Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Kan maar lijkt me niet, zou heel graag naar bed willen op een gegeven moment😂

5 likes

Zie ik die ene enge tweeling ineens op tiktok. Alsof ze een engels presentatie houden. Wat een act

11 likes

En wat is die burgerlijke anti festival vibe hier? Lijkt het Viva forum wel zo zuur. Love Wildeburg en elk ander groot, intiem of hip festival.

33 likes

Wtf hebben zij aan hun telefoon hangen joh

7 likes

Is dit echt of persifleren ze iemand/meerdere mensen?

6 likes

Dit is echt :skull:

9 likes

Ik kwam er tegen t eind van t filmpje achter dat ze Engels probeerden te praten.

4 likes

11 likes

Ik wilde typen waarom doen ze het in het engels, ze hebben een Nederlandse webshop. Ging toch ff checken en hun website(.nl) is ook in het engels en je kan kiezen voor U.S Dollars als valuta. Dus het engels is blijkbaar een marketing strategie om de Amerikaanse markt te bereiken

3 likes

Hahaha ik ging even op tiktok kijken, en deze video ook echt. Ze brabbelen alleen maar door elkaar heen en het is onverstaanbaar.

15 likes

I can’t :joy:

9 likes

Voor maar 50euro kun je hun beige filters ook gebruiken voor je eigen foto’s, wat een koopje :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Wat is dit :exploding_head::exploding_head::exploding_head::joy::joy::joy:

12 likes

Waarom knipperen ze niet :sob:

11 likes

I find het crazy

8 likes

Not funny haha, funny weird

28 likes

Ze pakt het wel slim aan, heel overtuigend. Ik snap eerlijk gezegd wel dat mensen hier “in trappen”. Persoonlijk vind ik het oplichterij, maar ze kan wel goed verkopen.

Ik moet toegeven dat ik toch met plezier haar stories kijk. Niet over haar cursus etc. maar de rest. Lijkt me prachtig daar, en ben benieuwd naar hoe het gaat aflopen met dat huis.

8 likes

En het oude shirt van je vader, dat je ingestreken van de waslijn hebt gepakt, en een kussen kosten ook gewoon boven de honderd euro. Terwijl ik alles erg marktachtig vind overkomen.

16 likes

Die zet zijn act tegenwoordig verder op TikTok :joy:

6 likes

hedding to the howtellobby to wuk en haf bwekkie

13 likes