ze leven toch gezond, sporten en ze hebben kinderen.

2 likes

Nogal maar ik snap niet waarom je dan die drang hebt om het allemaal op instagram te zetten, zeker vanuit zakelijk oogpunt
Edit: ohja
daar ben je influencer voor :laughing:

Tuurlijk laat het je op andere vlakken op als je normaal met verantwoordelijkheden door het leven gaat. En vitamine spon moet sowieso verboden worden. Maar wat verwacht je dan dat je eerst vercrackt onder een brug moet slapen voordat je los mag gaan op een festival?

Ben gewoon jaloers dat de enige uitjes die ik nog met mijn ooit partyvrienden heb naar de kinderboerderij is. Zaterdag om 9u in de ochtend vanwege de slaapjes :sleeping:

10 likes

Huh hebben zij nieuwe afleveringen?

2 likes

De hypocrisie van de yogasnuiver zit ‘m volgens mij niet zozeer in de tegenstelling tussen gezond-ongezond, maar vooral in de enorme verziekte wereld die schuilgaat achter de al dan niet recreatief gebruikte drugs.

28 likes

Huh, ben je wel eens op dat terrein geweest? Allemaal strandjes, hoogteverschillen, zandvlakten, veel bomen en een bamboebos. Juist alles behalve een kale vlakte, misschien wat er omheen ligt wel.

En ja wildeburg is een intiem festival, er zijn ongeveer 12000 mensen geloof ik.

4 likes

Nee hoor iedereen welkom op festivals, juist leuk! Denk alleen wel dat je het op die leeftijd waarsch nog wat vaker doet dan 20 jaar later bijvoorbeeld

3 likes

Jep vergeleken met de Lowlands, Down the Rabbit holes en Pinkpoppen wel. DTRH begon ook met zoiets toen waren er nauwelijks rijen voor bar en wc, heerlijk, dit jaar was het crazy

2 likes

Intiemer dan Pinkpop.

4 likes

Voor mij voelde het wel zo vergeleken met de andere festivals waar ik in NL en buitenland ben geweest

5 likes

Graag met een soort Mascha Burning Man voorbereiding vlog :stuck_out_tongue:
Vergeet geen stieglitz legging mee te nemen. Of misschien zijn die wel tegen die tijd vintage.

5 likes

Heb dit altijd aan op feestjes en festivals, is helemaal niet warm eigenlijk. Vind het wel chill want het beschermt je voeten een beetje.

9 likes