De financiële overvloed voor die Kim zit natuurlijk wel ín de mensen die hierin trappen. Dat is het ‘werk’. Eigenlijk hele eerlijke marketing dit.
Haha ze bedoelt dus “míjn financiële overvloed komt van jou”
Even handstand en dan door elkaar rammelen met je mond open. Als je het lang genoeg doet komen de muntjes
Edit: geloof ook niks van haar succes. Ik heb amper 250 insta followers en foto’s die even vaak geliket zijn. Moet ik echt geloven dat die aankondiging van die cursus 164 likes krijgt en ze dan wel 500 aanmeldingen heeft. Nah. Ze lijkt trouwens op die ene van orange is the new black.
En dan is ze dankzij jou FIRE
Maar ze stond wel in Manifestatie Magazine hoor!
Keek even op die insta: waarom zijn blonde vrouwen van ongeveer 35 jaar zo oververtegenwoordigd in deze complotkringen. Generatie Doutzen is het helemaal kwijt.
Privilege. En als alles je zo makkelijk af gaat, is het wel zo lekker om te geloven dat je dit helemaal aan jezelf te danken hebt.
Ik zei oververtegenwoordigd he.
Welke doelen heeft Giel al behaald? Is hij ooit verder gekomen dan zich te laten pijpen door een prostituee op de radio?
Hij heeft ook vergif verkocht a 40 euro de fles, is ook een prestatie
Dan heb je gelijk. Soms lijkt het wel alsof dat hele LoA en manifestatie-gewauwel voor mensen niets anders is dan een een manier om hun privileges te verantwoorden en uit te venten.
Meedoen aan een leger afbeulkamp voor BN’ers. En daar gaan roken midden op het terrein terwijl je niet eens een haarborstel mee mocht nemen. Ook wel een lintje waard als je dat voor elkaar krijgt!
Ik kende deze LOA chick helemaal niet maar ik scroll door die feed en haar hoofd irriteert mij. Denk wel dat dit 99% komt door het feit dat ik alles met LOA intens haat. But still.
Wattttt is dit echt gebeurd??
Het was het jaar 2000…
Maakt het niet minder ranzig😭
niet googelen erop want hij gaat zo heel smerig van aaaah jaaa lekkaah ooehoeee ik kom ik kom