Ben ook benieuwd, maar ik kan dit cursus circus niet meer aan dus ik heb vanochtend ontvolgd. Hopelijk lees ik de update hier
Waaah ze zijn nog enger op bewegend beeld en als ze praten. Ook heel kinderlijk die stemmen? Laat me weer twijfelen of ze nu 16 zijn of 46
Hahah en ze vraagt naar een plant. Is een bereklauw, veel plezier daarmee
Ik ken haar verder niet maar dit is inderdaad heel triggerend en een vreselijk ‘voorbeeld’ voor haar misschien jonge kijkers.
Ik heb me vandaag ook afgemeld. Die ene reactie was prima verwoord vond ik, maar meteen ook weer allemaal van die “iemand gaat heus niet… etc”-reacties eronder. Ik zoek deze content niet en wil het ook niet supporten dus helaas.
Ik heb helemaal een fascinatie voor die 2 meiden, hoe kun je zo zijn.
Wtf is die tas?
Ik vind ze inmiddels wel aandoenlijk. Ze blijven doorgaan maar ik kan gewoon echt niet geloven dat dit hun een inkomen oplevert. Wie zijn ze? Waar komen ze vandaan? Wat doen ze? Zoveel vragen
Maar ook oudere kijkers. Iedereen kan hierdoor nare gedachten krijgen.
Ik ben hier idd ook erg gevoelig voor en ben de 30 toch echt gepasseerd. Gelukkig heb ik te weinig doorzettingsvermogen om dit te gaan doen😅
Laatste vlog van Charlotte; ze hebben feitelijk geen geld meer over voor mooie wijnglazen, ook niet die van Ikea wat ze wel jammer vindt aangezien het toch een borrel-plek is.
Niks mis met goedkope wijnglazen natuurlijk maar dat ze door hun budget heen zijn kennelijk
Cliffhanger…
Ik dacht even dat dit over die Celine Charlotte ging. Leek me wel een interessante wending.
Haha nee Charlotte B
Nou jongens, het is zo ver: Ons Clair zit op Tiktok. Kan ze daar lekker elke (halve) zin uitspreken met een ander accent doen. Dan hoop ik op NYC vlogs met normaal gepraat
@Soy.peor nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar Widya is leuker om naar te kijken sinds ze een kind heeft.
Ja ik heb nog niks gekeken sinds ze een kind heeft haha.
Ik erger me op insta er wel mateloos aan dat we alle details over haar dochters ontlasting ritme te weten krijgen. Wooehoe mimi heeft deze week weer gekakt hang de vlag uit