Was bonnie niet ook ooit op wildeberg. Toen nog met lisa en haar ex. Ik vond t dr toen wel leuk uitzien.
Ik heb verdomd vaak hoge dr martens of ander stevig schoeisel dan aan, soms met plateaus gedragen want ik wil ook niet Jeroens ochtend urine over mijn voeten hebben.
Ik ben dus zo’n iemand die altijd de verkeerde schoenen aan heeft (slippers) en dan op het einde allemaal blauwe en gekneuzde tenen heeft van al die voeten en waarsch ook nog jeroen zijn urine eroverheen
Om maar weer ontopic te gaan. Sommige mensen vinden juist slippers of open schoenen fijnen omdat je alles zo wegspoelt.
- Met Anna Nooshin en de it-girls naar Coachella.
- Met de Foefjes naar Burning Man
- Met Bonnie en haar vrienden naar Wildeburg
0 stemmers
Ja heel gezellig en relaxed vond ik t overkomen.
Sorry, ik ga echt niet feesten met tyfusnormalo’s.
Coachella vanwege de line-up
& de luxe. ik haat het kampeer aspect van festivals, ben dan na 1 dag overprikkeld
Hahahaha ow. Dr Martens dan!
Zie bonnie niet zo snel naar Wildenburg gaan, eerder wat hippers zoals DTRH.
Oké, maar ze is daar letterlijk geweest. Staat hierboven ook al.
Volgens mij is ze bij allebei geweest. DTRH vorige week nog en Wildeburg al eerder
Teleurstellend weer.
Ras staat al 18 uur te dansen en filmt iedereen om 11 uur ‘s ochtends op de stage. Dat kan toch niet nuchter?
Ja ik snap het ook niet. Mensen gebruiken drugs… what else is new (los van de problematiek die ermee gepaard gaat maar daar gaat het volgens mij bij de meeste reacties niet om)
Wacht even mensen gebruiken drugs op festivals
Mwoah het ging meer om de tekst die erbij stond over “de vibe” en “je zou niet zeggen dat we al 18 uur staan te dansen” terwijl ze ongeveer iedereen in hun gezicht op die stage filmt (behalve zichzelf) en iedereen er vrij verrot uit ziet.
Overigens gebruik ik zelf ook op festivals dus geen oordeel over het gebruik zelf ervan.
Sowieso Bonnie’s vriendengroep, lijken me allemaal zulke leuke mensen. Wil daar ook wel mee dansen in Schubbekutteveen whatever
Ik zie ook echt alleen maar exact dezelfde mensen in dat filmpje lol alleen maar witte yuppenamsterdammers
Naja opzich best goed dat de meeste mensen er vrij normaal over doen want daardoor is het wel heel makkelijk om in Nederland veilig drugs te gebruiken. Omdat er goede voorlichting is, je drugs kan laten testen etc. Hoe dan ook wordt het wel gebruikt dus dan kan het beter maar genormaliseerd zijn en openlijk over gesproken worden want dat zorgt er in ieder geval voor dat het beetje veilig wordt gedaan etc.