Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ja, er is een zwemmiddag georganiseerd door stichting Dikke Vinger voor - jawel - dikke mensen. Omdat objectief bepalen wat dik is moeilijk is, heeft de organisatie 48 + vastgesteld. Sanneke noemt zichzelf dik en zegt maat 44 te hebben. Dus volgens de richtlijnen is ze niet welkom. Maar het gaat om een bijeenkomst van dikke mensen, die zich vrij voelen om onder elkaar te zijn. Mensen die t/m 46 hebben passen dus niet bij de doelgroep van dit ene event. En Sanneke zeikt.

3 likes

Denk ik als reactie, maar weet ik niet zeker.

3 likes

Ik zie dat de organisatie er op terug is gekomen. Maar die organisatie lijken me niet mensen die je dan ook echt gaan buiten sluiten als je dsar met je dikke buik maar maatje 44 aankomt. Alsof ze je gaan opmeten enzo.

En alsof sanneke uberhaubt was gegaan. Die ziet dan die denkt leuk heb ik weer wat te zeiken.

14 likes

Ik kan me wel voorstellen dat je met een bepaalde maat (welke weet ik dan niet) een beetje tussen wal en schip valt. Of dat in elk geval zo ervaart. De slanke mensen vinden je dik en de dikke mensen vinden je slank.

Sanneke is alsnog een zeikstraal.

16 likes

Hahah ik ook!!

Nog wel geblockt bij Sanneke. Jammer dat ik niet meer weet waarom.

3 likes

Als je tussen dik en slank valt ben je normaal. :sweat_smile:

5 likes

Inbetweenies dus. Daar geeft Dikke Vinger ook uitleg over.

9 likes

Op TikTok wordt dit midsize genoemd geloof ik :sweat_smile:

7 likes

Omdat je een mening hebt.

4 likes

Pff onzin ik heb nooit een mening

9 likes

Slank is helaas nog steeds de norm in onze maatschappij :worried:

4 likes

Leuke term! Ken het account niet, zal eens kijken!

3 likes

Ze schrijft in haar Stories: “jammer dat mijn naam wordt genoemd en ik nu een haatleger achter me heb” maar waar wordt ze dan genoemd?

5 likes

Hier in ieder geval? Ik had dit niet geweten als ik hier niet was geweest. :sweat_smile:

2 likes

Ik heb ook echt het idee dat heel veel frustraties zich volledig in haar eigen hoofd afspelen, het gaat zo vaak over dingen waar verder niemand mee bezig is en/of die niemand verder boeit.

4 likes

Miss heel lullig ze heeft heftige dingen mee gemaakt. Maar volgens mij is zij gewoon zo van nature. Ze kon al flinke sneren geven toen dr broer enzo nog leefde. In t begin van youtube. Ik vind ook weer niet dat je alles moet schuiven achter " ja maar ze heeft heftige dingen mee gemaakt". Ja dat heeft zon 80% van de mensheid wel.

35 likes

Wtf waarom doe je dat dan. Wat een lullige post, hopelijk leest Sanne hier niet mee

8 likes

Wow

5 likes

Ik ben geblockt omdat ik haar een tip gaf waar ze notabene zelf om gevraag had op haar stories

9 likes

Ah ik bedoel deze post echt niet zo. Ik wilde de nadruk leggen op je instelling die je van nature hebt, dat bepaalt vaak hoe je na tegenslag opkrabbelt. Wat Sanneke heeft meegemaakt is namelijk echt niet niks. Haar broer Ă©n vader zijn overleden toch? Ik wilde met m’n opmerking dus echt geen onrecht doen aan haar leed.

Ik zal hem weghalen

6 likes